Page 23 - 02 2021 ANTALLAKTIKA
P. 23

ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ



         αποθήκευσής του και με τη βοήθεια μίας αντλί- στημα τροφοδοσίας είναι το βουλωμένο φίλτρο  από
        ας «ταξιδεύει» προς τον κινητήρα με απώτερο σκο- τις ακαθαρσίες του καυσίμου. Αυτό μπορείτε να το
        πό να φτάσει στο μπεκ, όπου και θα ψεκαστεί για να  καταλάβετε όταν ο κινητήρας αργεί να πάρει μπρος
        γίνει η καύση. Τι σημαίνει όμως ηλεκτρονικά ελεγ- και δεν λειτουργεί αποδοτικά. Άλλη μία ένδειξη εί-
        χόμενη καύση; Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η ποσό- ναι το αναμμένο check engine. Επιπλέον μία ακόμα
        τητα του καυσίμου που θα εισχωρήσει στον κινη- βλάβη είναι η ελαττωματική αντλία καυσίμου. Αυτό

        τήρα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης, αλλά  είναι εύκολο να το αντιληφθείτε, αφού δεν θα παίρ-
        και από τις συνθήκες που επικρατούν πριν και μετά  νει μπρος ο κινητήρας του αυτοκινήτου, όταν γυρ-
        την έγχυση του καυσίμου. Ειδικοί αισθητήρες συλ- νάτε το κλειδί στην μίζα. Τέλος, η βλάβη μπορεί να
        λέγουν τα δεδομένα από αυτές τις συνθήκες και  οφείλεται και στα μπεκ καυσίμου. Αν διαθέτουν φίλ-
        η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου είναι αυτή που θα  τρο, υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν επικα-
        αποφασίσει πότε θα ψεκαστεί το καύσιμο, σε τι πο- θίσεις. Στα μπεκ του άμεσου ψεκασμού μπορεί να

        σότητα και με τι διάρκεια. Για παράδειγμα, η θερμο- δημιουργηθούν επιπλέον και επικαθίσεις άνθρακα.
        κρασία και το φορτίο του κινητήρα, η ποσότητα και  Οι επικαθίσεις αυτές, μπορεί να αλλάξουν σε με-
        η θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα και τα καυ- γάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά του μπεκ, μειώνο-
        σαέρια που προκύπτουν από την καύση του μείγ- ντας την ικανότητα παροχής του κατά 25%. Και το
        ματος αξιολογούνται από την ECU με αποτέλεσμα  κακό δεν σταματάει εκεί. Το μέγεθος των σταγονι-
        η καύση να είναι πολύ πιο ακριβής και ποιοτικότε- δίων του καυσίμου αυξάνεται σημαντικά και μπορεί
        ρη, με θετικό αντίκτυπο στην απόδοση, την οικονο-     να αλλάζει το σχήμα και η κατεύθυνση της δέσμης,
        μία και τις εκπομπές ρύπων.                           με αποτέλεσμα την κακή ανάμιξη αέρα/καυσίμου.

        Ποιες είναι οι βλάβες                                 Συνεπώς προετοιμαστείτε για τρελαμένο κινητήρα
                                                              σε σχέση με την κατανάλωση καυσίμου και τη διάρ-
         Το πιο συχνό πρόβλημα που εμφανίζεται σε σύ- κεια ζωής του καταλύτη και των αισθητήρων.









































                                                            23
   18   19   20   21   22   23   24   25