Page 12 - DAILY 11 4 2019
P. 12

NONPAPER





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

               Τέλος το πεντάλ του φρένου;




                                                                                                  Μετά το
                                                                                                  συμπλέκτη,

                                                                                                  ήρθε η ώρα να
                                                                                                  χαιρετήσουμε

                                                                                                  και το πεντάλ
                                                                                                  του φρένου.
                                                                                                  Είστε έτοιμοι για

                                                                                                  αυτοκίνητα με
                                                                                                  μόνο ένα πεντάλ;






                                                                                                      Κοινοποίηση


               H Nissan προσφέρει στο Leaf τη λειτουργία
               ePedal που επιτρέπει την οδήγηση με ένα μόνο
               πεντάλ, του γκαζιού.


                      ποιος έχει οδηγήσει ποτέ σκάφος ξέρει
                      πως το μόνο χειριστήριο που έχει στη διά-
               Όθεσή του είναι το γκάζι. Αν θέλει να φρε-
               νάρει, απλά το αφήνει. Το αυτόματο φρενάρισμα
               έρχεται  τώρα  και  στα  αυτοκίνητα,  και  όπως  το

               αυτόματο κιβώτιο εξαφάνισε το πεντάλ του συ-
               μπλέκτη, το αυτόματο φρενάρισμα θα εξαφανί-
               σει το πεντάλ του φρένου. Πως;
                 Ούτε η ιδέα ούτε η τεχνολογία είναι καινούρ-
               για. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα          Η ενεργοποίησή του γίνεται από ένα κουμπί στην
               ενός  ηλεκτρικού  αυτοκινήτου  χρησιμοποιήθη-         κεντρική κονσόλα.
               κε ήδη από το 1894 στις «αυτοκινητάμαξες» του
               Krieger. 130 χρόνια μετά η ανάκτηση ενέργει- 30% των 400 χλμ. του ηλεκτρικού της μοντέλου

               ας έχει γίνει από τα βασικά «κόλπα» που αυξά- e-tron προέρχονται από την ανάκτηση ενέργει-
               νουν την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινή- ας στο φρενάρισμα. Όμως τώρα το πράγμα πάει
               των, με την Audi να υπολογίζει πως μέχρι και  ένα βήμα παραπάνω.

               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                   12




          #DAILY 11-4-19_ALL.indd   12                                                                            12/4/2019   3:47:35 π
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17