Page 10 - 02 2021 FANOPOIIA
P. 10

ΦΑΝΟΠΟΙΙΑ

        Ξέρεις γιατί διάλεξες αυτό το χρώμα;





        Υπάρχει λόγος που το αυτοκίνητο που αγόρασες έχει το συγκεκριμένο χρώμα.
        Έχει να κάνει με το χαρακτήρα σου. Δες γιατί.

        Πιο συγκεκριμένα:                                     Επιλογές που έγραψαν ιστορία


         Το κόκκινο συμβολίζει νεανική και δυναμική προ-       «Ο πελάτης μπορεί να διαλέξει το αυτοκίνητο σε
        σωπικότητα, συνδυάζοντας παράλληλα επιθετική διά- όποιο χρώμα επιθυμεί, αρκεί αυτό να είναι το μαύ-
        θεση, ακόμα και οργή.                                 ρο...» είχε πει ο Χ. Φορντ στις αρχές του περασμένου
         Το μαύρο εκφράζει φιλοδοξία, επιτυχία και μεγάλο  αιώνα με αφορμή του λανσάρισμα του Ford Model T.
        ποσοστό κύρους.                                         Από τότε κύλησε αρκετό νερό στο τεχνολογικό αυ-
         Το ασημί ταιριάζει περισσότερο σε ανθρώπους που  λάκι για να φτάσουμε στο σήμερα, όπου έχουμε επιλο-

        θέλουν να προτάσσουν το πλεονέκτημα του επιτυχη- γές από απλά, μη μεταλλικά χρώματα (λευκό, κόκκινο
        μένου, αλλά και του ασφαλούς οδηγού.                  και μαύρο σε γενικές γραμμές), που δεν χρεώνονται,
         Το λευκό συμβαδίζει με το χαρακτήρα ανθρώπων  μέχρι τα μεταλλικά που προσφέρονται με κάποιο σχε-
        που θέλουν να θεωρούν τους εαυτούς τους αξιόπι- τικό αντίτιμο φυσικά και τις ειδικές παραγγελίες. Οι
        στους και συστηματικούς στην προσέγγιση των πραγ- τελευταίες φυσικά αφορούν μόνο σε ακριβά μοντέλα
        μάτων.                                                πολυτελείας, όπου η παρασκευή του χρώματος γίνε-
         Το μπλε θεωρείται ότι εκφράζει περισσότερο αν- ται αποκλειστικά σύμφωνα με την επιθυμία του πελά-
        θρώπους αθλητικούς, κοινωνικούς και δραστήριους.  τη. Έτσι υπάρχει παράδειγμα, που κυρία στο εξωτερι-
        Όμως, στην παράδοση των αγγλοσαξονικών χωρών,  κό παρήγγειλε μια Bentley στο χρώμα του μανό της
        το μπλε λογίζεται ως το χρώμα της θλίψης και της στε- και επειδή αυτό ήταν μοναδικό, για να αφήσει δείγμα

        νοχώριας.                                             έβαψε το νύχι του πωλητή! Για να μην πούμε για πα-
         Το κίτρινο, από την άλλη, θεωρείται παραδοσιακά  λαιότερα παραδείγματα, όταν ο σκηνοθέτης Ρομπέρτο
        ως το χρώμα της ταχύτητας, εκφράζοντας όσους είναι  Ροσελίνι παρήγγειλε μια Ferrari 375 MM για τη γυναί-
        περισσότερο νευρικοί και επιθετικοί ως οδηγοί.        κα του Ίνγκριντ Μπέργκμαν, σε ιδιαίτερο γκρι χρώμα
         Το πράσινο είναι ένα χρώμα που σπανίζει στην Ελ- που δεν υπήρχε στη γκάμα της φίρμας. Στη σύγχρονη
        λάδα. Εκφράζει την ηρεμία, το καθαρό μυαλό, την αρ- εποχή το χρώμα αυτό προστέθηκε στη γκάμα των μο-
        μονία και την ισορροπία της φύσης.                    ντέλων παραγωγής και λέγεται «Grigio Ingrid».



























                                                            10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15