Page 3 - Daily 2019_06_19
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Προτιμάς ίντσες στη                                                       Κοινοποίηση            Σχόλια




           ζάντα ή στην οθόνη;                                    Αλλάζουν τα γούστα των εν δυνάμει αγοραστών

                                                                   σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου;
                                                                 Συμβατικά στοιχεία όπως οι «ζάντες αλουμινίου»
                                                                    παραμένουν ψηλά στη λίστα ή το μέγεθος της

                                                                      οθόνης αφής μονοπωλεί πια το ενδιαφέρον;

                                                                 των σύγχρονων αυτοκινήτων. Πόσο έχει αλλάξει όμως
                                                                 όλη αυτή η εξέλιξη τα γούστα των υποψήφιων αγορα-
                                                                 στών; Κοιτάζει κανείς τις ζάντες αλουμινίου και τη διά-
                                                                 μετρό τους σε ίντσες και ό,τι αυτό συνεπάγεται για την
                                                                 οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Ή είναι πιο σημα-
                  λλάζουν τα αυτοκίνητα και μαζί αλλάζουν και τα  ντικό πλέον αν η οθόνη του infotainment είναι μεγάλη,
                  γούστα των αγοραστών. Αυτό το ξέρουν όλοι.  αν υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ, αν το σύστημα ανα-
           ΑΜε τον εξοπλισμό όμως τι γίνεται; Πόσο γερά  γνωρίζει και δέχεται εντολές με χειρονομίες, αν οι φω-

           έχει μπει στο ενδιαφέρον των εν δυνάμει αγοραστών ο  νητικές εντολές είναι έξυπνες ή αν ο πίνακας οργάνων
           ψηφιακός χαρακτήρας των νέων μοντέλων και τι μερί- είναι ψηφιακός και πλήρως διαμορφώσιμος (έχει δηλα-
           διο της προσοχής τους κερδίζει πλέον το infotainment,   δή συνήθως κάποια προκαθορισμένα προφίλ εμφάνι-
           το οποίο σε όλες τις περιπτώσεις υποστηρίζεται από μια  σης και προβολής της πληροφορίας);
           ευμεγέθη οθόνη αφής.                                   Μήπως επειδή οι αγοραστές γνωρίζουν πλέον (ή όχι;)
            Και μια και φτάσαμε εδώ, είναι καλή ευκαιρία να τονί- ότι δύσκολα θα λείπει από το αυτοκίνητό τους ένα στοι-
                                                                 χείο ασφάλειας όπως το ESP, η εξάδα των αερόσακων
                Εσείς τι λέτε; Τι κοιτάζετε πλέον σε μια λίστα
           εξοπλισμού όταν ενημερώνεστε για ένα νέο αυτο-        και πιθανώς το αυτόματο φρένο κλπ., έχουν αρχίσει και
           κίνητο; Τα πιο συμβατικά στοιχεία εξοπλισμού ή τα     στρέφονται προς τα πιο «άυλα» χαρακτηριστικά του μο-
           καινούρια, digital χαρακτηριστικά, τη συνδεσιμότη-    ντέλου που τους ενδιαφέρει; Και ποιος επηρεάζει την
                     τα και τις «smart» δυνατότητες;             εξέλιξη αυτή τελικά; Οι αγοραστές αναζητούν στα αυ-
                                                                 τοκίνητά τους πλέον, όλα εκείνα τα στοιχεία, την ευχρη-
           σουμε ότι, το μέγεθος μετράει. Ναι! Οι ίντσες της οθό- στία και τις δυνατότητες που έχουν τα κινητά τους τηλέ-
           νης διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στη διαμόρ- φωνα ή οι ίδιες οι εταιρείες στρέφουν προς τα digital
           φωση του εσωτερικού. Κατ’αρχάς οι οθόνες έχουν την  στοιχεία την προσοχή του κοινού φέρνοντας την κό-
           τάση να εξαφανίζουν τα μπουτόν και τους διακόπτες  ντρα με τους ανταγωνιστές τους σε ένα επίπεδο πέρα
           από το εσωτερικό. Οπότε επηρεάζουν την αισθητική, τη  από το αμιγώς μηχανολογικό;  Κοινώς αν ανάμεσα σε
           λειτουργικότητα και την εργονομία.                    δύο οχήματα θεωρητικά ισάξια, το ένα έχει πιο καλό

            Αυτή είναι η πιο απτή ίσως επίδραση που έχει στο  infotainment, μπορεί αυτό να κρίνει την τελική επιλο-
           εσωτερικό ενός οχήματος ο «ψηφιακός χαρακτήρας»  γή του αγοραστή! n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8