Page 3 - Daily 2019_06_26
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Έγινε η SEAT αυτό που ήταν                                                                 Κοινοποίηση


           κάποτε η Alfa Romeo;                                                                             Σχόλια





           Πόσα χρόνια ακούμε ότι η SEAT θέλει να γίνει
           η Alfa Romeo στη θέση της Alfa Romeo; Πόσα
           χρόνια βλέπουμε τους Ισπανούς να παίρνουν

           διάφορες κατευθύνσεις που έχουν λίγη σχέση
           με την Alfa; Μήπως όμως τελικά η SEAT τα
           κατάφερε; Τι λέτε;  Είναι η SEAT η νέα Alfa;

                ια πολλούς και μόνο η σύγκριση των δύο εται-
                ρειών είναι άκυρη. Και πιθανώς να έχουν δίκιο,
           Γειδικά όταν συγκρίνεις μία μάρκα με τον πλού-

           το ιστορίας, την παράδοση, τα επιτεύγματα, τα κλασσι-  αση, ούτε την φινέτσα, ούτε το πάθος της Alfa Romeo.
           κά αυτοκίνητα που έχει αφήσει πίσω της, και το θρύλο   Και ούτε πρόκειται. Από την άλλη η Alfa επιμένει να
           που έχει δημιουργήσει, με μία άλλη που έχει σαφώς    παράγει αυτοκίνητα που σε κάνουν να τα ερωτεύεσαι,
           πιο ταπεινά γονίδια. Όμως εκεί που η Alfa έχει να θυ-  αυτοκίνητα που ακόμη και σήμερα γράφουν ιστορία
           μάται το ένδοξο παρελθόν της, η SEAT έχει να καμα-   και γίνονται μύθος. Δεν γίνονται όμως δικά μας.
           ρώνει το εκπληκτικό της παρόν.                         Βλέπεις η Alfa διάλεξε τον premium δρόμο και έτσι
                                                                όσο και να θέλουμε τα μοντέλα της, δεν μπορούμε να
              Ποιος δεν θυμάται ήδη τα Ibiza και τα Leon που    τα αγοράσουμε. Η Alfa Romeo μπορεί να απέκτησε
            οδηγήσαμε, ποιος δεν βλέπει σήμερα τα μοντέλα       τους οπαδούς της χάρη στα ξεχωριστά της αυτοκίνη-
            της μάρκας παρκαρισμένα σε κάθε πιλοτή, όπως        τα, όμως αυτό που την έβαλε στην καρδιά των οδηγών
             κάποτε ήταν οι 33 και οι 156; Τι λέτε λοιπόν; Εί-  ήταν τα αυτοκίνητα που οι οδηγοί αυτοί οδηγούσαν.
            ναι η SEAT η μάρκα για όσους θα ήθελαν μια Alfa     Μπορεί να θυμόμαστε τις GTV και τις Montreal, όμως
                                 Romeo;                         οδηγούσαμε τις Alfasud και τις 33, τις 145 και τις 156.

            Ένα παρόν που την έχει κάνει τέσσερις φορές μεγα-   Αυτά τα αυτοκίνητα μας έμειναν. Τι οδηγούμε σήμερα
           λύτερη από την Alfa Romeo, που της προσφέρει μία     στη θέση τους;
           γκάμα επτά μοντέλων, και που της έχει χαρίσει μέχρι    Αν θες να αγοράσεις σήμερα ένα αυτοκίνητο που
           και μία ξεχωριστή μάρκα επιδόσεων, την Cupra για να   να αντέχει η τσέπη σου, που να είναι τεχνολογικά

           τονίσει το προφίλ της.                               προηγμένο, και να έχει μεσογειακό ταπεραμέντο, οι
            Σημαίνουν όμως όλα αυτά πως η SEAT έχει αντικα-     Ιταλοί έχουν λίγα να προσφέρουν. Αντίθετα οι Ισπα-
           ταστήσει την Alfa; Εξαρτάται πως θα το δεις. Από τη   νοί έχουν γίνει η μόνη λύση. Και με αυτή την έννοια
           μία, η SEAT δεν μας έδωσε ποτέ τα μοντέλα-μύθους     η SEAT έχει γίνει η Alfa Romeo στη θέση της Alfa
           της Alfa Romeo. Δεν μας έδωσε ποτέ ούτε την σχεδί-   Romeo. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8