Page 10 - DAILY 2019_04_04
P. 10

NONPAPER                                                                                                          25                             1999-2000




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                                                                                                  Νέα γενιά για το Fiat Punto


             Σας αρέσει να μυρίζει                                                        Σε ποιόν δεν                                                 το Σεπτέμβριο στο Σαλόνι της
                                                                                                                                                          To 1999 και συγκεκριμένα
                                                                                          αρέσει η
             «καινουργίλα»;                                                               μυρωδιά του                           ΧΡΟΝΙΑ                Φρανκφούρτης  παρουσιάζεται

                                                                                          καινούργιου
                                                                                                                                                     η δεύτερη γενιά του Fiat Punto,
                                                                                          αυτοκινήτου;                                              η οποία με ανανεώσεις «άντεξε»
                                                                                          Σας επηρεάζει                                             μέχρι  το  2010!  Η  έκδοση  sport

                                                                                          στην επιλογή                                             δεν έχει πλέον 1.400άρη τούρμπο,
                                                                                          μοντέλου ή όχι;                                         αλλά 1.800άρη κινητήρα, πάλι στα
                                                                                                                                                 131 άλογα. Φυσικά οι 1,2 και 1,4 κι-
                                                                                                                                                νητήρες είναι οι πιο δημοφιλείς στην
                 πτά  στους  δέκα  αγοραστές  αυτοκινήτου  βά- αφέρει. Με πολλά μοντέλα ή μέρη της καμπίνας να κατα-
                 ζουν την μυρωδιά του καινούργιου αυτοκινήτου  σκευάζονται στην Κίνα, με διαφορετικά, φθηνότερα υλικά,                         Ελλάδα.
           Εστους 5 σημαντικότερους λόγους προτίμησης.  η μυρωδιά αυτή διαφέρει σημαντικά σε αυτά τα αυτοκίνη-
           Και όμως κάποιοι άλλοι τη απεχθάνονται. Γιατί;        τα, με αρκετούς αγοραστές να αποφεύγουν αυτά τα μο-                                                       Το Yaris
             Αγοράζει κανείς αυτοκίνητο γιατί μυρίζει ωραία; Και  ντέλα γιατί δεν τους αρέσει η «καινουργίλα» τους.  Το ίδιο

           εδώ που τα λέμε είναι ωραία αυτή η «καινουργίλα»; Και  πρόβλημα όμως ισχύει και αντίστροφα. Η κινεζική αγορά                                                    στην Ελλάδα
           όμως, η καινουργίλα είναι αδιαχώριστο συστατικό της  δεν έχει την ίδια αντίληψη για το πως πρέπει να μυρίζει
           εμπειρίας ενός νέου αυτοκινήτου. Από τους οδηγούς  ένα καινούργιο αυτοκίνητο, και δεν βρίσκει την ευρωπαϊ-
           που την κατατάσσουν ψηλά, ένα σημαντικό ποσοστό,  κή (και αμερικανική) καινουργίλα του γούστου της.                                                              Τον Μάρτιο του 1999 το πολυαναμενόμενο Toyota Yaris πατά-
           1 στους 3, έχουν και προτίμηση. Tην εξετάζουν και τη    Με την Κίνα να αποτελεί πλέον μεγαλύτερη αγο-                                                          ει τις ρόδες του στην ελληνική αγορά. Αμέσως το ιαπωνικό μι-
           συγκρίνουν για το ποιά είναι καλύτερη, ή μάλλον ποιά  ρά από αυτή της Ευρώπης, οι κατασκευαστές ενδια-                                                        κρό απέκτησε θερμούς οπαδούς και έκτοτε μέχρι και σήμερα
                                                                                                                                                                         αποτελεί ένα από τα best seller της ελληνικής αγοράς.

               Εσείς τι λέτε; Σας αρέσει η καινουργίλα; Και πόσο την μετράτε; Πόσο σας απασχολεί και τελικά πόσο
            σας ενοχλεί όταν τα πλαστικά μυρίζουν σαν λάστιχα αυτοκινήτων; Είστε ικανοί να αφήσετε ένα μοντέλο
                                     και να πάρετε ένα άλλο γιατί απλά μυρίζει καλύτερα;
                                                                                                                                    Honda S2000

           είναι περισσότερο της αρεσκεία τους. Η πηγή της μυ- φέρονται όλο και περισσότερο να κάνουν τα κινεζικά
           ρωδιάς είναι τα πλαστικά μέρη και άλλα υλικά του αυ- και λιγότερο τα ευρωπαϊκά χατίρια. Έτσι η Ford για πα-              Τι αυτοκίνητο!
           τοκινήτου. Πρόκειται για πτητικές οργανικές ενώσεις  ράδειγμα, έχει κάνει καμπάνια να σταματήσει τις μυρω-
           (ΠΟΕ) που εκπέμπουν όλα αυτά τα υλικά, από το τα- διές αυτές στα καινούργια της μοντέλα. Προσέλαβε 18                      Το 1999 η Honda παρουσίασε ένα
           μπλό και τις επενδύσεις των καθισμάτων, μέχρι τις μο- εμπειρογνώμονες που με βάση το επιτελείο της μάρ-                  roadster που έμελλε να μείνει στην
           κέτες και τα «κρύσταλλα» του πίνακα οργάνων. Και η  κας στην Κίνα, δοκιμάζουν μέχρι και 300 φορές το χρό-                ιστορία.  Πρόκειται  βέβαια  για  το
           μυρωδιά αυτή είναι σχετικά κοινή, αφού τα υλικά είναι  νο τις μυρωδιές των νέων μοντέλων, κρίνοντας έτσι όχι             S2000,  ένα  αυτοκινήτο  αγαπημέ-

           κοινά ανάμεσα στα διάφορα μοντέλα. Όχι όμως όλα.      μόνο ποιά υλικά θα χρησιμοποιηθούν και ποιά όχι, αλ-               νο στον αυτοκινητιστικό τύπο και σε εμάς για την ωμή οδική         Πωλήσεις επιβατικών στην
             Μοντέλα που προορίζονται για αγορές εκτός Ευρώ- λά τελικά και ποιοί προμηθευτές θα τα παράγουν, μέ-                    του συμπεριφορά, τις κορυφαίες επιδόσεις και τον ξυραφέ-           Ελλάδα

           πης, δεν διαθέτουν τα ίδια υλικά, και έτσι η μυρωδιά δι- χρι και σε ποιά χώρα θα παράγονται τα μοντέλα αυτά. n           νιο 2λιτρο κινητήρα που στρόφαρε στο θεό και έβγαζε 240            1999                      261.711
                                                                                                                                    άλογα!                                                             2000                      290.222
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                               10




                                                                                                                                25xronia_T42-18tel-sepia_NEW.indd   26                                                                   2/4/2019   1:10:46
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15