Page 15 - Daily 2019_05_23
P. 15
TEST ΒMW
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 840d
Είναι αρκετά έντονο το ταμπεραμένο της Σειράς 8 σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση. Η μεγάλη μάσκα κάθεται
ανάμεσα στα πιο λεπτά φώτα που έχει φτιάξει ποτέ η BMW. H δε τεχνολογία laser δημιουργεί ένα
υπερθέαμα τη νύχτα, ενώ την ημέρα αντιγράφουν άριστα το μοτίβο των διπλών φωτιστικών σωμάτων.
μιουργιες της: τη Ζ8 «τότε» και το i8 στις μέρες μας. Η Σχεδίαση: ένας αληθινός
νέα Σειρά 8 δεν αποτελεί εξαίρεση και παίρνει στους «Mονόκερος»
ώμους της ένα στάτους ναυαρχίδας και μιας πολύ ξε-
χωριστής προσωπικότητας μέσα στους κόλπους της Δεν υπάρχει κάτι άλλο τέτοιο στο δρόμο, σαν τη
BMW – ευθύνες τις οποίες παίζει στα δάχτυλα όπως νέα Σειρά 8. Το καταλαβαίνεις από τις αντιδράσεις πε-
θα δούμε παρακάτω. ζών και οδηγών. Κι αν έχουν περάσει ξεχωριστα αυ-
τοκίνητα από το Auto Τρίτη γενικά, κι από τις σελίδες
Απόλυτα
διαχωρισμένες οι
εμπρός θέσεις σε
ένα πλήρως ψηφιακό
εσωτερικό. Μας
ενοχλεί που έφυγε
ο διακόπτης για
τα φώτα και έγινε
μπουτόν, ωστόσο
μας αρέσει πολύ η
χρήση του infotain-
ment με χειρονομίες
στον αέρα. Κι ας μας
κοιτάνε έκπληκτοι οι
υπόλοιποι οδηγοί στα
φανάρια.
του Premium ειδικότερα. Ε, η 8άρα είναι η μόνη την στα πιο διάσημα Ιταλικά κουπέ των ‘60s. Το αποτέλε-
οποία βρήκαμε περικυκλωμένη από κόσμο σε κάποιο σμα λοιπόν μπορεί να σταθεί άνετα δίπλα στην οποια-
σημείο που την είχαμε παρκάρει. Με ανθρώπους να δήποτε Maserati, Aston Martin ή Jaguar θα κληθεί να
βγάζουν σέλφι εμπρός της ή με τα πρόσωπα κολλη- αντιμετωπίσει στο χρηματιστήριο αξιών της ασφάλτου
μένα στο τζάμι να χαζεύουν το εσωτερικό. και φυσικά δε θα έχει την παραμικρή ανασφάλεια δί-
Είναι μοναδική η σχεδίαση και κυρίως οι αναλογίες: πλα στην απαράμιλλη κομψότητα των αντίστοιχων δί-
είναι πολύ χαμηλό το ύψος και ταυτόχρονα πολύ με- θυρων Mercedes αυτού του βεληνεκούς. Κι εδω έρ-
γάλο (σχεδόν δύο μέτρα) το πλάτος, οπότε το όχημα χεται η μόνη ίσως υποψία ένστασης: Μήπως τελικά
δείχνει «ένα με το δρόμο». Ταυτόχρονα οι επίπεδες «φωνάζει» πολύ η σχεδίαση; Μήπως παραείναι επι-
επιφάνειες έρχονται σε μεγάλη κόντρα με κάποιες θετική; Η αλήθεια είναι ότι η BMW δε μας έχει συνη-
σκληρές γραμμές στο καπό, στους ώμους πίσω κλπ.. θίσει σε τόσο εκρηκτικές συνταγές, εξαιρώντας μόνο
Ταυτόχρονα, δύο bubble στην οροφή κλείνουν το μάτι την i8, η οποία βέβαια κατοχυρώνεται στο 100% να
15