Page 15 - Daily 2019_05_24
P. 15

TEST         VW T-Cross
                                                                    1,0 TSI 115 PS
                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

               Κινητήρας-επιδόσεις: «Πάμε για τρέξιμο;»                                         Τεχνικά χαρακτηριστικά

                 Eίναι αισθητά πιο κεφάτος ο 1.000άρης των 115                                  Κινητήρας            999
                                                                                                Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                                               3 σε σειρά/12
               ίππων έναντι του μικρού αδερφού του. Δίνει την αί-                               Κύλινδροι/Βαλβίδες   άμεσος ψεκασμός
                                                                                                Τροφοδοσία
               σθηση ότι είναι σημαντικά πιο εύρωστος σε ένα με-                                  Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   βενζίνης + turbo
                                                                                                               1150/5.500
               γαλύτερο πεδίο στροφών αλλά είναι και ελαφρώς                                    Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  200/2.000-3.500
                                                                                                                     NAI
                                                                                                Start/Stop
               πιο αισθητός ηχητικά, όχι σε ένταση, αλλά σε χροιά.                              Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.270
               Καταλαβαίνει κανείς πιο καλά δηλαδή ότι πρόκει-                                                    Eπιδόσεις
               ται για τρικύλινδρο μπλοκ, ειδικά στο πάνω άκρο                                                     193
               του στροφόμετρου. Σε σχέση με τα δεδομένα της                                            10,4΄΄  Τελική ταχύτητα
                                                                                                                 (χλμ./ώρα)*
               κατηγορίας οι επιδόσεις ανήκουν στην καλή πλευ-                                  60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   5,9
               ρά του πίνακα με τις συνολικές μετρήσεις. Ένα από       Ο γνωστός 1.000άρης      80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   7,6
               τα πιο καλά 0-100 χλμ./ώρα στα 10,4 δλ. συνοδεύ-       TSI με τους 115 ίππους    Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  4,9
                                                                                                Μέση εργοστασιακή
               εται από εξίσου γρήγορα σπριντ εν κινήσει, τις ρε-     δεν έχει δύσκολο έργο     Μέση δοκιμής         7,4
                                                                                                                      40
                                                                                                Ρεζερβουάρ (λτ.)
                                                                        με το αμάξωμα του T-
               πρίζ δηλαδή, τις οποίες απλοποιεί βέβαια ως άσκη-      Cross στους ώμους του      Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   111
               ση το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ειδικά στη σπορ         και τα πάει περίφημα.             *Εργοστασιακές μετρήσεις
               λειτουργία του σαζμάν ο κινητήρας βγάζει ένα πο-
               λύ θετικό πρόσωπο. Όλο αυτό το κέφι έχει όμως  ίππων  επειδή  βγάζει  με  περισσότερη  φυσικότητα
               κάποιο αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία ανε- και λιγότερο ζόρι τη δύναμη, έχει τύχει να δώσει
               βαίνει στα 7,4 λτ./100 χλμ. (μέση μετρημένη τιμή)  χαμηλότερη κατανάλωση από τον 95άρη. Όχι εδώ
               έναντι  6,8  λτ./100  χλμ.  της  μικρότερης  έκδοσης.  όμως. Για τα δεδομένα της κλάσης πάντως, η τιμή

               Και μας έκανε εντύπωση αυτό, διότι ο TSI των 115  είναι νορμάλ.

                           Εσωτερικό:
                Μια σκληρή ομορφιά
                                                                1                        2
                                                                                                     3
                Εξοπλισμός - τιμή
               ESP                    l
               Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος  l
               Αερόσακοι              6
               Ηλ. παράθυρα Ε/Π     l/l
               Κεντρικό κλείδωμα      l
               Ηλεκτρικοί καθρέπτες   l
               Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού   l/l
               Air Condition    l (climatic)
               Ηχοσύστημα/           l/
               Οθόνη        έγχρωμη 8 ιντσών  Τυπική δομή ταμπλό για όχημα VW αυτής της κλάσης: ψηφιακός πίνακας
               Cruise control         l   οργάνων  1  να δίνει μοντέρνο τόνο χωρίς να είναι πολύ φαντεζί και μια
               Ζάντες αλουμινίου   l (16'')  ευμεγέθης οθόνη   2 . Στην έκδοση της δοκιμής ήταν γεμάτη η φαρέτρα του
               Προβολείς ομίχλης      l
               Φώτα ημέρας            l   Τ-Cross με πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Η ποιότητα είναι προσεγμένη,
               Εγγύηση μηχανικών μερών   2  τριγμός δε θα ακουστεί ωστόσο ότι ακουμπήσει το χέρι είναι «θεόσκληρο»   3  ,
                 l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
                                          χωρίς να προκαλεί έκπληξη, με δεδομένο ότι ήδη από το T-Roc η VW είχε δείξει
                Έκδοση        Life (με DSG)
                Τιμή από (ευρώ)   20.350    τις προθέσεις της σχετικά.
                            Έξυπνη                            Πολύ καλός ο                           Με το DSG το
                            κίνηση οι                         χώρος πίσω ειδικά                      T-Cross αποκτά
                            επιπλέον δύο                      κατά το διαμήκη                        άνεση εντός πόλης
                            θύρες USB                         άξονα (πόδια κλπ.).                    και ζωντάνια ειδικά
                            στο πίσω                          Και το πλάτος θα                       στις ρεπρίζ, χωρίς
                            μέρος.                            ικανοποιήσει πάντως.                   ποτέ να γίνεται
                                                                                                     σπορ.






          #WEEK_T-Cross-T22-19.indd   103                                                                         24/5/2019   4:31:08
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20