Page 14 - Daily 2019_09_24
P. 14
Αναβάθμιση με 5 ίππους και καλύτερη οικονομία καύσιμου
Κάτω από το καπό του μοντέ- και διατηρώντας έτσι τον πολι-
Τεχνικά χαρακτηριστικά
λου της δοκιμής βρίσκεται ο τισμένο χαρακτήρα του.
Κινητήρας νέος 1,5 dCi Blue diesel κινη- Στην πράξη, ο κινητήρας αυ-
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.461 τήρας της Renault με σύστημα τός είναι πιο οικονομικός από
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/8
Τροφοδοσία turbodiesel common rail επιλεκτικού καταλυτικού περι- εκείνον που αντικαθιστά, χά-
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 115/4.000 ορισμού (SCR), περιορίζοντας ρη και στη μακριά κλιμάκω-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 260/1.750
Start/Stop NAI έτσι τους ρύπους και δίνο- ση της έκτης σχέσης, με κα-
Βάρος (κιλά)* 1.390 ντας παράλληλα την ικανότη- τανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ.,
τα στους μηχανικούς να αυξή- ενώ οι επιδόσεις βρίσκονται
Eπιδόσεις
σουν την ισχύ του. Πλέον το στο ίδιο επίπεδο με πριν. Πιο
190 Megane αποδίδει 115 ίππους συγκεκριμένα τα 100 χλμ./
10,8΄΄ Τελική ταχύτητα (από 110), με 260 Nm ροπής ώρα από στάση έρχονται σε
(χλμ./ώρα)* από τις 2.000 σ.α.λ., σε συν- 10,8 δλ. (από 11,1), ενώ οι ρε-
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η 7,0/11,8 δυασμό με 6τάχυτο μηχανικό πρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η 11,2/22,4
κιβώτιο, με τη λειτουργία του 120 χλμ./ώρα πραγματοποιού-
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) συνόλου να είναι αρκετά γραμ- νται σε 7,0/11,8 δλ. (8,2/11,6)
Μέση εργοστασιακή 3,9 μική και τη ροπή να απλώνεται και 11,2/22,4 δλ. (12,4/16,5
Μέση δοκιμής 5,2 ομαλότερα από χαμηλότερες δλ.) με 4η/5η και 5η/6η σχέση
Ρεζερβουάρ (λτ.) 45
στροφές, χωρίς να κροταλίζει αντίστοιχα.
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 102
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Η χαρακτηριστική φωτεινή
υπογραφή, ειδικά στο
Ικανοποιητικός σε επιδόσεις πίσω μέρος, το βράδυ
και εξαιρετικός σε κατανάλωση κάνει το γαλλικό μοντέλο
αποδεικνύεται ο 1,5 λτ. dCi Blue αναγνωρίσιμο από πολύ
κινητήρας του Renault Megane.
μακριά.
14
#DAILY 24-09-19_ALL.indd 14 24/9/2019 3:27:38