Page 5 - Daily 2019_05_14l
P. 5
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
To Golf 8 θα μπορεί σε τρία
χρόνια να παρέχει αυτόνομη
οδήγηση επιπέδου 4, οπότε
και ο οδηγός θα γίνεται
επιβάτης.
ένα δίκτυο CAN-Bus (Controlled Area ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και τους εξελιγκτές. Όλα τα σύνολα
Network), το οποίο δικτυώνει όλο το Τα ψηφιακά όργανα θα της γκάμας θα έχουν και ηλεκτρι-
αυτοκίνητο. Το ESP και ο κινητήρας είναι στάνταρ, όπως επίσης κό «βοηθό» και οι βενζινοκινη-
δεν επικοινωνούν πλέον μέσα από και το, σε μεγάλο βαθμό απαλ- τήρες θα είναι τόσο οικονομι-
ανεξάρτητες μονάδες ελέγχου. Κι λαγμένο από διακόπτες ταμπλό. κοί όσο οι ντίζελ, ανεβάζοντας
έτσι μπαίνουν τα θεμέλια για αυ- Επιπλέον, θα διατίθεται και το την ισχύ ταυτόχρονα σε σημείο
τόνομη οδήγηση επιπέδου 4 μαζί έξυπνο σύστημα φωνητικών που το τοπ μοντέλο, το Golf R θα
με όλα τα συστήματα. Ο οδηγός λοι- εντολών με την προσφώνη- φτάσει τους 350 ίππους.
ση «Hey VW».
πόν, όσο το επιτρέπει ο νόμος, θα μπο- Φαίνεται λοιπόν ότι, στο εξωτερι-
ρεί να απαλλάσσεται από την ευθύνη του κό αλλά και στο βασικό τεχνικό κομ-
χειρισμού του οχήματος και θα γίνεται -αν το μάτι τα βήματα της εξέλιξης γίνονται πολύ
επιθυμεί- επιβάτης. Θα πάρει βέβαια δύο-τρία χρόνια προσεκτικά. Στο εσωτερικό όμως ετοιμάζεται μια
έως ότου λάβει την έγκριση τύπου αυτό το σύστημα. πραγματική επανάσταση. Την τεχνολογία του ψηφι-
ακού κόκπιτ τη γνωρίζουμε ήδη από το πρόσφατο
λίφτινγκ του Passat. Και η VW δε θα αλλάξει πολ-
λά στον τρόπο χειρισμού: σχεδόν καθόλου διακό-
πτες, τεράστιες οθόνες και μια πολύ έξυπνη φωνη-
τική αναγνώριση – Καλώς ήλθες μέλλον!
Η καλή είδηση είναι για το τέλος: στη Γερμανία λέ-
νε ότι πρόθεση της VW είναι το νέο μοντέλο να ξε-
Αντίο ρεύμα: To e-Golf δεν θα έχει πλέον λόγο κινά με τις σημερινές τιμές. n
ύπαρξης από τη στιγμή που θα βγει επίσημα και το
I.D. Neo, το μικρομεσαίο ηλεκτρικό VW. Η άποψή μας
Το ότι είναι ήδη εφικτό τεχνικά από σήμερα, το δεί- Έπειτα από κάποια αρχικά προβλήματα, η VW
χνει η δοκιμή που γίνεται στη Γερμανία αυτήν την πε- φαίνεται ότι ελέγχει καλά πλέον την πορεία της
ρίοδο, όπου η VW με πέντε Golf μαζεύει καθημερινά εξέλιξης του νέου Golf. Το δημοφιλές μοντέλο
στοιχεία σε μια διαδρομή εννέα χιλιομέτρων μέσα σε παραμένει οπτικά πιστό στην αισθητική παράδο-
πραγματική κίνηση. σή του, τεχνικά όμως είναι απολύτως προσανα-
Η νέα πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βοηθά όμως τολισμένο στο μέλλον.
5 5