Page 11 - 06 2021 ACCESSORIES
P. 11

ACCESSORIES


        Προστατεύουν και από τη θραύση                        νται οι προδιαγραφές των μεμβρανών που επιτρέ-
                                                              πεται να επικολλώνται στα παράθυρα πίσω από τη
           Τα κέρδη από την τοποθέτηση μεμβρανών δεν εί-      θέση του οδηγού - συνοδηγού, όταν το αυτοκίνη-
        ναι αόριστα, το αντίθετο, είναι πολλά και σημαντικά.  το διαθέτει δεξιό καθρέπτη, καθώς και οι περιπτώ-

          • Αυξημένη προστασία για όσους πάσχουν από          σεις εκείνες που για ιατρικούς λόγους επιτρέπεται
        δερματοπάθειες και οφθαλμολογικά νοσήματα.            η επικόλληση μεμβρανών σε όλα τα παράθυρα του
          • Αισθητή μείωση της θερμοκρασίας της καμπί-        αυτοκινήτου.
        νας επιβατών τους καλοκαιρινούς μήνες.                  Ειδικότερα, τα διαφανή μέρη του ανεμοθώρακα
          • Πιο αποδοτική λειτουργία κλιματιστικού και πε-    πρέπει να είναι κατασκευασμένα από τέτοια ύλη,
        ριορισμένη χρήση του, σε συνδυασμό με μικρότε-        ώστε:
        ρη κατανάλωση.                                           α) η διαφάνεια του ανεμοθώρακα να μην ελαττώ-
          • Μεγαλύτερη προστασία για τις ευπαθείς ομάδες      νεται με την πάροδο του χρόνου.
        (μικρά παιδιά - βρέφη - ηλικιωμένους).                   β) να μην παραμορφώνουν τις εικόνες των αντι-
          • Μείωση της υπεριώδους (Ultra Violet) ακτινο-      κειμένων που φαίνονται δια μέσου του ανεμοθώ-

        βολίας Α και Β.                                       ρακα.
          • Γρήγορη απόσβεση – γρήγορο κέρδος.                   γ) σε περίπτωση θραύσης τους, ο οδηγός να έχει
          • Αντικλεπτικές ιδιότητες.                          ικανή καθαρή θέα της οδού.
          •  Προστασία  από  τα  κακορυθμισμένα  φώτα  το        Συμπληρωματικά ο νομοθέτης αναφέρει στο ίδιο
        βράδυ.                                                άρθρο πως «Απαγορεύεται η τοποθέτηση ή ανάρ-
          •  Συγκρατιούνται  τα  θραύσματα  σε  περίπτωση     τηση μπροστά ή πίσω από τον ανεμοθώρακα, ως
        ατυχήματος, χωρίς να κινδυνεύουν να κοπούν οι         και η επικόλληση σε αυτόν αντικειμένων που πε-

        επιβάτες.                                             ριορίζουν την ορατότητα του οδηγού. Το μηχανο-
        Πότε θεωρούνται νόμιμες                               κίνητο όχημα πρέπει να είναι κατασκευασμένο κα-
                                                              τά τρόπον, ώστε το πεδίο ορατότητας του οδηγού,
           Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών            μπροστά, δεξιά και αριστερά αυτού, να είναι αρκετό
        και  Επικοινωνιών  και  Δημόσιας  Τάξης,  καθορίζο-   για να είναι δυνατή η ασφαλής οδήγηση».




































                                                            11
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16