Page 3 - Daily 2019_06_12
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Χαμηλωμένο  SUV ή                                                                          Κοινοποίηση


           υπερυψωμένο μικρομεσαίο;                                                                         Σχόλια




                                                                     Πόσα κοινά και πόσες διαφορές έχουν ένα

                                                                       χαμηλωμένο SUV και ένα υπερυψωμένο
                                                                 μικρομεσαίο; Αν είναι να θυσιάσεις λίγο από το

                                                                   ύψος, τους χώρους και την απόσταση από το
                                                                 δρόμο σε ένα SUV, μήπως να το κάνεις με ένα
                                                                                     υπερυψωμένο μικρομεσαίο;

                                                                  Ο χαρακτήρας των δύο μοντέλων έτσι θα είναι πιο

                                                                 έντονα ξεχωριστός. Ο όρος «χαμηλωμένα» μπορεί να
                  αμηλωμένα SUV υπάρχουν μόλις δύο αυτή τη       μην κολακεύει τα δύο αυτοκίνητα, όμως τα περιγράφει
                  στιγμή, αλλά αναμένονται κι άλλα. Η κατηγορία   ικανοποιητικά, αφού έχουν ελαφρά μειωμένη απόστα-
           Χ χωράει πολύ κόσμο. Έτσι η Mercedes έχει την         ση από την άσφαλτο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ

           GLA, και η BMW την X2.                                το αμάξωμα έχει σημαντικότερα χαμηλότερο προφίλ. Αν
            Μιλάμε  για  δύο  μοντέλα  με  γονίδια  από  προσθιο-  βγάλεις την διαδρομή της ανάρτησης, θα μπορούσες να
           κίνητες  πλατφόρμες  μικρομεσαίου  μεγέθους.  Για  την   δεις ένα πιο ογκώδες, μυώδες και τονισμένο μικρομε-
           Mercedes η συγγένεια με την Α-Class φαίνεται από το   σαίο. Και η ουσία δεν απέχει πολύ.
           τελευταίο γράμμα του κωδικού GLA. Για την Χ2 το πράγ-  Ένα πιο ογκώδες, μυώδες και τονισμένο μικρομεσαίο
           μα είναι πιο σύνθετο, αφού η μεν πλατφόρμα είναι ίδια   είναι και αυτό που προσφέρει η Ford με το Focus Active.
           με της X1, αλλά προέρχεται αυτούσια από τη Mini. Ακό-  Η Ford ξεκινάει από την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν παίρ-
           μη μεγαλύτερο μπέρδεμα είναι το γεγονός ότι η X1 είναι   νει ένα SUV να το κάνει περισσότερο μικρομεσαίο, αλλά
           «περισσότερο» SUV από την Χ2,  παρότι «υστερεί» κατά   ένα μικρομεσαίο και το κάνει περισσότερο SUV.
           μία μονάδα στο όνομα.                                  Έτσι η περιγραφή τόσο για τα χαμηλωμένα SUV όσο

                                                                 και τα υπερυψωμένα μικρομεσαία είναι ίδια. Οι δια-
              Όμως υπάρχει διαφορά στην φιλοσοφία. Γιατί τα      φορές  φυσικά  παραμένουν  αρκετές,  κυρίως  λόγω
            μεν είναι SUV και το Ford δεν είναι. Πειράζει όταν
           προσφέρει τα ίδια; Ή μήπως είναι καλύτερα; Μήπως      της τοποθέτησης των μοντέλων της Mercedes και της
           οι δύο κατηγορίες είναι τόσο κοντά που δημιουργεί-    BMW στην premium κατηγορία. Όμως η Ford έχει με
                        ται δίλημμα; Ή μήπως όχι;                το μέρος της το νέο Focus, που σημαίνει πως η σχεδί-
                                                                 αση, η οδική συμπεριφορά και η τεχνολογία δεν έχει
            Η ουσία είναι πως και τα δύο μοντέλα έχουν ή θα απο-  να ζηλέψει τίποτε από τους Γερμανούς. Επιπλέον έχει

           κτήσουν σύντομα στις ίδιες διαστάσεις ένα πιο «κανονι-  με το μέρος της του χώρους, χωρίς συμβιβασμούς.
           κό» SUV. Έτσι δίπλα στην GLA που ετοιμάζεται για τη δεύ-  Και όπου χάνει σε ποιότητα, όχι και πολύ δηλαδή, κερ-
           τερη γενιά της, έρχεται η GLB ενώ η Χ2 έχει ήδη την Χ1.   δίζει σε τιμή. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8