Page 4 - Daily 2019_05_30
P. 4

daily               NEWS




                                 l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ




             Μελλοντικά μικρομεσαία BMW
                                                                                                 Χ1

                                                                                        Αγάπη μου συρρίκνωσα
                                                                                          τη Χ5! Η νέα Χ1 θα
                                                                                           προσανατολίζεται
                                                                                        σχεδιαστικά προς τον πιο
                                                                                         μεγάλο αδελφό της. Οι
                                                                                       διαστάσεις δε θα αλλάξουν
                                                                                       πολύ, ενώ για πρώτη φορά
                                                                                         θα υπάρξει και iX1 με
                                                                                       ηλεκτρική γραμμή κίνησης.














                                                                                               4 νέες

           Η BMW αλλάζει τα πάντα στα μικρομεσαία της: θα
           χτίσει πάνω σε νέα πλατφόρμα, η οποία «σηκώνει»,
           μεταξύ άλλων, και plug-in υβριδικά        μικρομεσαίες BMW

           και ηλεκτρικά.



                  νέα λέξη-κλειδί στη BMW λέγεται «HAAR».  δάπεδα ποντάρουν σε έναν πολύ υψηλό αριθμό πα-
                  Είναι μια νέα πλατφόρμα για όλη τη MINI και  ραγωγής αυτοκινήτων και παρέχουν εξοικονόμηση
           Ητις μικρές BMW του μέλλοντος. MQB, MFA,  χρημάτων από τη χρήση μεγάλου αριθμού κοινών
           FAAR  –  καταλαβαίνετε  τίποτα  από  αυτά  ή  δυσκο- εξαρτημάτων. Και τα νούμερα της παραγωγής είναι
           λεύεστε  όπως  όλοι  μας;  Ας  τα  ξεκαθαρίσουμε  λί- όντως τεράστια. Στη VW, για παράδειγμα, το 2018, το
           γο: για να κατανοήσει κανείς σήμερα την αυτοκινη- 60% των 10,83 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που πα-
           τοβιομηχανία πρέπει να «πιάσει» καλά το νόημα που  ρήχθησαν, βασίζονταν στην MQB πλατφόρμα. Μέ-
           έχουν  αυτά  τα  αρχικά.  Αντιστοιχούν  σε  πλατφόρ- χρι στιγμής ο όμιλος έχει ρίξει στο δρόμο 50 εκατομ-
           μες, π.χ. της VW (MQB: το οποίο αφορά οχήματα με  μύρια οχήματα από το Polo έως το Skoda Kodiaq, με

           το μοτέρ εγκάρσια), της Mercedes (ΜFA ή Modular  βάση αυτό το δάπεδο. Στη Mercedes αντίστοιχα είναι
           Front Architecture) ή το δάπεδο FAAR της BMW, το  περίπου 600.000 αυτοκίνητα το χρόνο, αυτά που δί-
           οποίο μεταφράζεται σε FRont ARchitecture). Η λέ- νει η πλατφόρμα των μικρομεσαίων από την A-Class
           ξη «Modular» βλέπουμε ότι είναι επίσης κρίσιμη. Αυ- έως τη CLA.
           τό που πρέπει να εξηγήσουμε είναι ότι, όλα αυτά τα     Τώρα σχεδιάζει και η BMW με έναν αντίστοιχο τρό-



                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9