Page 3 - Daily 2019_06_26
P. 3
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Έγινε η SEAT αυτό που ήταν Κοινοποίηση
κάποτε η Alfa Romeo; Σχόλια
Πόσα χρόνια ακούμε ότι η SEAT θέλει να γίνει
η Alfa Romeo στη θέση της Alfa Romeo; Πόσα
χρόνια βλέπουμε τους Ισπανούς να παίρνουν
διάφορες κατευθύνσεις που έχουν λίγη σχέση
με την Alfa; Μήπως όμως τελικά η SEAT τα
κατάφερε; Τι λέτε; Είναι η SEAT η νέα Alfa;
ια πολλούς και μόνο η σύγκριση των δύο εται-
ρειών είναι άκυρη. Και πιθανώς να έχουν δίκιο,
Γειδικά όταν συγκρίνεις μία μάρκα με τον πλού-
το ιστορίας, την παράδοση, τα επιτεύγματα, τα κλασσι- αση, ούτε την φινέτσα, ούτε το πάθος της Alfa Romeo.
κά αυτοκίνητα που έχει αφήσει πίσω της, και το θρύλο Και ούτε πρόκειται. Από την άλλη η Alfa επιμένει να
που έχει δημιουργήσει, με μία άλλη που έχει σαφώς παράγει αυτοκίνητα που σε κάνουν να τα ερωτεύεσαι,
πιο ταπεινά γονίδια. Όμως εκεί που η Alfa έχει να θυ- αυτοκίνητα που ακόμη και σήμερα γράφουν ιστορία
μάται το ένδοξο παρελθόν της, η SEAT έχει να καμα- και γίνονται μύθος. Δεν γίνονται όμως δικά μας.
ρώνει το εκπληκτικό της παρόν. Βλέπεις η Alfa διάλεξε τον premium δρόμο και έτσι
όσο και να θέλουμε τα μοντέλα της, δεν μπορούμε να
Ποιος δεν θυμάται ήδη τα Ibiza και τα Leon που τα αγοράσουμε. Η Alfa Romeo μπορεί να απέκτησε
οδηγήσαμε, ποιος δεν βλέπει σήμερα τα μοντέλα τους οπαδούς της χάρη στα ξεχωριστά της αυτοκίνη-
της μάρκας παρκαρισμένα σε κάθε πιλοτή, όπως τα, όμως αυτό που την έβαλε στην καρδιά των οδηγών
κάποτε ήταν οι 33 και οι 156; Τι λέτε λοιπόν; Εί- ήταν τα αυτοκίνητα που οι οδηγοί αυτοί οδηγούσαν.
ναι η SEAT η μάρκα για όσους θα ήθελαν μια Alfa Μπορεί να θυμόμαστε τις GTV και τις Montreal, όμως
Romeo; οδηγούσαμε τις Alfasud και τις 33, τις 145 και τις 156.
Ένα παρόν που την έχει κάνει τέσσερις φορές μεγα- Αυτά τα αυτοκίνητα μας έμειναν. Τι οδηγούμε σήμερα
λύτερη από την Alfa Romeo, που της προσφέρει μία στη θέση τους;
γκάμα επτά μοντέλων, και που της έχει χαρίσει μέχρι Αν θες να αγοράσεις σήμερα ένα αυτοκίνητο που
και μία ξεχωριστή μάρκα επιδόσεων, την Cupra για να να αντέχει η τσέπη σου, που να είναι τεχνολογικά
τονίσει το προφίλ της. προηγμένο, και να έχει μεσογειακό ταπεραμέντο, οι
Σημαίνουν όμως όλα αυτά πως η SEAT έχει αντικα- Ιταλοί έχουν λίγα να προσφέρουν. Αντίθετα οι Ισπα-
ταστήσει την Alfa; Εξαρτάται πως θα το δεις. Από τη νοί έχουν γίνει η μόνη λύση. Και με αυτή την έννοια
μία, η SEAT δεν μας έδωσε ποτέ τα μοντέλα-μύθους η SEAT έχει γίνει η Alfa Romeo στη θέση της Alfa
της Alfa Romeo. Δεν μας έδωσε ποτέ ούτε την σχεδί- Romeo. n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3