Page 9 - Daily 2019_05_24
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           χάρη στους ανθρώπους που οι κορεάτες έφεραν
           στη μάρκα. Ο Peter Schreyer από την Audi και ο           Είστε έτοιμοι όμως; Θέλετε να δείτε Hyundai και
           Albert Biermann από την BMW, έβαλαν τις βά-            Kia να ξεφεύγουν από την πεπατημένη; Τις θέλετε
                                                                  να ηγούνται των εξελίξεων και στη σχεδίαση; Ή τις
           σεις ώστε σήμερα η μάρκα να καμαρώνει τόσο            προτιμάτε πιο ουδέτερες, πιο συντηρητικές και λιγό-
           με την ποιότητα των αυτοκινήτων της, όσο και                        τερο τολμηρές; Τι λέτε;
           για τις μηχανολογικές τους λύσεις που τα έφε-
           ραν στο προσκήνιο της οδηγικής απόλαυσης.
                                                                 μόδας, ο Donckerwolke ξεχώρισε τις τρεις τους
                                                                 σε «υψηλή ραπτική», για την Genesis, «κυριλέ»
                                                                 για την Huyndai και «cool ανά πάσα στιγμή» για

                                                                 την Kia, σε ελεύθερη μετάφραση.
                                                                  Το όραμα του Βέλγου σχεδιαστή είναι οι τρεις
                                                                 μάρκες να αποκτήσουν μια ταυτότητα πολύ πιο
                                                                 έντονη, πολύ πιο φουτουριστική και σαφώς δια-
                                                                 φορετική από τον ανταγωνισμό. Από κει που οι
                                                                 μάρκες  ακολουθούσαν  τις  τάσεις,  όπως  αυτές
                                                                 συνήθως διαμορφώνονται από εταιρείες όπως η
                                                                 Mercedes, η Ford, η Mazda και η Nissan, ανα-
                                                                 φέροντας μόνο μερικές, τώρα είναι ώρα να χα-
                                                                 ράξουν τον δικό τους δρόμο.

                                                                  Τι σημαίνει αυτό; Δεν υπάρχει κανένα δείγμα
           i30 Fastback N (αριστερά) και Kia Ceed GT (πάνω)
           αποτελούν τα δύο πιο σπορ μοντέλα των δύο             της νέας σχεδιαστικής γλώσσας αυτή τη στιγμή
           εταιρειών με επίκεντρο τις επιδόσεις και την          και έτσι η αγωνία και απορία είναι πολύ μεγά-
           οδηγική ευχαρίστηση!                                  λη. Το σίγουρο είναι πως περιμένουμε κάτι πο-
                                                                 λύ διαφορετικό, και κρίνοντας από τη μέχρι τώ-
            Τώρα σειρά έχει η σχεδίαση. Όχι ότι έπασχαν
           από σχεδίαση οι δύο μάρκες, ίσα-ίσα, πολλά μο-        ρα δουλειά του Donckerwolke, πολύ καλό. n
           ντέλα τους είναι από τα ομορφότερα στις κατη-

           γορίες τους. Τα μεσαία τους SUV κερδίζουν στα
           ίσα, ενώ τα μικρομεσαία τους χάτσμπακ είναι και
           αυτά από τα πιο όμορφα. Όμως αυτό δεν αρκεί.
           Ο όμιλος φέρνει τώρα στα στούντιο τον βέλγο
           σχεδιαστή των Lamborghini και Bentley, τον άν-
           θρωπο που έκανε την Skoda σχεδιαστικά αυτή
           που είναι σήμερα, τον Luc Donckerwolke.
            Στα  μάτια  του  Donckerwolke  το  τρίπτυχο

           Hyundai, Kia και Genesis (η πολυτελής πισωκί-
           νητη μάρκα του ομίλου για τις ΗΠΑ) είναι έτοιμο
           για το πιο τολμηρό του βήμα: μια ριζική αλλαγή
           στη σχεδίαση που θα κάνει τις μάρκες να ξεχω-         Το εσωτερικό του Imagine by Kia, του νέου con-
                                                                 cept της κορεάτικης φίρμας αποτελείται από ούτε
           ρίζουν. Παραλληλίζοντας τις μάρκες με οίκους  μια, ούτε δύο αλλά... 21 οθόνες!


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14