Page 3 - Daily 2019_06_11
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Που πάει η X1 και ο Άσσος                                                                  Κοινοποίηση



           χωρίς βενζινοκινητήρες;                                                                          Σχόλια





           Θα θέλατε τις νέες BMW Σειρά 1 και Χ1
           με πλουσιότερη γκάμα βενζινοκινητήρων

           ή σας αρκεί η μία και «μοναδική» έκδοση
           που έχουν;

                  ριν  λίγο  διάστημα  η  BMW  παρουσίασε  επί-
                  σημα τις νέα Σειρά 1 και την ανανεωμένη X1.
           ΠΑς επικεντρωθούμε λίγο στους κινητήρες των
           δύο μοντέλων, πέρα από τα προφανή τους, δηλαδή
           την κίνηση στον μπροστινό άξονα για τη Σειρά 1 και

           την plug-in έκδοση της X1.
             Πιο αναλυτικά, η νέα Σειρά 1 -ως βενζινοκίνητη η     Επίσης, σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές των
           οποία ενδιαφέρει περισσότερο στις πωλήσεις λιανι-     δύο μοντέλων, η X1 από εκεί που είχε 3 κινητήρες
           κής- διατίθεται στην έκδοση 118i με κινητήρα 1.500    βενζίνης (sDrive18i , sDrive20i, xDrive25i) τώρα έχει
           κυβικών και 140 PS, καθώς και στην Μ135i xDrive με    μόνο μία, ενώ η Σειρά 1 από 4 κινητήρες βενζίνης
           κινητήρα 2.000 κυβικών και 306 ίππων. Η δε ανανεω-    (118i, 120i, 125i, M140i) τώρα έχει μόνο 2. Το περί-
           μένη X1 έχει την έκδοση xDrive25i με 2λιτρο κινητήρα   εργο μάλιστα είναι ότι αν και βασίζεται στην ίδια πλατ-

           230 ίππων και μία plug-in ηλεκτρική, την xDrive25e.   φόρμα με το Mini Cooper, αυτή έχει μικρότερη γκάμα
           Αυτή συνδυάζει ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 125      βενζινοκινητήρων.
           ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων και θα είναι    Αφήνοντας τώρα τον οικογενειακό ανταγωνισμό και
           διαθέσιμη από το Μάρτιο του 2020.                     περνώντας  στους  άμεσους  αντιπάλους,  δηλαδή  τα
                                                                 Mercedes A-Class/GLΑ και Audi A3/Q3, παρατηρού-
                Τι γίνεται όμως με τους πελάτες της λιανικής,
            όπου όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία προτι-     με πως οι «συντοπίτες» διαθέτουν μεγαλύτερη γκά-
             μούν σε ποσοστό 75 % τους κινητήρες βενζίνης;       μα κινητήρων βενζίνης (τουλάχιστον στα χαμηλές ιπ-
           Εσείς καλύπτεστε από τη γκάμα των κινητήρων βεν-      ποδυνάμεις που είναι αυτές που τραβάνε το ελληνικό
            ζίνης των νέων Σειρά 1 και Χ1 ή θα περιμένετε μή-    κοινό.
                         πως αυτή εμπλουτιστεί;                   Από την άλλη, βέβαια, να τονίσουμε πως η γκάμα
                                                                 των κινητήρων diesel και στις δύο περιπτώσεις είναι
            Βλέπουμε δηλαδή, ότι και από τα δύο μοντέλα, ένας    πλήρης και χωρίς κανένα κενό. Αυτό σημαίνει ότι όσοι
           μόνο ουσιαστικά βενζινοκινητήρας έχει εμπορικό εν-    αναζητούν ένα company car ή κάνουν πολλά χιλιόμε-
           διαφέρον, ο 1.500άρης των 140 ίππων της Σειρά 1.      τρα ετησίως δεν θα προβληματιστούν. n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8