Page 8 - Daily 2019_09_19
P. 8
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Παλιά, κλασσικά και ηλεκτρικά: Ο καλύτερος
τρόπος να αγαπήσουμε τα ηλεκτρικά;
Η Renault παρουσίασε μία ηλεκτρική έκδοση
του κλασσικού της 4L, χωρίς οροφή, πόρτες
και μοτέρ βενζίνης. Μπορεί να μην μπει σε
παραγωγή, αλλά το ηλεκτρικό 4L, αν τραβήξει
το ενδιαφέρον, η Renault είναι έτοιμη να το
φέρει στην αγορά. Τι λέτε; Θα το θέλατε;
είναι ότι πρέπει για αυτοκίνητο διακοπών.
Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Mini μας έχει δεί-
ξει ήδη ηλεκτρικές εκδόσεις του κλασσικού μο-
ντέλου της μάρκας. Το ίδιο έχουμε δει και σε
ακριβότερα μοντέλα, όπως η Jaguar Type E που
ε όνομα Renault 4 Plein Air, το αυτο- ετοιμάστηκε από τη βρετανική μάρκα και χρησι-
κίνητο αυτό βασίζεται στην κοντή, από μοποιήθηκε στο γάμο του πρίγκηπα Χάρυ.
Μπλευράς μεταξονίου, ανοιχτή έκδο- Κλασσικά μοντέλα που αγαπήσαμε, μοντέλα
ση που η Renault είχε ετοιμάσει για τον γαλλικό που έχουν κερδίσει τις καρδιές μας με την αισθη-
στρατό στα τέλη της δεκαετίας του 60. Η λογική τική τους και την ιστορία τους, μπορεί να γίνουν
του ελαφριού οχήματος με μερικές εκτός δρόμου εύκολα εργαλεία του μάρκετιγνκ για να κατακτή-
ικανότητες ικανοποιήθηκε από το Citroen Mehari σουν και τους πιο διστακτικούς απέναντι στην
τότε, και έτσι το ανοιχτό 4 έμεινε ως ειδική έκδο- ηλεκτροκίνηση.
ση για τις παραλίες και τα ενοικιαζόμενα. Ειδικά για την αγορά του ενοικιαζόμενου, το
Και αυτή είναι μια αγορά στην οποία το ηλεκτρι- μόνο που χρειάζεται η Renault είναι μια καλή πα-
κό 4 τώρα φαίνεται να ταιριάζει γάντι. Για σκέψου, ραγγελία για το ηλεκτρικό 4 για να το βάλει σε
σε δρόμους νησιών της Ελλάδας, χωρίς το θόρυ- παραγωγή. Μπορεί να το νοικιάζατε αν ήσασταν
βο και τη ρύπανση συμβατικών ενοικιαζόμενων, διακοπές. Μπορεί όμως να το αγοράζατε; Αυτό
το ανοιχτό 4 με τον ηλεκτροκινητήρα το θα ήταν ή κάποιο άλλο κλασσικό αναγεννημένο ως ηλε-
ότι έπρεπε. κτρικό; n
Το μοντέλο που παρουσίασε η Renault έχει τα μη-
χανικά μέρη του Twizy, του τετράτροχου σκούτερ Τι λέτε; Είναι το κλασσικό ηλεκτρικό ο καλύτερος
της μάρκας, με αυτονομία 100 χλμ. και τελική ταχύ- τρόπος να αγαπήσουμε την ηλεκτροκίνηση; Ποια άλ-
τητα 100χλμ./ώρα. Φορτίζει σε μερικές ώρες από λα μοντέλα θα θέλατε να δείτε να ξαναμπαίνουν στην
το δίκτυο και με το σχήμα του και την αυτονομία του παραγωγή ως ηλεκτρικά; Και ποια θα αγοράζατε;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
8