Page 15 - Daily 2019_10_02
P. 15

TEST        Skoda Karoq 1,5
                                                                  TSI 150 PS DSG
                                                      l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Kινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένο και πληθωρικό


                                                                                         Τεχνικά χαρακτηριστικά

                                                                                         Κινητήρας
                                                                                         Κυβισμός (κ.εκ.)         1.498
                                                                                         Κύλινδροι/Βαλβίδες   4 σε σειρά/16
                                                                                         Τροφοδοσία  Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
                                                                                         Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*  150/5.000-6.000
                                                                                         Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  250/1.500-3.500
                                                                                         Start/Stop               NAI
                                                                                         Βάρος (κιλά)*         1.378

                                                                                                               Eπιδόσεις

                                                                                                                 204
                                                                                                    9,2΄΄   Τελική ταχύτητα
                                                                                                              (χλμ./ώρα)*
                                                                                         60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)  7,6/9,0
                                                                                         80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 10,3/12,9
                 Είναι λογικό ο κινητήρας των 1,5 λίτρων και  όπου  είναι  εφι-
               150 ίππων να δείχνει πολύ πιο γεμάτος σε κά- κτό.  Όλα  αυτά              Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  5,4
                                                                                         Μέση εργοστασιακή
               θε επίπεδο από τον 1.000άρη «teammate» του  έρχεται  βέβαια               Μέση δοκιμής               8,1
               στη γκάμα του Skoda Karoq, αλλά και πολλών  να  τα  επισκιά-              Ρεζερβουάρ (λτ.)        50
               μοντέλων του ομίλου VW ακόμα. Ανεβαίνοντας  σει  το  διπλού                Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP)  122
               σκαλί από τις πιο υποκυβισμένες εκδόσεις, αυ- συμπλέκτη  κι-                          *Εργοστασιακές μετρήσεις
               τό που θα εκτιμήσει κανείς είναι τα λειτουργι- βώτιο των επτά σχέσεων με την αυτόματη λει-
               κά χαρακτηρισικά, η ηρεμία στο ανέβασμα των  τουργία. Το σαζμάν αυτό, παρά τις όποιες υστε-

               στροφών και η απουσία κροταλισμάτων τρικύ- ρήσεις του στο να περάσει από τη νεκρά στην
               λινδρης προέλευσης. Επίσης πρόκειται για κι- 1η ή στην όπισθεν ή την απροθυμία του να κα-
               νητήρα  πολύ  εύκολο  στη  διαχείριση,  καθώς  τεβάσει  σχέση  όταν  οι  στροφές  είναι  σχετικά
               ενώ οι επιδόσεις έχουν διαφορά συχνά αρκε- ψηλά, παραμένει ένα ευχάριστο σύστημα μετά-
               τών  δευτερολέπτων  έναντι  της  εκδοχής  των  δοσης. Είναι πολύ δυνατό στα ανεβάσματα και
               116 ίππων, η κατανάλωση επιβαρύνεται μόλις  ενισχύει  την  αίσθηση  επιτάχυνσης  ενώ  ειδικά
               κατά 0,7 λτ./100 χλμ., απόρροια προφανώς και  στις  ρεπρίζ  δημιουργεί  εικόνα  ανάλογη  πολύ
               της λειτουργίας απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων  ισχυρότερων κινητήρων.


























                                                    15




          #DAILY 02-10-19_ALL.indd   15                                                                           2/10/2019   1:59:44
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20