Page 3 - Daily 2019_10_22
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Καινούργιο και ούτε λίγο



           υβριδικό. Γίνεται;






           Αξίζει να αγοράσεις σήμερα αυτοκίνητο που
           να μην είναι έστω και λίγο υβριδικό; Και τι
           σημαίνει αυτό το «λίγο υβριδικό»;


                 ίδες πόσο έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα τα
                 τελευταία  πέντε  χρόνια;  Πως  θα  ετοιμά-
           Εσεις  το  αυτοκίνητο  που  αγοράζεις  τώρα
           ώστε στα επόμενα πέντε να μην δείχνει αρχαίο;
           Μήπως να το αγοράσεις έστω και λίγο υβριδικό;

            Τι θα πει «λίγο υβριδικό»; Τα αυτοκίνητα είτε
           είναι είτε δεν είναι υβριδικά. Σωστά; Περίπου.
           Ο όρος υβριδικό σημαίνει ότι η κίνηση προέρχε-        αυτοκινήτου.
                                                                  Γιατί όμως «πρέπει» να έχει κάτι υβριδικό ένα
           ται από συνδυασμό δύο μονάδων, η μία εσωτε-           αυτοκίνητο  που  αγοράζεται  σήμερα;  Αν  τα  τε-
           ρικής καύσης και η άλλη ηλεκτρική. Και τα υβρι-       λευταία πέντε χρόνια είναι δείγμα του τι έχει αλ-
           δικά μοντέλα έχουν έναν κινητήρα βενζίνης και         λάξει και πόσο πολύ έχει αλλάξει στα αυτοκίνη-
           άλλον ένα υβριδικό που μαζί, ή και ο καθένας          τα, τότε ένα αυτοκίνητο με απολύτως συμβατική
           ξεχωριστά μπορούν να κινήσουν το αυτοκίνητο.          τεχνολογία σε πέντε χρόνια θα δείχνει μάλλον

           Άρα το «λίγο υβριδικό» τι σημαίνει;                   αρχαίο. Ειδικά δεδομένου ότι στα επόμενα πέ-
            Σημαίνει πως το αυτοκίνητο μπορεί να έχει δύο
           πηγές ενέργειας, όμως μόνο η μία να χρησιμο-          ντε χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που πω-
           ποιείται  για  την  κίνηση  και  η  άλλη  να  επικου-  λούνται  θα  έχουν  ένα  τέτοιο  σύστημα  ήπιας
           ρεί, να βοηθάει. Αναλαμβάνοντας για παράδειγ-         υβριδικής τεχνολογίας ή θα είναι πλήρως υβρι-
           μα να τροφοδοτήσει τα υποσυστήματα (αντλίες           δικά, ενώ αρκετά θα είναι ηλεκτρικά και τα πε-
                                                                 ρισσότερα θα φορτίζουν από την πρίζα για κά-
           και κλιματισμό). Τέτοια μοντέλα είναι αυτά που
           έχουν  συστήματα  start/stop  που  σβήνουν  τον       θε χρήση. n
           κινητήρα στο φανάρι, και έτσι η λειτουργία των           Τι λέτε λοιπόν; Πρέπει ένα καινούργιο αυτοκί-
           αντλιών και του κλιματισμού είναι υποχρεωτικό         νητο σήμερα να είναι έστω και λίγο υβριδικό για

           να προέρχεται από τη μπαταρία. Και προς αυτή          να αντέξει το τεστ του χρόνου και να παραμείνει
           τη χρήση, η μπαταρία έχει και σύστημα ανάκτη-          επίκαιρο σε πέντε ή και περισσότερα χρόνια; Ή
           σης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, φορτίζο-            μήπως δεν αξίζει τον κόπο το έξοδο; Τι λέτε;
           ντας την μπαταρία ενώ μειώνει την ταχύτητα του

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8