Page 14 - Daily 2019_10_10
P. 14

TEST        Peugeot 508 1,6
                                                            PureTech 225 PS EAT8
                                                l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ











           λογή Sport μάλιστα ο ήχος αγριεύει για τα καλά, ενώ  χα πολιτισμένη και άμεση λειτουργία. Τα καλά όμως
           τονίζονται οι  επιδόσεις. Πάντως η διαφορά σε σχέση  δεν σταματούν εκεί για το 508, αφού και η κατανάλω-
           με την πιο ήπια έκδοση των 180 ίππων δεν είναι με- ση σε πραγματικές συνθήκες δεν ξεφεύγει. Αυτό δεί-
           γάλη. Με 0-100 σε 7,6 δλ., το κορυφαίο 508 είναι μό- χνουν τα 9,8 λτ./100 χλμ. που απαιτεί για την κίνησή
           λις 0,2 δλ πιο γρήγορο από αυτό των 180 ίππων, ενώ  του σε μεικτές συνθήκες (9,2 λτ./100 χλμ. η έκδοση
           τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,0 και  των 180 ίππων).
           4,7 δλ. ήτοι 0,1 και 0,5 δλ. αντίστοιχα πιο γρήγορα από
           την πιο ήπια έκδοση. Η λειτουργία του 8τάχυτου αυ-    Πολυτέλεια και πλούσιος
           τόματου κιβωτίου ΕΑΤ8 για άλλη μια φορά συμπλη- εξοπλισμός

           ρώνει το ευχάριστο προφίλ του συνόλου, με αντίστοι-
                                                                  Η  καμπίνα  ακολουθεί  την  προχωρημένη  αισθητι-
            Τεχνικά χαρακτηριστικά                               κή του αμαξώματος και εκτός από τον σύγχρονο και

            Κινητήρας                                            όμορφο διάκοσμο διακρίνεται τόσο για τον high tech
                                                                 αέρα  του  όσο  και  το  premium  επίπεδο  ποιότητάς
            Κυβισμός (κ.εκ.)                           1.598
            Κύλινδροι/Βαλβίδες                  5 σε σειρά/16    του. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η
            Τροφοδοσία                 Άμεσος ψεκασμός+turbo     όμορφη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό των 10
            Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*                 225/5.500      ιντσών κερδίζουν τις εντυπώσεις αρχικά, ενώ την ει-
            Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*                     300/1.900      κόνα συμπληρώνουν οι όμορφοι διακόπτες στο τα-
            Start/Stop                                    NAI
            Βάρος με οδηγό (κιλά)*                     1.420     μπλό και τα ποιοτικά υλικά κατασκευής του. Εντυπω-
            Κιβώτιο-Μετάδοση                                     σιακό είναι το Night Vision, που διέθετε το μοντέλο
            Τύπος κιβωτίου                Aυτόματο 8 σχέσεων     της δοκιμής και το οποίο προβάλει στον ψηφιακό πί-
            Κίνηση                                   Μπροστά     νακα οργάνων την εικόνα του δρόμου το βράδυ ανα-
                                                    Eπιδόσεις    γνωρίζοντας και υποδεικνύοντας ταυτόχρονα πεζούς

                                                                 σε  απόσταση  250  μέτρων.  Ο  εξοπλισμός  περιλαμ-
                                                        Τελική
                                          250   *     ταχύτητα



                         7,6΄΄

            60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)                   4,0
            80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)                   4,7
            Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
            Eργοστασιακή
            Μέση                                          5,7
            Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)                      131
            Ρεζερβουάρ (λτ.)                              62
            Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.)              1.088
            Δοκιμής
            Μέση                                          9,8    Ο 1,6 PureTech με τους 225 ίππους προσφέρει
                                                                 δυναμικές επιδόσεις και λογικές τιμές
                                            * Εργοστασιακές μετρήσεις
                                                                 κατανάλωσης.


                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19