Page 15 - Daily 2019_07_12
P. 15
TEST Kia Sportage
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Hybrid
κά, μήπως για να ανέβουμε τη σκάλα δεν χρει-
άζονται απευθείας άλματα, αλλά μικρά βήματα
κάθε φορά; Μήπως η λύση βρίσκεται -προς το
παρόν τουλάχιστον- στα mild hybrid και hybrid
συστήματα;
Μια τέτοια περίπτωση αποτελεί και το Kia
Sportage της δοκιμής το οποίο «φορά» το 48βολ-
το υβριδικό σύστημα που είδαμε πρόσφατα στο
Hyundai Tucson. Δηλαδή, δίπλα στον πετρελαι-
οκινητήρα του 1,6 λίτρου και 136 ίππων έχει το-
ποθετηθεί ένας ηλεκτροκινητήρας που παίζει το
ρόλο γεννήτριας μίζας και έτσι όταν πατάς φρέ-
νο ή αφήνεις το γκάζι, ενέργεια αποθηκεύεται
στο 48βολτο σύστημα και την μπαταρία των 9,7
Ah και 0,44 kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινη-
τήρας δίνει από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ρο-
πής. Περισσότερα όμως τεχνικά στοιχεία και χα-
ρακτηριστικά θα βρείτε στις επόμενες σελίδες,
τώρα ας εξετάσουμε συνολικά το μοντέλο…
Incognito μεν, αλλά με Hybrid
τιμή
Όσο και να παρατηρείς εξωτερικά το
Sportage της δοκιμής, πουθενά δεν υπάρ-
χει ένα σημάδι που να φανερώνει πως πρό-
κειται για το mild-hybrid των 48 Volt. Όχι βέ-
βαια ότι αυτό μας «πειράζει» κιόλας, γιατί το
SUV της Kia είναι ένα μοντέλο που μας κάνει
κλικ εμφανισιακά. Ειδικά μάλιστα στην έκδοση
GT-Line που βλέπετε εδώ, η οποία φέρει μά-
σκα με λεπτομέρειες χρωμίου, προβολείς ομί-
χλης LED τύπου ICE-cube, πίσω φώτα LED, δι-
πλή απόληξη εξάτμισης, ζάντες 19 ιντσών, αλλά
και σπορ πινελιές από σκούρο σατινέ χρώμιο.
Ομοίως και στο εσωτερικό, πάλι δεν υπάρχει
κάτι που να λέει πως είναι το hybrid εκτός από
τις δύο «οθονιές» στον πίνακα οργάνων, όμως
και πάλι οι πινελιές της έκδοσης GT-Line (μαύ-
ρη οροφή, δερμάτινα καθίσματα, 3άκτινο τιμό-
νι ή αλουμινένια πεντάλ) δίνουν το κάτι παραπά-
νω, καθώς κατά τα άλλα η καμπίνα σε κερδίζει
15