Page 4 - Daily 2019_10_17
P. 4

daily               NEWS




                                 l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Νέο Volvo XC40 Recharge




                                                                                                      Η Volvo Cars

                                                                                             παρουσίασε επίσημα
                                                                                                      το νέο XC40

                                                                                              Recharge, το πρώτο
                                                                                           αμιγώς ηλεκτροκίνητο
                                                                                                       μοντέλο της

                                                                                                 εταιρείας, με δύο
                                                                                                ηλεκτροκινητήρες

                                                                                                ισχύος 408 ίππων,
                                                                                                  τετρακίνηση και
                                                                                              αυτονομία 400 χλμ..

                 α  σχέδια  της  Volvo  περί  ηλεκτροκίνησης  εί-

                 ναι ξεκάθαρα εδώ και αρκετό διάστημα αφού
           Τεδώ και καιρό έχει αποκαλύψει ότι σκοπεύει το
           50% των πωλήσεων της να είναι αμιγώς ηλεκτροκί-
           νητα αυτοκίνητα από το 2025 ενώ το υπόλοιπο 50%
           θέλει να είναι υβριδικά. Σε αυτό το κλίμα, λοιπόν, πα-
           ρουσιάστηκε επίσημα το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνη-
           το μοντέλο της εταιρείας, το νέο XC40 Recharge, το
           οποίο διαφοροποιείται ελάχιστα σε αισθητικό επίπεδο     Το ντιζάιν του ηλεκτρικού XC40 δεν
           αλλά κρύβει πολλές αλλαγές στα ενδότερα.               αλλάζει, αν και υπάρχουν ανεπαίσθητες
            Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η πιο τρανταχτή δι-      διαφοροποιήσεις κυρίως στο εμπρός μέρος.

           αφορά αφορά στην αντικατάσταση της μάσκας-αερα-
           γωγού με ένα ενιαίο πάνελ το οποίο φιλοξενεί το λο-   ιτσών  ενώ  προαιρετικά  προσφέρονται  και  20άρες.
           γότυπο της εταιρείας στο κέντρο. Αυτή η παρέμβαση     Επιπρόσθετα, να πούμε ότι στο χώρο που περισσεύει
           άλλωστε είναι συνηθισμένη στα ηλεκτρικά μοντέλα       στο «μηχανοστάσιο», κάτω από το καπό, υπάρχει πλέ-
           αφού χρειάζονται όσο το δυνατόν καλύτερη αεροδυ-      ον ένας αποθηκευτικός χώρος 30 λίτρων, ενώ σε ό,τι
           ναμική ενώ παράλληλα δεν έχουν την ανάγκη ψύξης       αφορά την χρωματική παλέτα υπάρχουν διαθέσιμες 8
           του χώρου που είθισται να εδρεύει ο θερμικός κινητή-  επιλογές.
           ρας. Από εκεί και έπειτα, η τάπα του ρεβερβουάρ στο    Σε μηχανικό επίπεδο, το πρώτο ηλεκτροκίνητο μο-

           πλάι αριστερά κρύβει πλέον την πρίζα φόρτισης ενώ     ντέλο της Volvo πατά πάνω στην ίδια ευέλικτη πλατ-
           και πίσω η εικόνα είναι πλήρως γνώριμη αν και απου-   φόρμα του «αδελφού» Polestar 2 και διαθέτει από
           σιάζει -όπως ειναι λογικό- η απόληξη της εξάτμισης.   έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα (δύο στο σύ-
           Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνοντας ζάντες 19      νολο). Έκαστος έχει την ευθύνη της μετάδοσης στον


                                                                                4 4
   1   2   3   4   5   6   7   8   9