Page 8 - #DAILY_2019_04_03
P. 8
Nέο Ford Explorer PHEV
Το ντεμπούτο του στην Ολλανδία έκανε το μήκους 5+ μέτρων Ford Explor-
er στην plug-in υβριδική έκδοση των 450 ίππων και των 840 Νm ροπής με
την οποία και θα προσφερθεί σύντομα στην Ευρώπη.
Mε οθόνες στο τιμόνι Με τα αυτοκίνητα
τα επόμενα Hyundai; να γίνονται ολοένα
και πιο hi-tech
δεν πρέπει να
προκαλεί εντύπωση
το γεγονός πως η
Hyundai παρουσίασε
ένα νέο concept για
το πως θα μπορούσε
να μοιάζει η καμπίνα
των αυτοκινήτων στο
μέλλον.
Oι δύο μικρές οθόνες
πάνω στο τιμόνι τραβούν
την προσοχή.
ε αυτή εδώ την περίπτωση, ο διάκοσμος ποιεί τον οδηγό σε περιπτώσεις που αυτός ανα-
βασίζεται πάνω στο νέο i30, ωστόσο, όπως πτύξει μεγαλύτερη ταχύτητα από το επιτρεπό-
Σμπορείτε να καταλάβετε, είναι σημαντικά μενο. Το σύστημα infotainment είναι και αυτό
διαφορετικός κυρίως χάρη στην προσθήκη ενός αναβαθμισμένο και έχει τώρα ειδικό πρόγραμ-
νέου τιμονιού στο οποίο έχουν αφαιρεθεί τα πα- μα που συνδέεται με τις δύο οθόνες του τιμο-
ραδοσιακά κουμπιά και την θέση τους έχουν πά- νιού και με τον τελευταίας τεχνολογίας πίνακα
ρει δύο μικρές ψηφιακές οθόνες. οργάνων.
Σκοπός της Hyundai είναι να κάνει την καμπίνα
πιο μίνιμαλ σε σχεδίαση και να γίνει ο μεγάλος Την επανάσταση στην σχεδίαση της καμπίνας
τεχνολογικός εξοπλισμός που φέρουν τα μοντέ- θέλει να φέρει η Hyundai προσθέτοντας ακόμη πε-
λα της Hyundai πιο εύκολος στην χρήση. Μάλι- ρισσότερες οθόνες.
στα, η εταιρεία κάνει λόγο πως στις δύο μικρές
αυτές οθόνες, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει τι Δεν έχει γίνει γνωστό αν η Hyundai σχεδιάζει
θα εμφανίζεται πάνω τους, ανάλογα με την δική να υιοθετήσει τις παραπάνω τεχνολογίες στα
του και μόνο προτίμηση. μελλοντικά της μοντέλα, ωστόσο έχει ήδη διε-
Καινούριος είναι και ο ψηφιακός πίνακας ορ- ξάγει κάποιες έρευνες για το αν οι οθόνες που
γάνων που ενσωματώνει μέσα του δύο μικρό- έχουν τοποθετηθεί στο τιμόνι αποσπούν την προ-
τερες οθόνες 3D, με την Hyundai να κάνει λόγο σοχή του οδηγού με τα τελικά αποτελέσματα να
πως μέσω 3D γραφικών, θα μπορεί να προειδο- είναι αρκετά ενθαρρυντικά. n
8