Page 15 - Daily 2019_06_04
P. 15

TEST       Mazda CX-3 Skyactiv-D

                                                            1,8 AWD 6AT
                                                 l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           Κινητήρας-Επιδόσεις: Μέτριος σε απόδοση και οικονομία


            Ο 16βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,8 λτ. turbodiesel με  το  κιβώτιο  6  σχέσεων  και  αυτόματη  ηλεκτρονικά
           την ονομασία Skyactiv-D είναι νέος και μπορεί να  ελεγχόμενη τετρακίνηση AWD. Στην πράξη το μο-
           μην ξεχωρίζει για την απόδοσή του (μόλις 115 ίπποι  τέρ (αποκλειστική επιλογή για diesel) δεν δείχνει να
           και 270 Nm) ωστόσο είναι «ψαγμένος» (πιστόνια σε  κολακεύει το CX-3, αφού ούτε άκρως εκλεπτυσμέ-
           σχήμα  αυγού,  υπερυψηλής  πίεσης  και  high-tech  νη λειτουργία έδειξε, ούτε δύναμη έχει ειδικά από
           μπεκ  ψεκασμού,  πολλαπλών  σταδίων  καύση  κ.α)  στάση. Φιλότιμη είναι η προσπάθεια του αυτόματου
           για μειωμένη θερμοκρασία καύσης και κατά συνέ- κιβωτίου, αλλά τελικά για να κινηθείς αξιοπρεπώς
           πεια  μικρότερη  κατανάλωση,  αλλά  και  λιγότερες  βρίσκεσαι να πατάς τέρμα το γκάζι κάτι το οποίο σε

           εκπομπές ρύπων CO2. Δεν διαθέτει υγρό εξάτμι- συνδυασμό με την τετρακίνηση αυξάνει την κατα-
           σης AdBlue, αλλά παγίδα οξειδίων αζώτου (NOx),  νάλωση. Η μέση τιμή της τελευταίας φλερτάρει με
           η οποία όταν γεμίσει και μέσω μιας ειδικής διαδι- τα 8,0 λτ./100 χλμ. Μια ECO λειτουργία ίσως βοη-
           κασίας μετατρέπει τα επικίνδυνα ΝΟx σε αβλαβές  θούσε.
           άζωτο. Ο κινητήρας συνδυάζεται εδώ με αυτόμα-


            Τεχνικά χαρακτηριστικά                   Υπόσχεται
                                                     κορυφαία
           Κινητήρας                               οικονομία ο
           Κυβισμός (κ.εκ.)            1.759      νέος SKYAC-
           Κύλινδροι/Βαλβίδες           4/16    TIV-D 1,8 με τα
           Τροφοδοσία   turbodiesel common rail  115 άλογα, αλλά
           Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   115/4.000     συνδυασμένος
           Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  270/1.600-2.600   με τετρακίνηση
           Start/Stop                    NAI      και αυτόματο
           Βάρος με οδηγό (κιλά)*      1.332            κιβώτιο
                                                 γυροφέρνει τα
           Κιβώτιο-Μετάδοση                    8,0 λτ./100 χλμ..
           Τύπος κιβωτίου   Αυτόματο 6 σχέσεων
           Κίνηση              Στους 4 τροχούς  Χώροι: Απλά ικανοποιητικοί
           Χλμ./ώρα στις 1.000 σ.α.λ.    50,6
                                                 Το Mazda CX-3 βασίζεται στο  βλημα με τον οδηγό ειδικά να
                                    Eπιδόσεις   μικρό  Mazda  2,  κάτι  το  οποίο  κάθεται πολύ καλά, η κατάστα-
                                                έχει  αντίκτυπο  και  στην  ευρυ- ση για τους πίσω όμως είναι πιο
                                      179
                                                χωρία  της  καμπίνας.  Οι  μπρο- στριμόχωρη  ειδικά  αν  ξεπερ-
                       11,2΄΄   Τελική ταχύτητα   στινοί  δεν  έχουν  κανένα  πρό- νούν το 1,80 μ. σε ύψος. Το μι-
                                   (χλμ./ώρα)*
           60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   6,5
           80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)   8,7                                                         Απλά
                                                                                                     ικανοποιητικός
           Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)                                                                 ο χώρος για
                                                                                                     τα γόνατα
           Eργοστασιακή*
           Μέση                          5,2                                                         των πίσω
           Ρεζερβουάρ (λτ.)               44                                                         επιβατών. Το
           Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)   846                                                       μικρό πλάτος
           Δοκιμής                                                                                   δε θα βολέψει
           Μέση                          7,7                                                         τυχόν 3ο πίσω
                                                                                                     επιβάτη που
             Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   137                                                           θα κάτσει στη
                           *Εργοστασιακές μετρήσεις                                                  μέση.


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20