Page 15 - Daily 2019_10_02
P. 15
TEST Skoda Karoq 1,5
TSI 150 PS DSG
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Kινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένο και πληθωρικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 250/1.500-3.500
Start/Stop NAI
Βάρος (κιλά)* 1.378
Eπιδόσεις
204
9,2΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)*
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6/9,0
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 10,3/12,9
Είναι λογικό ο κινητήρας των 1,5 λίτρων και όπου είναι εφι-
150 ίππων να δείχνει πολύ πιο γεμάτος σε κά- κτό. Όλα αυτά Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,4
Μέση εργοστασιακή
θε επίπεδο από τον 1.000άρη «teammate» του έρχεται βέβαια Μέση δοκιμής 8,1
στη γκάμα του Skoda Karoq, αλλά και πολλών να τα επισκιά- Ρεζερβουάρ (λτ.) 50
μοντέλων του ομίλου VW ακόμα. Ανεβαίνοντας σει το διπλού Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ. WLTP) 122
σκαλί από τις πιο υποκυβισμένες εκδόσεις, αυ- συμπλέκτη κι- *Εργοστασιακές μετρήσεις
τό που θα εκτιμήσει κανείς είναι τα λειτουργι- βώτιο των επτά σχέσεων με την αυτόματη λει-
κά χαρακτηρισικά, η ηρεμία στο ανέβασμα των τουργία. Το σαζμάν αυτό, παρά τις όποιες υστε-
στροφών και η απουσία κροταλισμάτων τρικύ- ρήσεις του στο να περάσει από τη νεκρά στην
λινδρης προέλευσης. Επίσης πρόκειται για κι- 1η ή στην όπισθεν ή την απροθυμία του να κα-
νητήρα πολύ εύκολο στη διαχείριση, καθώς τεβάσει σχέση όταν οι στροφές είναι σχετικά
ενώ οι επιδόσεις έχουν διαφορά συχνά αρκε- ψηλά, παραμένει ένα ευχάριστο σύστημα μετά-
τών δευτερολέπτων έναντι της εκδοχής των δοσης. Είναι πολύ δυνατό στα ανεβάσματα και
116 ίππων, η κατανάλωση επιβαρύνεται μόλις ενισχύει την αίσθηση επιτάχυνσης ενώ ειδικά
κατά 0,7 λτ./100 χλμ., απόρροια προφανώς και στις ρεπρίζ δημιουργεί εικόνα ανάλογη πολύ
της λειτουργίας απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων ισχυρότερων κινητήρων.
15
#DAILY 02-10-19_ALL.indd 15 2/10/2019 1:59:44