Page 18 - 06_2020_SERVICE
P. 18

SERVICE

        Τα tips του καλού service





        Δείτε σημαντικές συμβουλές ώστε να είστε σε θέση να κάνετε ένα απόλυτα
        ολοκληρωμένο service στο αυτοκίνητό σας.


        Κάθε πότε πρέπει να γίνεται                           λακτικά  αυτοκινήτων,  όπως  οι  υαλοκαθαριστήρες,

          Ο γενικός κανόνας λέει, ότι το αυτοκίνητο χρειά- δεν συγκαταλέγονται στο γενικό κόστος του service,

        ζεται service περίπου μια φορά το χρόνο ή όταν συ- οπότε χρειάζεται να ενημερωθείτε σχετικά και να συ-
        μπληρώσει 15000-20000 χιλιόμετρα το ανώτερο.  νεννοηθείτε με τον τεχνικό που θα σας τα εγκαταστή-
        Σωστότερο, όμως, είναι να εξετάζεις και άλλους πα- σει για την τιμή τους.
        ράγοντες όπως η μάρκα ή το μοντέλο του οχήματος
        και να λαμβάνεις υπόψη σου τις υποδείξεις του εκά-    Που θα το κάνεις
        στοτε κατασκευαστή.                                    Μα φυσικά σε ένα συνεργείο που έχει τα χαρακτη-
          Χρήσιμο είναι να ενημερώνεις το βιβλίο συντήρη-     ριστικά, με τα οποία θα θεωρείται Top Expert δηλα-
        σης (book service) του οχήματός, ώστε να είσαι σε     δή 4 Αστέρων! Ξεχωρίζουν για την άριστη τεχνο-
        θέση να γνωρίζεις ακριβώς την κατάσταση στην οποία    γνωσία  πάνω  στην  επισκευή  των  αυτοκινήτων

        βρίσκεται και τι αλλαγές έγιναν ώστε να έχεις επίγνω-  της μάρκας, πάνω στην οποία είναι εξειδικευμέ-
        ση και των αναγκών που κάθε φορά απαιτούνται.         να. Εγγυώνται το άψογο αποτέλεσμα και την άρι-

        Τι περιλαμβάνει                                       στη εξυπηρέτηση.
                                                               Ας δούμε ποιά είναι τα κριτήρια, για να θεωρεί-
          Οι εργασίες συντήρησης που περιλαμβάνει το κλα- ται κάποιο συνεργείο, ότι προσφέρει υπηρεσίες «4
        σικό service είναι οι ακόλουθες:                      Αστέρων» (αν διαθέτει τουλάχιστον τα μισά):
        1. Αλλαγή λαδιών                                      1. Γνωρίζει άριστα τα αυτοκίνητα και τις τεχνολο-

        2. Αλλαγή φίλτρων (αέρα, λαδιού)                      γίες των μαρκών για τις οποίες είναι ειδικευμένος.
        3. Αλλαγή ή καθαρισμό φίλτρων βενζίνης και κα- 2. Ενημερώνεται διαρκώς για τις τεχνολογικές εξε-
        μπίνας των επιβατών)                                  λίξεις
        4. Αλλαγή μπουζί                                      3. Επενδύει σε σύγχρονο εξοπλισμό
        5. Συμπλήρωση υγρών (παρμπρίζ, ψυγείου)               4. Κάνει αυτά που χρειάζεται πραγματικά ή που ζη-
        6. Έλεγχος των φρένων, των φώτων, της μπαταρί- τάει ο πελάτης. Δεν «βγάζει» extra ή περιττές ερ-
        ας,  του  συστήματος  διεύθυνσης  του  αυτοκινήτου,  γασίες.
        ελαστικών και υαλοκαθαριστήρων                        5. Εξηγεί πλήρως τι θα κάνει ο ίδιος ή οι τεχνικοί

        7. Λίπανση θυρών, κλειδαριών και των κινούμενων  του.
        μηχανικών μερών του αυτοκινήτου                       6. Ενημερώνει τον πελάτη και βάζει τα κατάλληλα
          Σημαντικό tip: Ορισμένα από τα παραπάνω ανταλ- ανταλλακτικά, σύμφωνα με αυτά που προτείνει ο
                                                              κατασκευαστής ή αυτά που θέλει ο πελάτης.
                                                              7. Δίνει εγγύηση για το αποτέλεσμα της εργασίας ή
                                                              των ανταλλακτικών.
                                                              8. Ενημερώνει αξιόπιστα, το ιστορικό του αυτοκινή-
                                                              του (Book Service).
                                                              9. Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστική τιμή.
                                                              10. Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον.


                                                            18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23