Page 4 - Daily 2019_05_30
P. 4
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Μελλοντικά μικρομεσαία BMW
Χ1
Αγάπη μου συρρίκνωσα
τη Χ5! Η νέα Χ1 θα
προσανατολίζεται
σχεδιαστικά προς τον πιο
μεγάλο αδελφό της. Οι
διαστάσεις δε θα αλλάξουν
πολύ, ενώ για πρώτη φορά
θα υπάρξει και iX1 με
ηλεκτρική γραμμή κίνησης.
4 νέες
Η BMW αλλάζει τα πάντα στα μικρομεσαία της: θα
χτίσει πάνω σε νέα πλατφόρμα, η οποία «σηκώνει»,
μεταξύ άλλων, και plug-in υβριδικά μικρομεσαίες BMW
και ηλεκτρικά.
νέα λέξη-κλειδί στη BMW λέγεται «HAAR». δάπεδα ποντάρουν σε έναν πολύ υψηλό αριθμό πα-
Είναι μια νέα πλατφόρμα για όλη τη MINI και ραγωγής αυτοκινήτων και παρέχουν εξοικονόμηση
Ητις μικρές BMW του μέλλοντος. MQB, MFA, χρημάτων από τη χρήση μεγάλου αριθμού κοινών
FAAR – καταλαβαίνετε τίποτα από αυτά ή δυσκο- εξαρτημάτων. Και τα νούμερα της παραγωγής είναι
λεύεστε όπως όλοι μας; Ας τα ξεκαθαρίσουμε λί- όντως τεράστια. Στη VW, για παράδειγμα, το 2018, το
γο: για να κατανοήσει κανείς σήμερα την αυτοκινη- 60% των 10,83 εκατομμυρίων αυτοκινήτων που πα-
τοβιομηχανία πρέπει να «πιάσει» καλά το νόημα που ρήχθησαν, βασίζονταν στην MQB πλατφόρμα. Μέ-
έχουν αυτά τα αρχικά. Αντιστοιχούν σε πλατφόρ- χρι στιγμής ο όμιλος έχει ρίξει στο δρόμο 50 εκατομ-
μες, π.χ. της VW (MQB: το οποίο αφορά οχήματα με μύρια οχήματα από το Polo έως το Skoda Kodiaq, με
το μοτέρ εγκάρσια), της Mercedes (ΜFA ή Modular βάση αυτό το δάπεδο. Στη Mercedes αντίστοιχα είναι
Front Architecture) ή το δάπεδο FAAR της BMW, το περίπου 600.000 αυτοκίνητα το χρόνο, αυτά που δί-
οποίο μεταφράζεται σε FRont ARchitecture). Η λέ- νει η πλατφόρμα των μικρομεσαίων από την A-Class
ξη «Modular» βλέπουμε ότι είναι επίσης κρίσιμη. Αυ- έως τη CLA.
τό που πρέπει να εξηγήσουμε είναι ότι, όλα αυτά τα Τώρα σχεδιάζει και η BMW με έναν αντίστοιχο τρό-
4 4