Page 3 - Daily 2019_05_23
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Με τόσα νέα ντιζελάκια τι                                                                  Κοινοποίηση



           κάνουμε; Αγοράζουμε ή οχι;                                                                       Σχόλια



                                                                           Τώρα που έχουν βγει κάτι dieselακια

           O EcoBlue της Ford,                                      λουκούμια τι κάνουμε; Αγοράζουμε εκείνο
           οι BlueHDI του PSA
           group, οι νέοι Blue                                        που ονειρευόμασταν ή όχι; Kαι αν μας τα
           dCi των Renault-Nis-                                                         «κόψουν» από το 2022+;
           san είναι μερικά
           μόνο από τα νέα                                      στις δικές μας μεγαλουπόλεις. Αυτό δυσκολεύει πολύ
           καθαρά diesel μοτέρ.                                 την αγορά ειδικά τη στιγμή που έχουν βγει νέα diesel αυ-
                                                                τοκίνητα με εξαιρετικά μοτέρ σε επιδόσεις και καταναλώ-

                                                                σεις που καλύπτουν απόλυτα όλους εκείνους που πραγ-
                                                                ματοποιούν αρκετά χιλιόμετρα ανά έτος.
                                                                  Με τα δεδομένα στη χώρα μας να αλλάζουν από μέρα
                                                                σε μέρα κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος.
                 iesel… Αυτή η μάστιγα. Μετά τα όσα έχουν απο-    Θεωρητικά, ακόμα κι αν απαγορευθούν θα πρέπει κά-
                 καλυφθεί σχετικά με τους εκπεμπόμενους καρ-    τι τέτοιο να γίνει σταδιακά, ξεκινώντας από τα παλαιότε-
           D κινογόνους ρύπους τους και την αδυναμία των        ρης τεχνολογίας αυτοκίνητα (Euro 3, Euro 4 κλπ). Πρα-
           εταιρειών να ρίξουν τα επίπεδά τους στα όρια που έχει   κτικά τώρα, αυτό στη χώρα μας δεν θα δουλέψει… Ήδη
           ορίσει η Ε.Ε., το μέλλον τους διαγράφεται θολό.      κυκλοφορούν σαπάκια εισαγωγής που κανείς δεν ελέγ-
            Ευρεωπαϊκές πόλεις, η μία μετά την άλλη ανακοινώ-   χει και κανείς δεν μπορεί να ελέγξει σήμερα. Αν αύριο
           νουν πως θα απαγορεύσουν τα πετρελαιοκίνητα οχήμα-   αποφασιστεί να γίνεται έλεγχος, μπορεί και να πετύχει...
           τα σε αυτές, από το 2020 και σταδιακά μέχρι το 2030.   Να απαγορευθούν όλα τα diesel πάλι στα αστικά κέ-
           Έρχεται λοιπόν μια δεκαετία φωτιά για τα diesel με το με-  ντρα, είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει εύκολα στην Ελ-

           γαλύτερο πρόβλημα να το έχουν τα μοντέλα μικρού κυ-  λάδα. Και το κάπνισμα σε κλειστούς χώρους απαγορεύ-
           βισμού τα οποία δεν μπορούν να απορροφήσουν το κό-   εται από το 2009…
           στος νέων «αντιρρυπαντικών» τεχνολογιών.
                                                                   Εσείς τι λέτε; Θα απαγορευθούν τα diesel και στη χώ-
            Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως αρχικά κάθε νέο μικρό    ρα μας; Και αν ανήκετε σε εκείνους που σκέφτονται την
           μοντέλο με αντίστοιχα μικρό κυβισμό θα πρέπει να φτια-  αγορά ενός νέου αυτοκινήτου, τελικά τι θα επιλέξετε;
           χτεί από την αρχή για να διαθέτει τέτοια τεχνολογία και
           επιπλέον να μπορεί το κόστος των 4.000 ευρώ περίπου    Aντε και παίρνουμε λοιπόν το dieselάκι που μας έκανε

           να «μπει» στην τιμή του. Θα πληρώνουμε λοιπόν περισ-  κλικ, τι θα το κάνουμε όταν αργά η γρήγορα έρθει η ώρα
           σότερα για ένα μικρό μοντέλο και παίζει να μας απαγο-  και μας πουν, «κύριε είστε παράνομος;». Με δεδομένο
           ρεύσουν να το κυκλοφορούμε…                          πως το αυτοκίνητο που θα πάρουμε τώρα, θα το κρατή-
            Ήδη υπάρχουν σκέψεις για απαγόρευση του diesel και   σουμε τουλάχιστον 10 χρόνια, τι θα κάνουμε τελικά; n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8