Page 8 - Daily 2019-05-07
P. 8

NONPAPER

                                                   *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, συνθέτουν το προ- λος όπως είναι ο όμιλος VW. Στις τάξεις αυτού οι δι-
           φίλ του μοντέλου, το οποίο «σφραγίζει» τον όρο  αφορές των μοντέλων μεταξύ τους είναι πιο εμφα-
           avant-garde που του αποδίδουν οι Γάλλοι, με τις  νείς. Γιατί για παράδειγμα τα Skoda Karoq και SEAT
           μεγάλες  δυνατότητες  εξατομίκευσης  και  χρήση  Ateca που δεν διαφέρουν πολύ μεταξύ τους δεν
           πιο εξεζητημένων στοιχείων που ανεβάζουν πα- προσεγγίζουν τον όρο premium, αντίθετα όμως το
           ράλληλα την τιμή του.                                 VW Tiguan έχει πιο premium υλικά κατασκευής και





                                                                                          Εσείς τι λέτε;  Πρέ-
                                                                                    πει να διαχωρίζεται τόσο το
                                                                                   premium επίπεδο από το ση-
                                                                                    ματάκι στη μάσκα ή θέλετε
                                                                                    πιο μικρές διαφορές στα μο-
                                                                                    ντέλα του ίδιου ομίλου; Τε-
                                                                                     λικά, χωράνε τρία γαλλικά
                                                                                   crossover με σχεδόν ίδιο χα-
                                                                                     ρακτήρα στην κατηγορία;




            Τελευταία γνωρίσαμε το αδελφάκι του Peugeot  πολύ καλύτερη ποιότητα ηχομόνωσης. Έτσι, ο όμι-
           3008,  το  Citroen  C5  Aircross.  Παρά  τα  σκληρά  λος έχει αφήσει ξεκάθαρα μόνο του στα premium,
           πλαστικά στο ταμπλό τα οποία πάντοτε παίζουν κα- το Audi Q3 σε αυτή την κατηγορία και δικαίως.
           θοριστικό  ρόλο  στη  διαμόρφωση  του  ποιοτικού
           επιπέδου ενός αυτοκινήτου, ο «αέρας» του «μυ-
           ρίζει» premium. Είναι σχεδιαστικά προχωρημένο


               To VW group έχει αφήσει μόνο του στα premi-
                 um, το Audi Q3, ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκεται
               το VW Tiguan με την καλή ποιότητα υλικών και
                                                  ηχομονωση.
           και έχει προσεγμένα στοιχεία στην κατασκευή του,
           φλερτάροντας με την βάση των αυτοκινήτων αυ-
           τής της κατηγορίας.
            Ας δούμε όμως τι κάνει άλλος ένας μεγάλος όμι-



                                                                  Τι γίνεται στην πράξη; Τo Citroen C5 Aircross εί-
                                                                 ναι αυτή τη στιγμή όσο premium είναι τα Karoq και
                                                                 Ateca. Δηλαδή ελάχιστα… Το Peugeot 3008 όμως
                                                                 είναι πιο premium από το VW Tiguan. Και πιο φθη-
                                                                 νό…  Και  κάτι  αντίστοιχο  συμβαίνει  με  το  DS  7
                                                                 Crossback το οποίο είναι πιο premium σε εικόνα
                                                                 και φθηνότερο από το αντίστοιχο Audi Q3… n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13