Page 15 - Daily 2019_09_10
P. 15

TEST        Skoda Scala
                                                               1,0 TSI 116 PS
                                                   l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           ζεται και στην τιμολογιακή πολιτική, όπου η έκδοση  το από τα 17.380 ευρώ και δεν έχει Active, η πρώτη
           των 116 ίππων δείχνει να είναι η πιο καλοζυγισμένη  επιλογή είναι η Ambition. Mπορείς  να πάρεις όμως
           επιλογή. Κατ’αρχάς είναι μόλις 1.000 ευρώ ακριβό- Active με DSG και τιμή 17.470 ευρώ. Έτσι έρχονται
           τερη από την επιλογή των 95 ίππων, στον ίδιο εξο- κοντά οι τιμές: manual με καλό εξοπλισμό ή auto
           πλισμό. Επίσης είναι έξυπνη και η δομή των τριών  με λίγο πιο basic φόρτωμα έχουν 90 ευρώ διαφο-
           εξοπλιστικών γραμμών: Active, Ambition και Style.  ρά. Σε γενικές γραμμές πάντως οι τιμές είναι καλές
           Έτσι, το Scala των 116 ίππων ξεκινά ως χειροκίνη- για όσα δίνει το αυτοκίνητο.



            Κινητήρας-Επιδόσεις: Ό,τι χρειάζεται το αυτοκίνητο


              Ιδιαίτερες αναλογίες οι                                          κλιμάκωση αλλά και σε αίσθηση επι-
             οποίες δημιουργούν μια
             ξεχωριστή ταυτότητα: το                                           λογέα,  κιβώτιο  των  έξι  σχέσεων  το
              Scala είναι ανάμεσα σε                                           οποίο  αναδεικνύει  τη  ζωντάνια  του
               χάτσμπακ και στέισον,                                           μοτέρ χωρίς να ξεχειλώνει την κατα-
               περίπου όπως το κάνει
                              η Audi.                                          νάλωση. Οι επιδόσεις βέβαια, όσο κι
                                                                               αν είναι καλές για την κλάση, έχουν
             Τεχνικά χαρακτηριστικά                                            μια σχετική απόσταση από την έκδο-
             Κινητήρας                                                         ση των 1,5 λίτρων (και 150 ίππων).
             Κυβισμός (κ.εκ.)     999
             Κύλινδροι/Βαλβίδες   3 σε σειρά/12  O χαρισματικός 1.000άρης της VW   Απλώς  όταν  βάζεις  τα  νούμερα  δί-
             Τροφοδοσία   Αμεσος Ψεκασμός                                      πλα,  βλέπεις  ότι  η  μεγάλη  έκδοση,
                                + turbo  φυσικά  και  ταιριάζει  απόλυτα  με  το
             Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 116/5.000-5.500                             ενώ  πηγαίνει  «σα  μεγάλη»  (8,5  δλ.
             Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  200/2.000-3.500  Scala.  Το  πηγαίνει  εξαιρετικά  από
             Start/Stop            NAI                                         για το «0-100»), καίει σχεδόν όσο η
             Βάρος (κιλά)*       1.240  πλευράς  επιδόσεων  και  ταξιδεύεις
                               Eπιδόσεις  περισσότερο  από  άνετα  ενώ  μπο-   μικρότερη – 6,8 λτ./100 χλμ.. Βλέπε-
                                201    ρείς  να  ζητήσεις  και  το  κάτι  παρα-  τε, υπάρχει ακόμα πιο πολλοί τεχνο-
                     10,2΄΄  Τελική ταχύτητα   πάνω  σε  μια  διαδρομή  «μη  οικογε-  λογία σε εκείνο το μοτέρ και φυσικά
                              (χλμ./ώρα)  νειακή». Αρωγός είναι το σφικτό, σε   διαφορά στην τιμή.
             60-100 χλμ./ώρα
             με 4η/5η (δλ.)   8,0/11,5
             80-120 χλμ./ώρα
             με 5η/6η (δλ.)   11,9/16,4   Τιμές, τεχνικά,
                                           περισσότερα
             Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
             Μέση εργοστασιακή    5,0         αρθρα
             Μέση δοκιμής         6,3
             Ρεζερβουάρ (λτ.)      50
              Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   113
                      *Εργοστασιακές μετρήσεις






















                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20