Page 14 - Daily 2019_09_24
P. 14

Αναβάθμιση με 5 ίππους και καλύτερη οικονομία καύσιμου

                                                     Κάτω από το καπό του μοντέ- και διατηρώντας έτσι τον πολι-
                Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                                   λου  της  δοκιμής  βρίσκεται  ο  τισμένο χαρακτήρα του.
               Κινητήρας                           νέος 1,5 dCi Blue diesel κινη-        Στην πράξη, ο κινητήρας αυ-
               Κυβισμός (κ.εκ.)           1.461    τήρας της Renault με σύστημα  τός είναι πιο οικονομικός από
               Κύλινδροι/Βαλβίδες           4/8
               Τροφοδοσία   turbodiesel common rail  επιλεκτικού καταλυτικού περι- εκείνον  που  αντικαθιστά,  χά-
               Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   115/4.000   ορισμού  (SCR),  περιορίζοντας  ρη  και  στη  μακριά  κλιμάκω-
               Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*     260/1.750
               Start/Stop                   NAI    έτσι  τους  ρύπους  και  δίνο- ση  της  έκτης  σχέσης,  με  κα-
               Βάρος (κιλά)*              1.390    ντας  παράλληλα  την  ικανότη- τανάλωση  5,2  λτ./100  χλμ.,
                                                   τα στους μηχανικούς να αυξή- ενώ  οι  επιδόσεις  βρίσκονται
                                       Eπιδόσεις
                                                   σουν  την  ισχύ  του.  Πλέον  το  στο  ίδιο  επίπεδο  με  πριν.  Πιο
                                        190        Megane  αποδίδει  115  ίππους  συγκεκριμένα  τα  100  χλμ./

                           10,8΄΄  Τελική ταχύτητα   (από  110),  με  260  Nm  ροπής  ώρα  από  στάση  έρχονται  σε
                                      (χλμ./ώρα)*  από  τις  2.000  σ.α.λ.,  σε  συν- 10,8 δλ. (από 11,1), ενώ οι ρε-
               60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η  7,0/11,8  δυασμό  με  6τάχυτο  μηχανικό  πρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-
               80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η 11,2/22,4
                                                   κιβώτιο,  με  τη  λειτουργία  του  120 χλμ./ώρα πραγματοποιού-
               Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)           συνόλου να είναι αρκετά γραμ- νται σε 7,0/11,8 δλ. (8,2/11,6)
               Μέση εργοστασιακή            3,9    μική και τη ροπή να απλώνεται  και  11,2/22,4  δλ.  (12,4/16,5
               Μέση δοκιμής                 5,2    ομαλότερα  από  χαμηλότερες  δλ.) με 4η/5η και 5η/6η σχέση
               Ρεζερβουάρ (λτ.)             45
                                                   στροφές,  χωρίς  να  κροταλίζει  αντίστοιχα.
                Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   102
                            *Εργοστασιακές μετρήσεις
                                                                                          Η χαρακτηριστική φωτεινή
                                                                                          υπογραφή, ειδικά στο
               Ικανοποιητικός σε επιδόσεις                                                πίσω μέρος, το βράδυ
               και εξαιρετικός σε κατανάλωση                                              κάνει το γαλλικό μοντέλο
               αποδεικνύεται ο 1,5 λτ. dCi Blue                                           αναγνωρίσιμο από πολύ
               κινητήρας του Renault Megane.
                                                                                          μακριά.

































                                                                                   14




          #DAILY 24-09-19_ALL.indd   14                                                                           24/9/2019   3:27:38
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19