Page 29 - 11 2020 ELASTIKA
P. 29

ΕΛΑΣΤΙΚΑ


        σε 9,2 δλ,, 60-100 και 80-120 χλµ./ώρα να έρχεται  κάθε  περίπτωση  ο  χειρισµός  άριστος  µιας  και  τα
        σε 4,8 δλ. και 6,0 δλ. αντίστοιχα, όταν η µέση κατα- ελαστικά    διαθέτουν  ανθεκτικά  µπλοκ    στεφάνης
        νάλωση είναι γύρω από τα 8,0 λτ./100 χλµ.).           και  ώµων, που φροντίζουν ώστε να παραµορφώ-
                                                              νονται ελάχιστα, ακόµα και κατά τη διάρκεια έντο-
        Άψογη συμπεριφορά on & off                            νων ελιγµών.

        road ανεξαρτήτως καιρού !                               Η ουσία όµως είναι πως χάρη στο ελαστικό Vector
                                                              4Seasons  Gen-3,  η  αίσθηση  ασφάλειας,  το  γερό
          Όλα αυτά βέβαια τα είχαµε διαπιστώσει και στην      κράτηµα και οι ήπιες αντιδράσεις διατηρήθηκαν και
        πρώτη δοκιµή του µοντέλου, ωστόσο αυτή τη φο-         όταν οδηγήσαµε µε βροχή. Χάρη στις βαθιές και ευ-
        ρά, στη δοκιµή µας, το Kadjar «φόρεσε» το ελαστι-     ρείες αυλακώσεις αποστράγγισης των ελαστικών,
        κό Vector 4Seasons Gen-3.                             το  Kadjar  έδειξε  πεισµατική  αντοχή  στην  υδρολί-
            Στην  ευθεία,  το  Kadjar  παρουσιάστηκε  ιδανικά   σθηση  και  µάλιστα  όχι  µόνο  τώρα  που  είναι  και-
        σταθερό  και  στιβαρό  προσδίδοντας  ένα  αίσθηµα     νούργια: Σύµφωνα µε τη Goodyear  αυτό συµβαίνει

        ασφάλειας  στον  οδηγό  προσφέροντας  ταυτόχρο-       σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού, αφού  µε
        να  υψηλή  άνεση  και  αξιόλογη  ποιότητα  κύλισης.   το πέρασµα του χρόνου οι αυλακώσεις αναπτύσσο-
        Σε αυτά τα χαρακτηριστικά συντέλεσαν και τα εξαι-     νται µε τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίζεται συνε-
        ρετικά ελαστικά Vector 4Seasons Gen-3, που προ-       χώς η διασπορά του νερού.
        σφέρουν υψηλή πρόσφυση και ασφαλή οδήγηση               Tα  καλά  νέα  είχαν  και  συνέχεια  όταν  βγήκαµε

        σε όλες τις καιρικές συνθήκες, σε συνδυασµό µε        εκτός  δρόµου  και  αντιµετωπίσαµε  λασπωµένους
        τη χαµηλή αντίσταση κύλισης (γι αυτό και η κατα-      χωµατόδροµους. Εκεί, το νέο µοτίβο αυλακώσεων
        νάλωση παρέµεινε ουσιαστικά στα ίδια επίπεδα µε  σε συνδυασµό µε το φαρδύ καµπυλόγραµµο πέλ-
        εκείνη των συµβατικών ελαστικών) και τη µεγάλη  µα και τις επιπλέον µικρές εγκοπές στο κεντρικό
        διάρκεια ζωής.                                        τµήµα του πέλµατος, σαν οδοντωτές άκρες, αποµά-
          Στις στροφές, οι όποιες αντιδράσεις µετά την ου- κρυνε απολύτως αποτελεσµατικά τη λάσπη και το

        δετερότητα  ήταν  εξαιρετικά  προοδευτικές  και  σε  νερό βοηθώντας στο Kadjar να έχει πρόσφυση τε





































                                                           29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34