Page 3 - 09 2020 ELASTIKA
P. 3

ΕΛΑΣΤΙΚΑ


        οποία είναι πλούσια σε πυρίτιο και στην επέκταση της  πρώτη θέση ανάμεσα σε 50 και 12 θερινά ελαστικά
        επιφάνειας του, που εφάπτεται με το οδόστρωμα κα- αντίστοιχα.
        τά το φρενάρισμα.

          Επιπλέον η άριστη μετάδοση κίνησης και ο ακριβής    Θα το βρείτε σε διαστάσεις
        χειρισμός (σε στεγνό & βρεγμένο) επιτυγχάνεται μέ- από 17 «έως 22»

        σω της σφιχτής ζεύξης του σκελετού και του πέλμα-      Η Goodyear προσφέρει Eagle F1 Asymmetric 5  σε
        τος. Με απλά λόγια μειώνεται η κάμψη στο πέλμα,       διαμέτρους από 17 «έως 22», πλάτος 205 έως 315
        καθώς μεταδίδονται οι πλευρικές δυνάμεις. Έτσι προ-   χιλ. και ύψος προφίλ 50 έως 25.  Για περισσότερες
        κύπτει άμεση και ακριβής περιστροφή,  υψηλά επί-      πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη
        πεδα πρόσφυσης, καθαρή επιτάχυνση και βελτίωση        ιστοσελίδα της Goodyear.
        του χειρισμού. Φυσικά το Eagle F1 Asymmetric 5 φέ-

        ρει και τις γνωστές τεχνολογίες της Goodyear όπως     Εξοπλισμένο με όλες
        την SoundComfort που κάνει την οδήγηση πιο ήσυχη      τις τεχνολογίες της Goodyear
        και άνετη, μειώνοντας το επίπεδο θορύβου στο εσω-
        τερικό του οχήματός, αλλά και την RunOnFlat που        Το  ελαστικό  είνια  φτιαγμένο  με  Ιmpulse  Control
        επιτρέπει την οδήγηση με ταχύτητα έως 80 χλμ./ώρα  Compound, δηλαδή  διαθέτει γόμα υψηλής καθαρό-
        με κλαταρισμένο ελαστικό.                             τητας πλούσια σε πυρίτιο, ώστε να προσφέρει μικρό-
                                                              τερη απόσταση φρεναρίσματος σε στεγνό και βρεγ-
        Kορυφαίο ελαστικό                                     μένο  οδόστρωμα.  Σε  αυτό  συμβάλει  και  η    Active

        και σε διεθνή τεστ                                    Breaking  Technology  με  την  οποία  πραγματοποιεί-
                                                              ται επέκταση της επιφάνειας του ελαστικού που εφά-
          Το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 είχε εξαιρετι-    πτεται με το οδόστρωμα κατά το φρενάρισμα.
        κές επιδόσεις και υψηλές διακρίσεις στα τεστ καταξι-   Τέλος με την Power Cushion Τechnology  επιτυγχά-
        ωμένων Ευρωπαϊκών περιοδικών όπως τα AutoBild,        νεται η σφιχτή ζεύξη του σκελετού και του πέλματος,
        Αuto Motor und Sport και Gute Fahrt. Μάλιστα στα      με αποτέλεσμα να γίνεται δυνατή η ακριβής μετάδο-
        τεστ  των  Auto  Bild  και  Gute  Fahrt  κατέκτησε  την   ση κίνησης για άψογο χειρισμό σε στεγνό οδόστρωμα.




































 2                                                          3
   1   2   3   4   5   6   7   8