Page 8 - Daily 2019_09_20
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Γιατί η VW φτιάχνει άλλα γκάμα



           για τα ηλεκτρικά;                                         Γιατί θέλει η VW νέα γκάμα με ηλεκτρικά,


                                                                      αντί απλά να λανσάρει αυτή που έχει με

                                                                                                  ηλεκτροκίνηση;

                                                                  Το βασικό πρόβλημα είναι το τεχνικό. Κανένα από
                                                                 τα μοντέλα της συμβατικής γκάμας της μάρκας δεν εί-
                                                                 ναι σχεδιασμένο για ηλεκτρικό. Τα ηλεκτρικά αυτοκί-
                                                                 νητα χρειάζονται χώρο για τις μπαταρίες. Και δεν μπο-
                                                                 ρούν απλά να τις φορτώσουν όλες στο πορτ μπαγκάζ.
                                                                 Πρέπει να είναι όσο πιο απλωμένες γίνεται για την κα-
                                                                 τανομή του βάρους, και όσο πιο χαμηλά γίνεται για το
                                                                 κέντρο βάρους.
                  οιος  κατασκευαστής  δεν  ζηλεύει  μια  γκάμα   Και έτσι όμως, η VW αλλάζει πλατφόρμες κάθε 12

                  όπως της VW; Από το Up μέχρι το Touareg και  χρόνια.  Θα  μπορούσε  απλά  στο  νέο  πάτωμα  όπου
           Παπό το Passat μέχρι το T-Roc η VW έχει πλή- μπαταρίες και μηχανικά κάθονται όπως πρέπει για την
           ρη γκάμα, με επιτομή της φυσικά το Golf. Και όμως,  ηλεκτροκίνηση, να χτίσει ένα μοντέλο, εμφανώς δι-
           για χάρη της ηλεκτροκίνησης τα σβήνει όλα και αρχί- άδοχο του Golf. Δηλαδή την επόμενη γενιά του. Και
           ζει από το μηδέν. Γιατί;                              όμως, ούτε αυτό έκανε. Γιατί;
            Το λανσάρισμα του νέου ID3 στη Φρανκφούρτη ση-        Γιατί από τη μία τα δύο μοντέλα θα έχουν περίοδο συ-
           ματοδότησε την επανεκκίνηση της μάρκας για χάρη  νύπαρξης και στην ίδια πλατφόρμα δεν γίνεται να έχεις

           της ηλεκτροκίνησης. Η VW, η μάρκα με μερικά από τα  και συμβατικό και ηλεκτρικό κινητήρα. Από την άλλη
           πιο διάσημα μοντέλα της αγοράς, αντί να κάνει χρήση  ακόμη και να γινόταν, κανείς κατασκευαστής δεν θέ-
           αυτής της της θέσης στην αγορά, προτίμησε να ξεκι- λει άμεσες συγκρίσεις, κυρίως σε τιμή. Και τέλος σίγου-
           νήσει από λευκή κόλλα χαρτί.                          ρα το νέο πουλάει καλύτερα όταν κάνει εντύπωση. Έτσι
            Και έτσι έχουμε τον «αντικαταστάτη» του Golf με το  όσοι θέλουν ηλεκτρικό, θέλουν να το δείχνουν. Θέλουν
           όνομα ID3. Γιατί; Πόσο απλό θα ήταν για την VW να  επίσης και την όλη φρέσκια κουλτούρα που κουβαλάει,

           πάρει το Golf, να του αλλάξει μοτέρ, να το φορτώσει  τη σχεδίαση, ειδικά μέσα, και το στυλ συνολικά. n
           μπαταρίες και να το βγάλει ως ηλεκτρικό;
            Θα κέρδιζε έτσι αμέσως την αγορά που έχει και θα        Εσείς όμως τι θα θέλατε; Θα προτιμούσατε την
           την μετέφερε στην ηλεκτρική της γκάμα. Το ίδιο θα     ίδια γκάμα με ηλεκτροκίνηση; Ή προτιμάτε απλά να

           μπορούσε να κάνει με όλα τα υπόλοιπα μοντέλα. Δεν     δείτε νέα σειρά μοντέλων όπως το κάνει η VW τώ-
                                                                  ρα; Και από τους άλλους κατασκευαστές; Την ίδια
           θα ήταν έτσι η μετάβαση πιο ομαλή, πιο εύκολη; Ξέρεις   λογική; Ή να συνεχίσουν με τα ίδια μοντέλα, απλά
           το Golf, το είχες ίσως παλιότερα, το αγοράζεις ξανά. Το                 ηλεκτροκίνητα;
           μόνο που διαφέρει είναι πως έχει ηλεκτροκινητήρα.

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13