Page 8 - Daily 2019_10_10
P. 8

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Εσύ ακόμη θες χειροκίνητο




                                                                 μία γιατί τα νέα μοντέλα που λανσάρονται είτε
           χειρόφρενο; Άτυχος! δεν το διαθέτουν καθόλου, είτε μόνο στις πολύ
                                                                 βασικές εκδόσεις που δεν κάνουν νούμερα, και
           Εσείς ακόμη θέλετε αυτοκίνητο με                      από την άλλη γιατί ακόμη και μοντέλα που έχουν
           χειροκίνητο χειρόφρενο; Ατυχήσατε, καθώς              το ηλεκτρονικό χειρόφρενο στον έξτρα εξοπλι-

           δύσκολα θα το βρείτε στα καινούργια                   σμό, φαίνεται να τα αγοράζει ο κόσμος με τον
           αυτοκίνητα. Τι άλλαξε όμως και μας...                 εξοπλισμό αυτό, για να αποφύγει το λεβιέ.
           αποχαιρετάει το κλασικό χειρόφρενο;                    Η  κατάργηση  του  μηχανικού  χειροφρένου

                   ν θέλετε καινούργιο αυτοκίνητο με χει-        προήλθε  από  ένα  συνδυασμό  αιτιών.  Από  τη
                                                                 μία, η θέση του στην καμπίνα ενοχλούσε πάντα,
                   ροκίνητο  χειρόφρενο,  θα  πρέπει  να         αφού ήταν ένα εμπόδιο ανάμεσα στους εμπρός
           Αψάξετε  αρκετά.  Μόλις  3  στα  δέκα  αυ-            επιβάτες.  Από  την  άλλη  με  την  αυτοματοποίη-
           τοκίνητα που πωλούνται σήμερα επιμένουν χει-          σή  του,  ενεργοποιούνται  λειτουργίες  όπως  το

           ροκίνητα. Εσείς το θέλετε σώνει και καλά ανά-         «κράτημα» στην ανηφόρα. Ακόμη πιο σημαντι-
           μεσα  στα  καθίσματα,  ή  μήπως  το  ηλεκτρονικό      κά όμως το ηλεκτρονικό χειρόφρενο δεν ξεχνάς
           είναι μια χαρά;
                                                                 να το τραβήξεις, ή δεν μπορεί να μην το τραβή-
                                                                 ξεις τελείως. Και εδώ έρχεται ο βασικός λόγος
                                                                 που το μηχανικό εξαφανίζεται; οι ασφαλιστικές
                                                                 που καλούνται να πληρώσουν τα σπασμένα όταν
                                                                 λυμένα χειρόφρενα προκαλούν χαζές ζημιές. Η
                                                                 επιμονή τους στους κατασκευαστές είχε τη ση-
                                                                 μασία της.

                                                                  Τι  χάνουμε  χωρίς  μηχανικό  χειρόφρενο;  Όχι
                                                                 πολλά. Οι νέοι οδηγοί δεν θα το μάθουν, οπότε
                                                                 ίσως να θέλουν λίγη εκπαίδευση όταν οδηγούν
            Τι θα χάσετε αν το αυτοκίνητό σας δεν έχει μη-       παλιότερα αυτοκίνητα. Από κει και πέρα, χάνου-
           χανικό χειρόφρενο; Πόσο θα σας λείψει; Και τε-        με το «χειρόφρενο» και την τέχνη του στην σπορ
           λικά είστε έτοιμοι να το αφήσετε πίσω σας; Γιατί      οδήγηση. Κάποιοι θεωρούν ότι χάνουν και μέ-
           είτε το θέλετε ή όχι, το μηχανικό χειρόφρενο με
           τον λεβιέ ανάμεσα στα καθίσματα πέθανε.               ρος του ελέγχου του αυτοκινήτου. n
            Κάθε χρόνο όλο και λιγότερα μοντέλα προσφέ-             Εσείς όμως τι λέτε; Το αυτόματο και ηλεκτρονι-

           ρονται με μηχανικό χειρόφρενο με λεβιέ ανάμε-          κό χειρόφρενο δεν είναι καλύτερο από το μηχανι-
           σα στα καθίσματα. Πέρσι ήμασταν στο 38%, φέ-          κό με το λεβιέ μέσα στη μέση; Τι λέτε; Εσάς θα σας
           τος  στο  30%.  Η  μείωση  είναι  ραγδαία,  από  τη                         λείψει;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                                                8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13