Page 3 - Daily 2019_10_11
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Και premium και SUV και



           1.300 κυβικά γίνεται;                                  Μπορεί ένα premium SUV να ξεκινά από τα


                                                                     1.300 κυβικά και με επιδόσεις καλύτερες
                  οιος θυμάται την εποχή που τα 1.300 κυβι-                                 από 2λιτρο; Γιατί όχι;
                  κά  ήταν  ο  κυβισμός  επιλογής  των  μικρών
           Παυτοκινήτων; Που από Suzuki Swift μέχρι              τικά ώστε το SUV να έχει 0-100 λίγο πάνω από 9 δλ.

           Corolla τα 1.300 κυβικά ήταν η μικρή έκδοση; Πως      και πολύ καλές ρεπρίζ.
           γίνεται τώρα να είσαι SUV με 1.300 κυβικά και να       Σε συνδυασμό με την σχεδίαση, την τεχνολογία
           θες να λέγεσαι premium;                               της καμπίνας και την ποιότητα των υλικών, η GLB
                                                                 δείχνει ότι ανήκει στην premium κατηγορία και μά-
                                                                 λιστα θέτει τα στάνταρ για τον ανταγωνισμό. Και το

                                                                 μοτέρ;
                                                                  Για κάποιους το μοτέρ αυτό είναι μικρό. Ήδη από
                                                                 τα 1.600 κυβικά που ξεκινούν κάποιες Mercedes
                                                                 ή τα 1.500 της νέας Σειράς 1, κάνουν κάποιους να
                                                                 γκρινιάζουν. Ένα πολυτελές και ακριβό αυτοκίνητο
                                                                 δεν μπορεί να έχει μόνο 1.300 κυβικά μοτέρ. Ή όχι;
                                                                  Τι σημασία έχουν τα κυβικά; Θα ήταν καλύτερα να
                                                                 είχε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με τα ίδια νούμερα
                                                                 αλλά χειρότερο χαρακτήρα απόδοσης λόγω έλλει-
                                                                 ψης τούρμπο; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού;

            Πόση «μούρη» έχουν τα 1.300 κυβικά σήμερα;           Γιατί για κάποιους πρεστίζ δεν αποτελεί μόνο ο υψη-
           Μπορείς άραγε να πεις «από εδώ η Mercedes μου»        λός κυβισμός, αλλά και η υψηλή εφορία.
           και να συμπληρώσεις «είναι 1.300 κυβικά»; Όταν         Βλέπεις με τα 1.300 κυβικά της, η GLB δεν πέφτει

           δεν μιλάμε για κάποιο μικρό ή μικρομεσαίο, αλλά       θύμα της εφορίας. Τα τέλη ταξινόμησης χαμηλά, τα
           για ένα κανονικότατο SUV. Για τη νέα GLB.             τέλη κυκλοφορίας ακόμη χαμηλότερα. Και τέτοιες
            Η GLB είναι το μοντέλο ανάμεσα στην GLA και την      «εκπτώσεις» για κάποιους αφαιρούν από τα χαρα-
           GLC, όπως και το όνομα προδιαθέτει, είναι όμως        κτήρα του πολυτελούς, του ακριβού και του «πλού-
           σημαντικά  διαφορετική  και  μεγαλύτερη  από  την     σιου». n
           πρώτη και ελάχιστα μικρότερη από τη δεύτερη. Η
           GLB δεν είναι μικρό αυτοκίνητο.                          Είναι όμως έτσι; Δεν μπορεί ένα premium SUV
            Και όμως ο κινητήρας που αναμένεται να κλέψει        να έχει μόλις 1.300 κυβικά μοτέρ και να πληρώνει
           τις πωλήσεις είναι ο νέος 1.300άρης τούρμπο με         χαμηλά τέλη κυκλοφορίας; Ή μήπως είναι ακόμη
           165 άλογα και 250Nm ροπής. Νούμερα ικανοποιη-                         καλύτερα; Τι λέτε;


           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8