Page 15 - Daily 2019_09_10
P. 15
TEST Skoda Scala
1,0 TSI 116 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ζεται και στην τιμολογιακή πολιτική, όπου η έκδοση το από τα 17.380 ευρώ και δεν έχει Active, η πρώτη
των 116 ίππων δείχνει να είναι η πιο καλοζυγισμένη επιλογή είναι η Ambition. Mπορείς να πάρεις όμως
επιλογή. Κατ’αρχάς είναι μόλις 1.000 ευρώ ακριβό- Active με DSG και τιμή 17.470 ευρώ. Έτσι έρχονται
τερη από την επιλογή των 95 ίππων, στον ίδιο εξο- κοντά οι τιμές: manual με καλό εξοπλισμό ή auto
πλισμό. Επίσης είναι έξυπνη και η δομή των τριών με λίγο πιο basic φόρτωμα έχουν 90 ευρώ διαφο-
εξοπλιστικών γραμμών: Active, Ambition και Style. ρά. Σε γενικές γραμμές πάντως οι τιμές είναι καλές
Έτσι, το Scala των 116 ίππων ξεκινά ως χειροκίνη- για όσα δίνει το αυτοκίνητο.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Ό,τι χρειάζεται το αυτοκίνητο
Ιδιαίτερες αναλογίες οι κλιμάκωση αλλά και σε αίσθηση επι-
οποίες δημιουργούν μια
ξεχωριστή ταυτότητα: το λογέα, κιβώτιο των έξι σχέσεων το
Scala είναι ανάμεσα σε οποίο αναδεικνύει τη ζωντάνια του
χάτσμπακ και στέισον, μοτέρ χωρίς να ξεχειλώνει την κατα-
περίπου όπως το κάνει
η Audi. νάλωση. Οι επιδόσεις βέβαια, όσο κι
αν είναι καλές για την κλάση, έχουν
Τεχνικά χαρακτηριστικά μια σχετική απόσταση από την έκδο-
Κινητήρας ση των 1,5 λίτρων (και 150 ίππων).
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12 O χαρισματικός 1.000άρης της VW Απλώς όταν βάζεις τα νούμερα δί-
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός πλα, βλέπεις ότι η μεγάλη έκδοση,
+ turbo φυσικά και ταιριάζει απόλυτα με το
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 116/5.000-5.500 ενώ πηγαίνει «σα μεγάλη» (8,5 δλ.
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 200/2.000-3.500 Scala. Το πηγαίνει εξαιρετικά από
Start/Stop NAI για το «0-100»), καίει σχεδόν όσο η
Βάρος (κιλά)* 1.240 πλευράς επιδόσεων και ταξιδεύεις
Eπιδόσεις περισσότερο από άνετα ενώ μπο- μικρότερη – 6,8 λτ./100 χλμ.. Βλέπε-
201 ρείς να ζητήσεις και το κάτι παρα- τε, υπάρχει ακόμα πιο πολλοί τεχνο-
10,2΄΄ Τελική ταχύτητα πάνω σε μια διαδρομή «μη οικογε- λογία σε εκείνο το μοτέρ και φυσικά
(χλμ./ώρα) νειακή». Αρωγός είναι το σφικτό, σε διαφορά στην τιμή.
60-100 χλμ./ώρα
με 4η/5η (δλ.) 8,0/11,5
80-120 χλμ./ώρα
με 5η/6η (δλ.) 11,9/16,4 Τιμές, τεχνικά,
περισσότερα
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή 5,0 αρθρα
Μέση δοκιμής 6,3
Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 113
*Εργοστασιακές μετρήσεις
15