Page 19 - daily - 17 04 2019
P. 19
TEST Ford Focus
Vignale 1,5
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά πους με 240 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. και διαθέτει σύστημα
Κινητήρας απενεργοποίησης κυλίνδρου. Ο κινητήρας είναι γραμμικός και ευ-
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.497
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12 χάριστος στη λειτουργία του, όντας γεμάτος από χαμηλά, ενώ χάρη
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός+ turbo στην καλή ηχομόνωση, δύσκολα θα καταλάβεις πως πρόκειται για
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 150/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 240/1.600 τρικύλινδρο σύνολο.
Start/Stop NAI Οι επιδόσεις των μετρήσεών μας ήταν εξαιρετικές, ειδικά οι ρε-
Βάρος (κιλά)* 1.404
Eπιδόσεις πρίζ, όπου το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,8 δλ. και το 60-100
χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,5 δλ..
Τελική
208 * ταχύτητα Όσον αφορά στο κιβώτιο, τη θέση του κλασικού επιλογέα έχει πά-
(χλμ./ώρα)
9,4΄΄ ρει πλέον ένα όμορφο και πρακτικό περιστροφικό χειριστήριο, ενώ
οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και χειροκίνητα μέσω των paddles
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,8
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 6,5 στο τιμόνι.
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή 5,9 Στο δρόμο
Μέση δοκιμής 7,9
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 133
Ρεζερβουάρ (λτ.) 52 Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους σε
* Εργοστασιακές μετρήσεις
αυτή την έκδοση, δείχνει να ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στην
Εξοπλισμός - τιμή άνεση και το δυναμισμό, καθώς τα καταφέρνει περίφημα στο φιλ-
ESP l τράρισμα των ανωμαλιών, παραμένει σταθερό και άνετο, ενώ πάντα
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l σε προδιαθέτει μέσω της αίσθησής του για πιο σπορ καταστάσεις.
Κεντρικό κλείδωμα l Ειδικά μέσω της επιλογής Sport που διαφοροποιεί τις ρυθμίσεις
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l στο γκάζι, στο τιμόνι και στις αλλαγές ταχυτήτων.
Air Condition Αυτόματος διζωνικός Τέλος, τα εξαιρετικά φρένα με μόλις 33,2 μ. για το 100-0 χλμ./
Ηχοσύστημα/Οθόνη l/ Έγχρωμη αφής 8 ιντσών
Cruise control l ώρα συμπληρώνουν τον ασφαλή του χαρακτήρα.
Ζάντες αλουμινίου l 17 ιντσών
Προβολείς ομίχλης l
Φώτα ημέρας l Η αρχιτεκτονική
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται της ανάρτησης
Έκδοση Vignale
Τιμή από (ευρώ) 31.628 με πολλαπλούς
συνδέσμους
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι σε αυτή την
έκδοση του Fo-
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική cus, δείχνει
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι να ισορροπεί
Πίσω φρένα Δίσκοι εξαιρετικά
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 33,2 ανάμεσα στην
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική άνεση και το
Στροφές τιμονιού 2,6 δυναμισμό.
Κύκλος στροφής (μ.) 11
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/40 R18
Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ κατηγορίας του, καθώς και το απαραίτητο υπόβαθρο διαθέτει και δε στερείται ποιότητας.
Η έκδοση «Vignale» μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τις παραδοσιακές premium επιλογές της
Φυσικά οι premium επιλογές έχουν και το ανάλογο κόστος, με την αυτόματη έκδοση να
φτάνει σχεδόν 32.000 ευρώ. Από την άλλη η χειροκίνητη έκδοση κοστίζει 5.000 ευρώ λι-
γότερα, προσθέτοντας ακόμα ένα δέλεαρ στον υποψήφιο αγοραστή.
19
#DAILY 17-4-19_all.indd 19 17/4/2019 3:43:39