Page 14 - Daily 29_05_2019
P. 14

ΟΔΗΓΟΥΜΕ                    Mazda 3 Skyactive- G
                                                                     2.0 122 PS


           που χαμηλώνει προς τα κάτω βγάζει πολύ δυνα-          Γερμανική premium
           μισμό, στο πλάι οι καθαρές γραμμές ενισχύουν          ποιότητα
           το  premium  χαρακτήρα  του,  ενώ  και  πιο  πίσω
           η μεγάλη κολόνα του δίνει ένα κουπέ στιλ. Βέ-          Καθώς ανοίγαμε την πόρτα εκεί στο παρκινγκ
           βαια, να πούμε την αλήθεια, αυτό έχει ένα αντί- της Bridgestone, ειλικρινά είχαμε μεγάλη περι-
           κτυπο και είναι η περιορισμένη ορατότητα προς  έργεια, γιατί ήταν η πρώτη φορά μετά από και-

           τα πίσω. «Τα κάλλη απαιτούν θυσίες», λέει σω- ρό που θα μπαίναμε σε ένα νέας γενιάς Mazda.
           στά ο λαός…                                           Φυσικά, αναμέναμε το εσωτερικό να είναι ποι-
                                                                 οτικό, όχι όμως τελικά σε τέτοιο βαθμό. Πραγ-


































                                                                                           Το εσωτερικό είναι
                                                                                           εξαιρετικό σε ποιότητα
                                                                                           κατασκευής, κυμαίνεται
                                                                                           σε premium επίπεδα.
                                                                                           Θα θέλαμε μόνο μια
                                                                                           οθόνη αφής.


           ματικά τα πλαστικά έχουν εξαιρετική συναρμογή        2+2 θέσεων
           και  ποιότητα,  σαν  να  είσαι  σε  A-Class,  τα  χει-

           ριστήρια  από  τους  μοχλούς  πίσω  από  το  τιμό-     Περνώντας στους χώρους, η πρώτη μας αίσθη-
           νι, μέχρι τους διακόπτες για τα παράθυρα ή το        ση είναι ότι η καμπίνα του Mazda 3 είναι ιδανι-
           infotaimnet είναι premium στην αφή, αλλά και         κή για 4 επιβάτες. Μπροστά μοιάζει λίγο στενό,
           στον  ήχο  που  κάνουν,  ενώ  παρότι  πρώτη  μας     ενώ στα πίσω καθίσματα ο τρίτος θα δυσκολευ-
           φορά, δεν είχαμε κάποιο παράπονο με την ερ-          τεί. Θα το δούμε όμως σύντομα, όταν και θα το
           γονομία.  Αυτό  που  ίσως  θα  θέλαμε,  είναι  μια   «μετρήσουμε» στην Ελλάδα. Μέχρι τότε, να ση-
           οθόνη αφής στο κεντρικό ταμπλό και μια μεγα-          μειώσουμε πως ο χώρος αποσκευών είναι στα
           λύτερη θήκη μπροστά από τον επιλογέα.                 351 λίτρα, νούμερο κάτω από το μέσο όρο της
                                                                κατηγορίας.


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19