Page 3 - Daily 2019_07_05
P. 3

NONPAPER




            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Μητρώο αυτοκινήτων:                                                       Κοινοποίηση            Σχόλια



           Ευκολία για όλους ή «φακέλωμα»;




           Γιατί πήρε τόσα χρόνια να καταγράφονται              αν τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ είναι γνήσια,

           τα χιλιόμετρα κατά την εισαγωγή των                  και με το ζόρι μπορείς να ξέρεις αν είναι κλεμμένο.
           μεταχειρισμένων; Πως ξέρουμε αν το                     Και  όμως,  υπάρχει  και  άλλος  τρόπος.  Σε  χώρες
           μεταχειρισμένο που αγοράζουμε έχει γυρισμένα         όπως η Αγγλία, ένα αυτοκίνητο από τη μέρα που τα-

           χιλιόμετρα; Ή αν έχει ανακατασκευαστεί μετά          ξινομείται, είτε ως καινούργιο είτε ως μεταχειρισμέ-
                                                                νο εισαγωγής, αποκτά ένα μητρώο. Τι καταγράφεται
           από τρακάρισμα; Θέλουμε να ξέρουμε ή όχι;            στο μητρώο;


                  οιος ξέρει ποιος είναι ο λόγος πίσω από τη δι-   Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας ακούγεται ένα μητρώο
                  στακτικότητα για την καταγραφή βασικών στοι-   αυτοκινήτων στην Ελλάδα; Θα θέλατε να έχετε πρό-
           Πχείων της ζωής ενός αυτοκινήτου; Για μία χώ-         σβαση σε τέτοια στοιχεία πριν αγοράσετε; Και αν που-
           ρα, ίσως τη μοναδική, όπου το αυτοκίνητο αποτελεί    λάγατε; Θα βελτίωναν την εικόνα του αυτοκινήτου σας
           φορολογικό τεκμήριο, και περιουσιακό στοιχείο που     αυτά τα στοιχεία; Ή μήπως δεν θα βοηθούσαν και θα
           πρέπει να δηλώνεται σα να είναι σπίτι, το να μην κα-               έριχναν την τιμή; Τι λέτε;
           ταγράφεται κανένα άλλο στοιχείο του είναι λίγο περί-

           εργο.                                                  Τα χιλιόμετρα κατά την ταξινόμηση. Ο αριθμός των
                                                                ιδιοκτητών. Τα χιλιόμετρα σε κάθε σέρβις ή κάθε έλεγ-
                                                                χο ΚΤΕΟ. Το αρχείο των ελέγχων ΚΤΕΟ για το τι ζημιές
                                                                παρουσίασε. Το αν έχει συμμετάσχει σε σύγκρουση
                                                                και αν έχει υπάρξει ανασφάλιστο. Αν έχει πληρώσει
                                                                τέλη κυκλοφορίας ή αν έχει μπει ποτέ σε ακινησία.

                                                                  Δεν είναι αυτές οι πληροφορίες απολύτως χρήσι-
                                                                μες για κάποιον που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνη-
                                                                το δεύτερο χέρι; Δεν θα ήταν καλύτερο να τις ξέρου-
                                                                με ώστε να αποφασίσουμε όπως εμείς νομίζουμε, με
                                                                όλα τα στοιχεία εν γνώσει μας;

            Έτσι αγοράζεις ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο και      Υπάρχει και ο αντίλογος, ότι ένας «μεγάλος αδελ-
           δεν ξέρεις απολύτως τίποτε για το παρελθόν του. Ού-  φός» για τα αυτοκίνητα παραβιάζει την ιδιωτικότητα
           τε πόσους ιδιοκτήτες είχε, ούτε αν το βιβλιαράκι με τις   και ουσιαστικά παρακολουθεί τη χρήση μας. Κάποιοι
           σφραγίδες του σέρβις σημαίνει στ’αλήθεια ότι έχει κά-  θα πουν πως με τα στοιχεία αυτά η αγορά μεταχειρι-
           νει τα σέρβις στην ώρα του. Δεν ξέρεις αν έχει τρακά-  σμένου θα γίνει πιο δύσκολή ενώ άλλοι πιστεύουν
           ρει, ή αν έχει κοπεί στο ΚΤΕΟ ποτέ. Δεν ξέρεις φυσικά   πως θα δημιουργηθούν νέες στρεβλώσεις. n


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8