Page 3 - Daily 2019_10_11
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Και premium και SUV και
1.300 κυβικά γίνεται; Μπορεί ένα premium SUV να ξεκινά από τα
1.300 κυβικά και με επιδόσεις καλύτερες
οιος θυμάται την εποχή που τα 1.300 κυβι- από 2λιτρο; Γιατί όχι;
κά ήταν ο κυβισμός επιλογής των μικρών
Παυτοκινήτων; Που από Suzuki Swift μέχρι τικά ώστε το SUV να έχει 0-100 λίγο πάνω από 9 δλ.
Corolla τα 1.300 κυβικά ήταν η μικρή έκδοση; Πως και πολύ καλές ρεπρίζ.
γίνεται τώρα να είσαι SUV με 1.300 κυβικά και να Σε συνδυασμό με την σχεδίαση, την τεχνολογία
θες να λέγεσαι premium; της καμπίνας και την ποιότητα των υλικών, η GLB
δείχνει ότι ανήκει στην premium κατηγορία και μά-
λιστα θέτει τα στάνταρ για τον ανταγωνισμό. Και το
μοτέρ;
Για κάποιους το μοτέρ αυτό είναι μικρό. Ήδη από
τα 1.600 κυβικά που ξεκινούν κάποιες Mercedes
ή τα 1.500 της νέας Σειράς 1, κάνουν κάποιους να
γκρινιάζουν. Ένα πολυτελές και ακριβό αυτοκίνητο
δεν μπορεί να έχει μόνο 1.300 κυβικά μοτέρ. Ή όχι;
Τι σημασία έχουν τα κυβικά; Θα ήταν καλύτερα να
είχε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με τα ίδια νούμερα
αλλά χειρότερο χαρακτήρα απόδοσης λόγω έλλει-
ψης τούρμπο; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού;
Πόση «μούρη» έχουν τα 1.300 κυβικά σήμερα; Γιατί για κάποιους πρεστίζ δεν αποτελεί μόνο ο υψη-
Μπορείς άραγε να πεις «από εδώ η Mercedes μου» λός κυβισμός, αλλά και η υψηλή εφορία.
και να συμπληρώσεις «είναι 1.300 κυβικά»; Όταν Βλέπεις με τα 1.300 κυβικά της, η GLB δεν πέφτει
δεν μιλάμε για κάποιο μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά θύμα της εφορίας. Τα τέλη ταξινόμησης χαμηλά, τα
για ένα κανονικότατο SUV. Για τη νέα GLB. τέλη κυκλοφορίας ακόμη χαμηλότερα. Και τέτοιες
Η GLB είναι το μοντέλο ανάμεσα στην GLA και την «εκπτώσεις» για κάποιους αφαιρούν από τα χαρα-
GLC, όπως και το όνομα προδιαθέτει, είναι όμως κτήρα του πολυτελούς, του ακριβού και του «πλού-
σημαντικά διαφορετική και μεγαλύτερη από την σιου». n
πρώτη και ελάχιστα μικρότερη από τη δεύτερη. Η
GLB δεν είναι μικρό αυτοκίνητο. Είναι όμως έτσι; Δεν μπορεί ένα premium SUV
Και όμως ο κινητήρας που αναμένεται να κλέψει να έχει μόλις 1.300 κυβικά μοτέρ και να πληρώνει
τις πωλήσεις είναι ο νέος 1.300άρης τούρμπο με χαμηλά τέλη κυκλοφορίας; Ή μήπως είναι ακόμη
165 άλογα και 250Nm ροπής. Νούμερα ικανοποιη- καλύτερα; Τι λέτε;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3