Page 8 - Daily 2019_09_19
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Παλιά, κλασσικά και ηλεκτρικά: Ο καλύτερος



           τρόπος να αγαπήσουμε τα ηλεκτρικά;




                                                                   Η Renault παρουσίασε μία ηλεκτρική έκδοση
                                                                    του κλασσικού της 4L, χωρίς οροφή, πόρτες
                                                                      και μοτέρ βενζίνης. Μπορεί να μην μπει σε

                                                                  παραγωγή, αλλά το ηλεκτρικό 4L, αν τραβήξει
                                                                     το ενδιαφέρον, η Renault είναι έτοιμη να το
                                                                        φέρει στην αγορά. Τι λέτε; Θα το θέλατε;

                                                                 είναι ότι πρέπει για αυτοκίνητο διακοπών.
                                                                  Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Η Mini μας έχει δεί-
                                                                 ξει ήδη ηλεκτρικές εκδόσεις του κλασσικού μο-
                                                                 ντέλου  της  μάρκας.  Το  ίδιο  έχουμε  δει  και  σε
                                                                 ακριβότερα μοντέλα, όπως η Jaguar Type E που
                     ε  όνομα  Renault  4  Plein  Air,  το  αυτο- ετοιμάστηκε από τη βρετανική μάρκα και χρησι-
                     κίνητο αυτό βασίζεται στην κοντή, από  μοποιήθηκε στο γάμο του πρίγκηπα Χάρυ.

           Μπλευράς  μεταξονίου,  ανοιχτή  έκδο-                  Κλασσικά  μοντέλα  που  αγαπήσαμε,  μοντέλα
           ση που η Renault είχε ετοιμάσει για τον γαλλικό  που έχουν κερδίσει τις καρδιές μας με την αισθη-
           στρατό στα τέλη της δεκαετίας του 60. Η λογική  τική τους και την ιστορία τους, μπορεί να γίνουν
           του ελαφριού οχήματος με μερικές εκτός δρόμου  εύκολα εργαλεία του μάρκετιγνκ για να κατακτή-
           ικανότητες ικανοποιήθηκε από το Citroen Mehari  σουν  και  τους  πιο  διστακτικούς  απέναντι  στην
           τότε, και έτσι το ανοιχτό 4 έμεινε ως ειδική έκδο- ηλεκτροκίνηση.
           ση για τις παραλίες και τα ενοικιαζόμενα.              Ειδικά  για  την  αγορά  του  ενοικιαζόμενου,  το

            Και αυτή είναι μια αγορά στην οποία το ηλεκτρι- μόνο που χρειάζεται η Renault είναι μια καλή πα-
           κό 4 τώρα φαίνεται να ταιριάζει γάντι. Για σκέψου,  ραγγελία για το ηλεκτρικό 4 για να το βάλει σε
           σε δρόμους νησιών της Ελλάδας, χωρίς το θόρυ- παραγωγή. Μπορεί να το νοικιάζατε αν ήσασταν
           βο και τη ρύπανση συμβατικών ενοικιαζόμενων,  διακοπές. Μπορεί όμως να το αγοράζατε; Αυτό
           το ανοιχτό 4 με τον ηλεκτροκινητήρα το θα ήταν  ή κάποιο άλλο κλασσικό αναγεννημένο ως ηλε-
           ότι έπρεπε.                                           κτρικό; n
            Το μοντέλο που παρουσίασε η Renault έχει τα μη-
           χανικά μέρη του Twizy, του τετράτροχου σκούτερ           Τι λέτε; Είναι το κλασσικό ηλεκτρικό ο καλύτερος
           της μάρκας, με αυτονομία 100 χλμ. και τελική ταχύ-    τρόπος να αγαπήσουμε την ηλεκτροκίνηση; Ποια άλ-
           τητα 100χλμ./ώρα. Φορτίζει σε μερικές ώρες από        λα μοντέλα θα θέλατε να δείτε να ξαναμπαίνουν στην
           το δίκτυο και με το σχήμα του και την αυτονομία του     παραγωγή ως ηλεκτρικά; Και ποια θα αγοράζατε;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13