Page 14 - 12 2020 AFTER SALES
P. 14
AFTER SALES
τό σου. Πλέον επίσης το τεχνικό προσωπικό που εργά- Η τεχνολογία συνεχώς εξελίσσεται
ζεται στο επίσηµο δίκτυο των εταιριών είναι άριστα εκ- Οι νέες υπηρεσίες, τεχνολογίες & καινοτοµί-
παιδευµένο και είναι σε θέση να επισκευάσει οποια- ες (που το 2020 θα δούµε –από κάποιες µάρ-
δήποτε βλάβη. Επίσης εκπαιδεύεται ώστε να µπορεί κες- να απογειώνονται, προς όφελος των κα-
να δώσει αξιόπιστες συµβουλές για οποιαδήποτε απο- τόχων τους) µπορούν να κάνουν τη «ζωή του
ρία, που αφορά το αυτοκίνητο ή κάποιο ανταλλακτικό, κατόχου» πιο εύκολη, αλλά και να του γλιτώ-
λειτουργώντας ως Σύµβουλος – Μηχανικός. σουν χρήµατα.
Πρόκειται φυσικά για τις υπηρεσίες οι οποίες
Θα το κρατήσεις συµβαδίζουν µε την ψηφιακή εποχή, όπως τις
και 100% αυθεντικό καινούριες on call υπηρεσίες, αποµακρυσµένη
Στα εξουσιοδοτηµένα συνεργεία τοποθετούνται µό- διάγνωση ή αναβάθµιση λογισµικού, διαδικτυ-
νο γνήσια ανταλλακτικά. Αυτό φυσικά σηµαίνει ότι όλα ακές πλατφόρµες ακόµα και τα mobile apps τα
τα ανταλλακτικά φέρουν πάντα την υπογραφή της κα- οποία το 2020 αναµένεται να αναπτυχθούν πε-
τασκευάστριας εταιρίας. Συνεπώς, είναι τα προτεινό- ραιτέρω (από «κλείνω συγκεκριµένη ώρα ρα-
µενα ανταλλακτικά των εταιρειών για να διασφαλι- ντεβού για το service µου», µέχρι «επικοινωνώ
στεί η εύρυθµη και σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου διαχειρίζοµαι αυτοκίνητο και data» όπως, από
σου, ενώ παράλληλα καλύπτονται και από εργοστασι- όπου και όποτε επιθυµώ ακόµη και «µέχρι βρί-
ακή εγγύηση. σκω ανταλλακτικό για το 15-ετίας µοντέλο.
14