Page 9 - daily 2019-04-18
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Το νέο Skoda Kamiq
είναι ντυμένο σχεδόν
εξ`ολοκλήρου με ένα
αρκετά πλούσιο και
αρχοντικό υλικό στο
εσωτερικό του.
Τα δύο νέα B-SUV της
VW, T-Roc & T-Cross
έχουν αποκλειστικά
σκληρά υλικά στο
εσωτερικό τους.
Εσείς συμφωνείτε; Πώς βρίσκετε
τη διαχείριση της ισορροπίας όπως
την κάνει πράξη το Βόλφσμπουργκ;
Και πόσο σημαντικό θεωρείτε
τελικά το υλικό στο ταμπλό,
σε συνάρτηση με τα χρήματα
που δίνετε για την αγορά ενός
αυτοκινήτου;
μείο που… δε φαίνεται δε μπορεί
να το πει κανείς με σιγουριά. Για
παράδειγμα το ότι το Scala χτί-
ζεται πάνω στο δάπεδο Α0 (το οποίο
στηρίζει τα μικρά μοντέλα του ομίλου) ενώ πρόκει- ντηση της VW ότι «ο κόσμος εν-
ται για κλασσικό μικρομεσαίο οικογενειακό, μεγα- διαφέρεται για τη συνδεσιμότητα» είναι ιδιαίτερα
λύτερο π.χ. από το σημερινό Golf μπορεί να σχε- πειστική, αφού όλοι ξέρουμε τις προσδοκίες περί
τίζεται με αποφάσεις σε άλλους τομείς; Υπάρχει ποιότητας που συνοδεύει κάθε μοντέλο της VW.
δηλαδή ένα «δούναι και λαβείν» τύπου: θα σου δώ- Το αν η Skoda διατηρεί ένα διαφορετικό στάτους
σω τα μαλακά υλικά που θες για το Kamiq, αλλά το μέσα στον όμιλο θα φανεί αργότερα, αν θα μπορεί
μικρομεσαίο σου θα χτιστεί πάνω σε ένα υποδεέ- π.χ. να επιλέξει έναν δικό της κινητήρα ή να δια-
στερο δάπεδο; μορφώσει αλλιώς της παραγωγής ενός μοντέλου
Αυτό δε μειώνει σε τίποτα πάντως την αίσθηση ότι της κλπ. Μέχρι τότε, σε κάποια μικρά πράγματα δεί-
η Skoda δείχνει περισσότερη φροντίδα στο εσωτε- χνει λίγο πιο έξυπνη. n
ρικό του μικρού crossover της. Ούτε επίσης η απά- Σχόλια
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9