Page 5 - Daily 2019_06_06
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
            Συνεχίζοντας  με  την  καμπίνα,  το  εσωτερικό  των  diesel, συναντούμε τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των
           δύο  μοντέλων  είναι  αυτό  που  λέμε  «ο  ορισμός  του  1,5 λτ. με ισχύ 116 ίππων στην έκδοση 116d, ενώ ένα
           premium». Μαλακές επενδύσεις, ψηφιακά βοηθήμα- σκαλοπάτι ψηλότερα βρίσκεται η 118d με το 2λιτρο μο-
           τα και λειτουργίες και γενικότερα όλο το πακέτο που  τέρ των 150 ίππων. Κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδο-
           συνοδεύει τη γκάμα των δύο εταιρειών δίνουν βροντε- ση η 120d xDrive με τον 2λιτρο κινητήρα που αποδί-
           ρό «παρών». Η A-Class έχει πιο hi-tech προσανατολι- δει 190 άλογα. Στη βενζίνη, αρχική έκδοση είναι η 118i
           σμό με το «κάδρο» του MBUX (Mercedes-Benz User  με τον 3κύλινδρο 1.500άρη turbo κινητήρα των 140 ίπ-
           Experience) και τις δύο οθόνες των 10,25 ιντσών –προ- πων και επόμενο στάδιο είναι ο ισχυρότερος «Ασσος»,

           αιρετικά- ωστόσο, και η Σειρά 1 δεν πάει πίσω με την κε- M135i xDrive, με τον τετρακύλινδρο turbo χωρητικότη-
           κλιμένη προς τον οδηγό οθόνη αφής 8,8 ιντσών -προ- τας 2,0 λτ. με ονομαστική ισχύ 306 ίππων.
           αιρετικά 10,25 ιντσών- του συστήματος infotainment     Στην εξωτερική εμφάνιση, τέλος, ο «Ασσος» άλλαξε
           BMW Operating System 7.0 να δεσπόζει στο κέντρο  ριζικά υιοθετώντας τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία
                                                                 της BMW με φαρδύτερο look, μυώδεις καμπύλες και
                                                                 έντονες γραμμές. Τα «νεφρά» στη μάσκα είναι ενωμέ-
                                                                 να, όπως και στην πιο πρόσφατη 3άρα, ενώ γενικά το
                                                                 σχήμα παραπέμπει σε μύτη καρχαρία. Ολοκαίνουργιοι

                                                                 προβολείς και προφυλακτήρες εμπρός και πίσω συν-

                                                                Το εσωτερικό των δύο μοντέλων είναι αυτό που
                                                                λέμε «ο ορισμός του premium», ενώ έκδηλος είναι
                                                                και ο hi-tech χαρακτήρας.


           του ταμπλό. Από εκεί και πέρα, οι καμπίνες κινούνται
           σε γνώριμα για την εκάστοτε μάρκα σχεδιαστικά μονο-
           πάτια, χωρίς να λείπουν τα στοιχεία που τις χαρακτηρί-
           ζουν (π.χ. ο πιεζοπεριστροφικός διακόπτης στην κονσό-
           λα της BMW).

            Φτάνουμε στο πεδίο των κινητήρων, εκεί που η A-
           Class έχει το πάνω χέρι με μεγαλύτερη παλέτα επιλο-
           γών. Στη βάση των μηχανικών συνόλων του «αστεριού»  θέτουν την εικόνα της νέας Σειράς 1, ενώ η πίσω κο-
           βρίσκεται  ο  νέος  βενζινοκινητήρας  M282  χωρητικό- λόνα  διατηρεί  το  παραδοσιακό  στιλ  Hofmeister.  Στο
           τητας 1.332 κ.εκ. σε τρεις εκδόσεις ισχύος με 109 (A  αντίπαλο στρατόπεδο, η νέα γενιά της A-Class «πατά-
           160), 136 (A 180) και 163 (A 200) άλογα. Πάνω από  ει» πάνω στο «επιθετικό» σχεδιαστικό προφίλ της προ-
           αυτόν βρίσκεται ο 2λιτρος M260 σε δύο version με 190  ηγούμενης, έχοντας ωστόσο ολοκαίνουριο μπροστινό
           (A 220) και 224 (A250) ίππους, ενώ στην κορυφή έχου- μέρος, με πιο αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα

           με -προς το παρόν- τον εξίσου 2 λτ. κινητήρα της AMG  LED καθώς και νέα μάσκα και προφυλακτήρα.
           A 35 με 306 άλογα. Στο diesel συναντούμε τον OM608     Είναι πολύ νωρίς για να έχουμε τιμές για τη νέα Σει-
           turbo κινητήρα των 1,5 λτ. με 95 (A 160d) και 116 (A  ρά 1, όμως οι Βαυαροί θα έχουν δύσκολη δουλειά,
           180d) άλογα, ενώ υπάρχει και ένα 2λιτρος με 150 (Α  αφού θα πρέπει να ανταγωνιστούν-αντιμετωπίσουν την
           200d) και 190 (A 220d) άλογα, αντίστοιχα.             A-Class με την εισαγωγική έκδοση Α 160 των 22.125
            Από την άλλη, η Σειρά 1 λανσάρεται με 3 πετρελαι- ευρώ στη βενζίνη και Α 160d των 22.000 ευρώ στο

           οκινητήρες και 2 βενζινοκινητήρες. Αρχίζοντας από το  diesel. n



                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10