Page 5 - Daily 2019_05_14l
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

                 To Golf 8 θα μπορεί σε τρία
                 χρόνια να παρέχει αυτόνομη
                 οδήγηση επιπέδου 4, οπότε
                 και ο οδηγός θα γίνεται
            επιβάτης.
















           ένα δίκτυο CAN-Bus (Controlled Area          ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ               και τους εξελιγκτές. Όλα τα σύνολα

           Network), το οποίο δικτυώνει όλο το       Τα ψηφιακά όργανα θα         της γκάμας θα έχουν και ηλεκτρι-
           αυτοκίνητο. Το ESP και ο κινητήρας      είναι στάνταρ, όπως επίσης      κό «βοηθό» και οι βενζινοκινη-
           δεν επικοινωνούν πλέον μέσα από       και το, σε μεγάλο βαθμό απαλ-      τήρες  θα  είναι  τόσο  οικονομι-
           ανεξάρτητες μονάδες ελέγχου. Κι       λαγμένο από διακόπτες ταμπλό.       κοί όσο οι ντίζελ, ανεβάζοντας
           έτσι μπαίνουν τα θεμέλια για αυ-       Επιπλέον, θα διατίθεται και το    την ισχύ ταυτόχρονα σε σημείο
           τόνομη οδήγηση επιπέδου 4 μαζί          έξυπνο σύστημα φωνητικών         που το τοπ μοντέλο, το Golf R θα
           με όλα τα συστήματα. Ο οδηγός λοι-      εντολών με την προσφώνη-       φτάσει τους 350 ίππους.
                                                           ση «Hey VW».
           πόν, όσο το επιτρέπει ο νόμος, θα μπο-                                 Φαίνεται λοιπόν ότι, στο εξωτερι-
           ρεί να απαλλάσσεται από την ευθύνη του                             κό αλλά και στο βασικό τεχνικό κομ-
           χειρισμού του οχήματος και θα γίνεται -αν το                  μάτι τα βήματα της εξέλιξης γίνονται πολύ

           επιθυμεί- επιβάτης. Θα πάρει βέβαια δύο-τρία χρόνια  προσεκτικά.  Στο  εσωτερικό  όμως  ετοιμάζεται  μια
           έως ότου λάβει την έγκριση τύπου αυτό το σύστημα.  πραγματική επανάσταση. Την τεχνολογία του ψηφι-
                                                                 ακού κόκπιτ τη γνωρίζουμε ήδη από το πρόσφατο
                                                                 λίφτινγκ του Passat. Και η VW δε θα αλλάξει πολ-
                                                                 λά στον τρόπο χειρισμού: σχεδόν καθόλου διακό-
                                                                 πτες, τεράστιες οθόνες και μια πολύ έξυπνη φωνη-
                                                                 τική αναγνώριση – Καλώς ήλθες μέλλον!
                                                                  Η καλή είδηση είναι για το τέλος: στη Γερμανία λέ-

                                                                 νε ότι πρόθεση της VW είναι το νέο μοντέλο να ξε-
           Αντίο ρεύμα: To e-Golf δεν θα έχει πλέον λόγο         κινά με τις σημερινές τιμές. n
           ύπαρξης από τη στιγμή που θα βγει επίσημα και το
           I.D. Neo, το μικρομεσαίο ηλεκτρικό VW.                Η άποψή μας

           Το ότι είναι ήδη εφικτό τεχνικά από σήμερα, το δεί-     Έπειτα από κάποια αρχικά προβλήματα, η VW
           χνει η δοκιμή που γίνεται στη Γερμανία αυτήν την πε-   φαίνεται ότι ελέγχει καλά πλέον την πορεία της
           ρίοδο, όπου η VW με πέντε Golf μαζεύει καθημερινά      εξέλιξης του νέου Golf. Το δημοφιλές μοντέλο
           στοιχεία σε μια διαδρομή εννέα χιλιομέτρων μέσα σε     παραμένει οπτικά πιστό στην αισθητική παράδο-
           πραγματική κίνηση.                                     σή του, τεχνικά όμως είναι απολύτως προσανα-
            Η νέα πλατφόρμα των ηλεκτρονικών βοηθά όμως           τολισμένο στο μέλλον.




                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10