Page 3 - Daily 2019_10_09
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Η Toyota δείχνει το δρόμο;






                                                                                             Η Toyota παρουσίασε

                                                                                           το ανανεωμένο Toyota
                                                                                              C-HR, το οποίο πέρα
                                                                                              από τα υπόλοιπα, θα

                                                                                             έχει μόνο υβριδικούς
                                                                                            κινητήρες. Παράτολμο
                                                                                                  ή οι Ιάπωνες μας

                                                                                              δείχνουν το μέλλον;



                  Toyota χρησιμοποιεί την υβριδική τεχνολο- κής φίρμας με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας
                  γία εδώ και πολλά χρόνια καταφέρνοντας με  2,0 λτ. που αποδίδει 184 άλογα (σ.σ. στην Corolla το
           H  αυτό τον τρόπο να δημιουργήσει σύνολα με  αντίστοιχο 2,0 HSD αποδίδει 180 άλογα), με εκπο-
           περισσότερο «σεβασμό» προς το περιβάλλον, οικο- μπές κατά WLTP: 118 γρ./χλμ. CO2. Προφανώς και
           νομικό χαρακτήρα, ειδικά εντός των πόλεων και πα- για να μην γίνεται αναφορά σε μοτέρ αποκλειστικά
           ράλληλα με υψηλό τεχνολογικό προφίλ.                  βενζίνης, σημαίνει πως δεν θα έχει.
            Τα συγκεκριμένα σύνολα βέβαια, λειτουργούσαν          Άλλωστε μην ξεχνάμε πως από το 2020 μπαίνουν
           μέσα στην γκάμα ως συμπληρωματικά των κινητή- σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί ρύπων στην E.E.,

           ρων βενζίνης και diesel, ως μια έξτρα επιλογή. Και  που θα επιφέρουν πρόστιμα για τα μοντέλα που εκ-
           όλα αυτά μέχρι πριν λίγα χρόνια, όταν και η Toyota  πέμπουν πάνω από 95 γρ./χλμ. CO2. Η Toyota λοι-
           αποφάσισε να καταργήσει τους κινητήρες πετρελαί- πόν  θα  αντιμετωπίσει  αυτή  την  κατάσταση,  με  τα
           ου, μετά από τους περιορισμούς στους ρύπους που  υβριδικά της μοτέρ, τα οποία και επιδόσεις έχουν
           επέβαλλε η E.E..                                      και οικονομικά είναι και αξιόπιστα μιας και η τεχνο-
            Ως που φτάσαμε στο σήμερα, με την Toyota να φέρ- λογία είναι δοκιμασμένη χρόνια.
           νει σε πρώτο πλάνο τα υβριδικά της σύνολα. Αρχικά η    Ίσως λοιπόν μέχρι την μετάβαση στην ηλεκτροκί-
           νέα Corolla που ήρθε με δύο υβριδικά σύνολα και ένα  νηση, η λύση να είναι τα υβριδικά μοντέλα και η

           βενζίνης, προειδοποίησε για τις προθέσεις της φίρμας  Toyota να κάνει το πρώτο βήμα προς τα εκεί. n
           και με την ανανέωση του C-HR τις επιβεβαίωσε.

            Στο κείμενο που έδωσε στη δημοσιότητα κάνει λό-
                                                                     Εσείς τι πιστεύετε, τα υβριδικά σύνολα θα απο-
           γο για δύο υβριδικά σύνολα, το HSD (Hybrid Synergy      τελέσουν το σκαλοπάτι πριν την μετάβαση στην
           Drive) με 122 άλογα (εκπομπές κατά WLTP: 109 γρ./      ηλεκτροκίνηση; Θα δούμε και άλλες εταιρείες να
           χλμ. CO2) και κινητήρα 1,8 λτ. και το αναβαθμισμένο         ακολουθούν το παράδειγμα της Toyota;
           υβριδικό σύνολο Hybrid Dynamic Force της ιαπωνι-

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8