Page 15 - Daily 2019_06_12
P. 15
TEST Nissan X-Trail
1,7 Blue dCi
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
(μήκος στα 4.690 χλστ.) και κτισμένο πάνω στην
CMF πλατφόρμα του ομίλου Nissan-Renault, Χ-
Trail να «φορά» την ίδια ακριβώς κομψή και δυ-
ναμική περιβολή της ανανεωμένης του έκδοσης,
που τονίζει η χαρακτηριστική «V Motion» μάσκα
της Nissan. Βέβαια στο άνοιγμα της θυρίδας του
ρεζερβουάρ, ο παρατηρητικός θα εντοπίσει ένα
μικρό μπλε καπάκι δίπλα από το στόμιο του καυ-
σίμου, που αφορά στο δοχείο για το υγρό εξά-
τμισης AdBlue για το νέο πετρελαιοκινητήρα και
το σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης (SCR), που
διαθέτει. Από την άλλη, δε χρειάζεται να είσαι
ειδικός ή να το… ψειρίσεις και πολύ για να αντι-
ληφθείς το πόσο πιο ήσυχος, πολιτισμένος και
ραφιναρισμένος στη λειτουργία του είναι ο νέος
diesel σε σύγκριση με τον 1,6 dCi που αντικατέ-
στησε. Ο 16βάλβιδος πλέον 1.700άρης αποδίδει
150 ίππους και 340 Nm ροπής γεγονός που του
επιτρέπει να κινεί με άνεση το 1.595 κιλών X-
Trail, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Άμεσα
αντιληπτή είναι και η θετική απόκριση στο γκά-
ζι με εμφανώς λιγότερη υστέρηση χαμηλά ένα-
ντι του 1,6, καθώς και η ευκολία του κινητήρα
να ανεβάζει στροφές χάρη και στο σωστά κλιμα-
κωμένο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο. Το τελευ-
ταίο, έχει «βουτυρένιο» επιλογέα και μαλακό
συμπλέκτη οπότε αλλάζει ευχάριστα τις σχέσεις.
Από την άλλη όμως η κατανάλωση είναι μάλλον
«τσιμπημένη» με τη μέση τιμή σε πραγματικές
συνθήκες να γυροφέρνει τα 9,5 λτ./100 χλμ..
Με premium αύρα
Στην καμπίνα του X-Trail δεν έχει αλλά-
ξει τίποτα και έτσι η είσοδος στο πληθωρι-
κό Nissan συνοδεύεται από μια premium αύ-
ρα, η οποία εκδηλώνεται με ποιοτική αίσθηση
που αφήνει στην αφή το τιμόνι και τα νέα υλι-
κά γενικότερα της ανανεωμένης γενιάς του
X-Trail. Το επίπεδο της ποιότητας είναι σημα-
ντικά προσεγμένο, τόσο σε φινίρισμα όσο και
σε συναρμολόγηση, στοιχείο που τονίζεται από
την διχρωμία στις πιο πλούσιες εκδόσεις, όπως
15