Page 14 - 06 2020 ELASTIKA
P. 14

ΕΛΑΣΤΙΚΑ
        2 μονομάχοι σε Τest αποφυγής κινδύνου





        Με ανοιχτά λοιπόν «φύλλα» και με κριτήριο την απόδοση τους στο Εlk Test του πρόσφατου
        Test Ελαστικών, που πραγματοποιήσαμε, θα δούμε ποιο ελαστικό κερδίζει, ποιο χάνει και

        ποιο… μπλοφάρει.

        Falken Ziex ZE310

        Δεν έχασε την πρόσφυση του πουθενά!

          Στο Στεγνό
          Το Falken Ziex ZE310 στη διαδικασία του στεγνού
        τεστ αποφυγής κινδύνου τα πήγε εξαιρετικά. Πιο συ-
        γκεκριμένα στα 68 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα εύκολη
        η διαδικασία, δίδοντάς μας το πράσινο φως να ανέ-
        βουμε στα 72 χλμ./ώρα. Και εκεί κανένα πρόβλημα με    χλμ./ώρα. Στα 70 χλμ./ώρα και πάλι παρουσίασαν κα-
        τη γενικότερη συμπεριφορά του να παραμένει εξαι-      λή πρόσφυση και άμεσο έλεγχο κατευθυντικότητας

        ρετική. Στην προσπάθειά μας με 75 χλμ./ώρα, ξεπε-     στις κινήσεις του τιμονιού, δείχνοντας ότι μπορούν να
        ράσαμε το όριο του συγκεκριμένου ελαστικού χτυ-       διαχειριστούν ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα. Στα 74
        πώντας τις κορίνες στην είσοδο της πρώτης αλλαγής     χλμ./ώρα η προσπάθεια κρίθηκε αποτυχημένη, με το
        πορείας.  «Πέφτoντας»  στα  74  χλμ./ώρα,  τα  Falken   μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου να «χάνει» σε αμε-
        Ziex ZE310 πέρασαν επιτυχώς την διαδικασία χωρίς      σότητα, με αποτέλεσμα να ανοίξει σημαντικά η τρο-
        να αλλοιώνεται κανένα από τα βασικά χαρακτηριστικά    χιά του και να ακουμπάει τις εξωτερικές κορίνες στο
        τους που αναλύσαμε πιο πάνω.                          δεύτερο διάδρομο. Τα 73 χλμ./ώρα ήταν η ταχύτητα
           Στο Βρεγμένο                                       που τελικά απέδωσαν τα Michelin, περνώντας επιτυ-
          Αντίστοιχα πολύ καλή ήταν η επίδοση του Falken      χώς και με ευκολία το τεστ.
        Ziex ZE310 και στο βρεγμένο οδόστρωμα του elk test.    Στο Βρεγμένο

        Στα 70 χλμ./ώρα είχε μια μικρή υστέρηση στο τιμό-      Στο ίδιο τεστ με βρεγμένο οδόστρωμα, τα Primacy 4
        νι λόγω του ολισθηρού του οδοστρώματος όμως και       της Michelin είχαν ελαφρώς πιο προοδευτική συμπε-
        πάλι δεν είχε πρόβλημα να τελειώσει τη διαδικασία     ριφορά. Χαρακτηριστικό είναι πως σε αυτή την περί-
        απροβλημάτιστα.  Στα  73  χλμ./ώρα  η  ολισθηρότητα   πτωση «βρήκαμε» το πετυχημένο τους «πέρασμα» στα
        οδήγησε σε άνοιγμα της τροχιάς του στη 2η αλλαγή      71 χλμ./ώρα, ενώ στα 72 χλμ./ώρα δεν είχαμε μια ορι-
        κατεύθυνσης και κρίθηκε οριακή και δύσκολη η προ-     ακή αλλά μια αποτυχημένη προσπάθεια. Περνώντας
        σπάθεια, με τα 72 χλμ./ώρα να είναι η ταχύτητα που    εύκολα από τα 65 και 68 χλμ./ώρα, τελικά η ταχύτητα
        πέρασε επιτυχώς το τεστ χωρίς να μεταβληθεί ο χα-     προσπέλασης του Focus με αυτά τα ελαστικά ανήλθε

        ρακτήρας του.                                         στα 71 χλμ./ώρα που επαναλάβαμε 2 φορές. Σε αυ-
        Μichelin Primacy 4                                    τές τις προσπάθειες, το τιμόνι είχε καλή πληροφόρη-
                                                              ση και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε άμεσα στις αλ-
        Kαλή συμπεριφορά μέχρι τα 73 χλμ στο στεγνό λαγές κατεύθυνσης, ενώ η πρόσφυση ήταν επαρκής
          Στο Στεγνό                                          σε όλο το διάδρομο. Στα 72 χλμ./ώρα και πάλι σε επα-

          Τα Michelin Primacy 4 είχαν καλή συμπεριφορά στο  ναλαμβανόμενη προσπάθεια, το Focus ακουμπούσε
        στεγνό τεστ αποφυγής εμποδίου περνώντας άνετα την  την τελευταία κορίνα στον δεύτερο διάδρομο λόγω
        δοκιμασία από τις «χαμηλές» ταχύτητες των 65 και 68  της ανοιχτής τροχιάς του εκεί.

                                                            14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19