Page 3 - Daily 2019_06_19
P. 3
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Προτιμάς ίντσες στη Κοινοποίηση Σχόλια
ζάντα ή στην οθόνη; Αλλάζουν τα γούστα των εν δυνάμει αγοραστών
σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου;
Συμβατικά στοιχεία όπως οι «ζάντες αλουμινίου»
παραμένουν ψηλά στη λίστα ή το μέγεθος της
οθόνης αφής μονοπωλεί πια το ενδιαφέρον;
των σύγχρονων αυτοκινήτων. Πόσο έχει αλλάξει όμως
όλη αυτή η εξέλιξη τα γούστα των υποψήφιων αγορα-
στών; Κοιτάζει κανείς τις ζάντες αλουμινίου και τη διά-
μετρό τους σε ίντσες και ό,τι αυτό συνεπάγεται για την
οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Ή είναι πιο σημα-
λλάζουν τα αυτοκίνητα και μαζί αλλάζουν και τα ντικό πλέον αν η οθόνη του infotainment είναι μεγάλη,
γούστα των αγοραστών. Αυτό το ξέρουν όλοι. αν υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ, αν το σύστημα ανα-
ΑΜε τον εξοπλισμό όμως τι γίνεται; Πόσο γερά γνωρίζει και δέχεται εντολές με χειρονομίες, αν οι φω-
έχει μπει στο ενδιαφέρον των εν δυνάμει αγοραστών ο νητικές εντολές είναι έξυπνες ή αν ο πίνακας οργάνων
ψηφιακός χαρακτήρας των νέων μοντέλων και τι μερί- είναι ψηφιακός και πλήρως διαμορφώσιμος (έχει δηλα-
διο της προσοχής τους κερδίζει πλέον το infotainment, δή συνήθως κάποια προκαθορισμένα προφίλ εμφάνι-
το οποίο σε όλες τις περιπτώσεις υποστηρίζεται από μια σης και προβολής της πληροφορίας);
ευμεγέθη οθόνη αφής. Μήπως επειδή οι αγοραστές γνωρίζουν πλέον (ή όχι;)
Και μια και φτάσαμε εδώ, είναι καλή ευκαιρία να τονί- ότι δύσκολα θα λείπει από το αυτοκίνητό τους ένα στοι-
χείο ασφάλειας όπως το ESP, η εξάδα των αερόσακων
Εσείς τι λέτε; Τι κοιτάζετε πλέον σε μια λίστα
εξοπλισμού όταν ενημερώνεστε για ένα νέο αυτο- και πιθανώς το αυτόματο φρένο κλπ., έχουν αρχίσει και
κίνητο; Τα πιο συμβατικά στοιχεία εξοπλισμού ή τα στρέφονται προς τα πιο «άυλα» χαρακτηριστικά του μο-
καινούρια, digital χαρακτηριστικά, τη συνδεσιμότη- ντέλου που τους ενδιαφέρει; Και ποιος επηρεάζει την
τα και τις «smart» δυνατότητες; εξέλιξη αυτή τελικά; Οι αγοραστές αναζητούν στα αυ-
τοκίνητά τους πλέον, όλα εκείνα τα στοιχεία, την ευχρη-
σουμε ότι, το μέγεθος μετράει. Ναι! Οι ίντσες της οθό- στία και τις δυνατότητες που έχουν τα κινητά τους τηλέ-
νης διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στη διαμόρ- φωνα ή οι ίδιες οι εταιρείες στρέφουν προς τα digital
φωση του εσωτερικού. Κατ’αρχάς οι οθόνες έχουν την στοιχεία την προσοχή του κοινού φέρνοντας την κό-
τάση να εξαφανίζουν τα μπουτόν και τους διακόπτες ντρα με τους ανταγωνιστές τους σε ένα επίπεδο πέρα
από το εσωτερικό. Οπότε επηρεάζουν την αισθητική, τη από το αμιγώς μηχανολογικό; Κοινώς αν ανάμεσα σε
λειτουργικότητα και την εργονομία. δύο οχήματα θεωρητικά ισάξια, το ένα έχει πιο καλό
Αυτή είναι η πιο απτή ίσως επίδραση που έχει στο infotainment, μπορεί αυτό να κρίνει την τελική επιλο-
εσωτερικό ενός οχήματος ο «ψηφιακός χαρακτήρας» γή του αγοραστή! n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3