Page 6 - 09 2020 SERVICE
P. 6

SERVICE

        Ξέχνα τα προβλήματα με πόρτες και καπό





        Τρίζουν πόρτες και καπό; Δες πως μπορείς να λύσεις το πρόβλημα,
        χρησιμοποιώντας ένα μόνο προϊόν.



































        Ένα απλό γρασάρισμα αρκεί                             Πως θα το χρησιμοποιήσεις
          Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζε- στην κλειδαριά

        ται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλ-        Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο
        λημα των κλειδαριών στις πόρτες του. Ένας από  στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και
        τους  σημαντικότερους  παράγοντες  είναι  η  θερ- τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να

        μοκρασία του περιβάλλοντος, που έχει ως αποτέ- ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύ-
        λεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλει- ει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου
        δώσουν οι πόρτες, άλλες φορές λόγω χαμηλών  αποσκευών.Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχω-
        θερμοκρασιών και άλλες λόγω υψηλών. Χρησι- ρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκί-
        μοποιώντας τακτικά γράσο, αυτό και άλλα προ- νητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορού-
        βλήματα λύνονται.                                     με να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε
                                                              να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.
        Γράσαρε τακτικά                                       Μην αγνοείς το καπό, κάποια


          Πλέον,  τα  περισσότερα  αυτοκίνητα  διαθέτουν      στιγμή θα σταματήσει να ανοίγει!
        ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με
        τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της         Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο,
        πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που εί-     τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα,
        ναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα,       η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό
        βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται»       στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή

        και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κό-     ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρ-
        στος.                                                 χική του κατάσταση.
                                                            6
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11