Page 4 - Daily 29_05_2019
P. 4

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

           θα σημαίνει μπόλικη δουλειά για να βγαίνουν τό-                                     Πραγματικά σπορ:
           σο καθαρά τα καυσαέρια αλλά και αυξημένες τι-                                        χαμηλή οροφή,
                                                                                              φαρδιοί ώμοι αλλά
           μές – γενική εκτίμηση είναι τα 3.000 ευρώ για κά-                                  και όπως το έχουμε
           θε όχημα. Ταυτόχρονα θα μειωθούν τα κόστη για                                     συνηθίσει, με μεγάλο
           τις μπαταρίες χάρη και στα ηλεκτρικά της οικογέ-                                    πορτ-μπαγκάζ 470
           νεια ID τα οποία θα πολλαπλασιάζονται. Από αυτά,                                         λίτρων.
           το ID. Crozz του 2020 θα είναι ο βασικότερος αντί-

           παλος για το νέο Tiguan.
            Προς τα πού θα πάει η βαλίτσα με το δημοφιλές
           crossover λοιπόν; Σημαντική απόφαση, διότι αυτό
           το μοντέλο, φέρνει άφθονο ρευστό στα ταμεία της
           φίρμας. Η λογική της χρήσης τεχνολογίας με προ-
           έλευση κατά βάση από το Golf, σε ένα σημαντι-
           κά ακριβότερο αυτοκίνητο όμως, έχει εξασφαλί-
           σει πρωτοφανή περιθώρια κέρδους. Κι αυτά είναι
           χρήματα για τα οποία καίγεται ο όμιλος για να τα
           ρίξει σε νέες τεχνολογίες, από τα ηλεκτρικά έως

           τα αυτόνομα μοντέλα.
            Mια πιθανή απάντηση ήταν αυτή που έδωσε στον
           αρχισχεδιαστή Κλάους Μπίσοφ, η ομάδα του:
            Τι θα γινόταν αν το Tiguan γινόταν τόσο σπορ,  Allspace.
           όσο  ποτέ  πριν;  Κι  εδώ  αρχίζουν  τα  μπερδέματα    Aς περάσουμε όμως στο τεχνικό σκέλος. Κατ’αρ-
           που συνήθως κουβαλάει μαζί του ένας τόσο με- χήν, το Tiguan θα βασιστεί στην πλατφόρμα MQB,
           γάλος  όμιλος.  Ήδη  από  την  πρώτη  γενιά  υπήρ- πάνω στην οποία χτίζονται όλα τα μοντέλα από το

           χαν σχέδια για ένα Coupe Tiguan. Aυτό δεν προ- Polo έως το Skoda Kodiaq. Το δάπεδο αυτό, θα εξε-
           χώρησε για πολλούς λόγους αλλά και επειδή οι  λιχτεί χάρη στο νέο, όγδοο Golf και θα είναι πλή-
           «στρατηγοί»  στο  Βόλφσμπουργκ  αποφάσισαν  να  ρως έτοιμο για το μέλλον. Δε θα είναι εντελώς νέ-
           δώσουν ένα δυνατό ξεκίνημα στη θυγατρική της  ες οι τεχνολογίες, αλλά εξελιγμένες και πολύ πιο
           SEAT, τη μάρκα Cupra – κι έτσι το αυτοκίνητο θα  συναρπαστικές, ειδικά σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρο-
           έρθει στην αγορά ως Cupra Formentor.                  νικά. «Ανακαλύπτουμε νέα εδάφη κατά την εξέλι-
            H σχεδιαστική ομάδα όμως καλλιέργησε κι άλλο  ξη» μας λένε μέσα από τον όμιλο. Αρχικά, υπάρ-
           την ιδέα και την αισθητική γλώσσα με τα φαρδιά  χει ένα δίκτυο CAN (Controller Area Network) το
           φτερά και το «κατηφορικό» τελείωμα της οροφής  οποίο δικτυώνει όλο το αυτοκίνητο, την επικοινω-
           πίσω – και κάπως έτσι το νέο Tiguan είναι –σχε- νία, για παράδειγμα, ανάμεσα σε ESP και κινητή-

           δόν- έτοιμο. Καθώς σε αυτά θα πρέπει να προστε- ρα, η οποία δε θα γίνεται μέσω ανεξάρτητων μο-
           θεί ένα πρόσωπο «VW», εμπνευσμένο από τα νέα  νάδων ελέγχου.
           ηλεκτρικά της εταιρείας. Και το χαμηλό, επίπεδο        Και κάπως έτσι μπαίνουν οι βάσεις και για αυ-
           πίσω άκρο του Cupra, το Tiguan το δανείζεται με  τόνομη κίνηση, επιπέδου 4. Ο οδηγός θα μπορεί,
           ευκολία, διότι και στο μέλλον, εκτός από το κανο- αν ο νόμος το επιτρέπει έως τότε, να αφήνει στον
           νικό μοντέλο των περίπου 4,5 μέτρων θα υπάρ- υπολογιστή τον έλεγχο του οχήματος σε μεγάλες
           χει και η κατά 25 πόντους πιο μακριά εκδοχή, το  διαδρομές και να θεωρηθεί ο ίδιος σχεδόν επιβά-



                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9