Page 11 - DAILY - 2019 04 16
P. 11
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
κάποιο muscle-car, αν και ένα Dodge Challenger
σε τιμή «χώμα» όπως στις ΗΠΑ θα ήταν τέλειο.
Μιλάμε για τον μικρό πύραυλο της Hyundai με
το όνομα Veloster στην έκδοση Ν. Το Veloster
είναι ένα κουπέ/χάτσμαπκ, κοντά στη λογική του
Scirocco, με ενδιαφέρουσες πόρτες (μία μόνο
για τους πίσω επιβάτες) και επιδόσεις αντίστοι-
χες του i30Ν. Δεν ακούγεται άσχημα, όμως ακό-
Ποιο από αυτά τα μοντέλα σας ανοίγει την
όρεξη; Θα αγοράζατε κάποιο; Ή μήπως έχετε
Με μικρές διαστάσεις, λίγα κυβικά, το μοτέρ στο κάποιο άλλο μοντέλο που δεν εισάγεται που θα
κέντρο και την κίνηση πίσω, το Honda S660 θα
ήταν ιδανικό για την Ελλάδα. θέλατε να δείτε στη χώρα μας; Ποιο;
ράστιο. Δυστυχώς όμως αποκλείεται να το δού- μη ένα δίλιτρο Hyundai είναι μάλλον δύσκολο
με. για την Ελληνική αγορά.
Εξίσου ειδικό είναι και το επόμενο μοντέλο. To Για το τέλος έχουμε ένα γερμανικό μοντέλο
Citroen E-Mehari είναι ένα κάμπριο-μπάγκι μο- από τη Βραζιλία. Το VW Saveiro είναι ότι πιο κο-
ντέλο με σχέδιο που παραπέμπει στο παλιό ανοι- ντά στο Fiat Fiorino που τόσο αγαπήθηκε στο
χτό τζιποειδές της μάρκας της δεκαετίας του παρελθόν στην χώρα μας. Ένα φθηνό ελαφρύ
70-80. Είναι φυσικά ηλεκτρικό και κυκλοφορεί pickup για επαγγελματίες και ιδιώτες με ενδια-
βασικά στη Γαλλία. Δεδομένου του ελληνικού τε- φέροντα χόμπι, χωρίς τον όγκο, την κατανάλω-
ση, τα τέλη, την φορολογία, και τα κυβικά ενός
Amarok. Το Saveiro θα ήταν ιδανικό για τη χώ-
ρα μας, όμως είναι τελείως απίθανο να το δούμε
να εισάγεται. n
To Citroen E-Mehari είναι ένα κάμπριο-μπάγκι
μοντέλο
ρέν, το Ε-Mehari θα ήταν τέλειο για τη χώρα μας
ως πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο, τόσο για ιδιωτική
χρήση, όσο και για ενοικίαση ή εταιρική χρήση.
Ποιος ξέρει; Μπορεί και να το δούμε. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το
φρενάρισμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Μένοντας στα ειδικά, άλλο ένα μοντέλο, αυ- χρησιμοποιήθηκε ήδη από το 1894 στις
τή τη φορά από την Αμερική. Όχι, δεν μιλάμε για «αυτοκινητάμαξες» του Krieger.
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
11