Page 9 - Daily 2019_10_22
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

                                                                 την 6η και πιθανώς έως την 8η γενιά να ακολου-
                                                                 θεί την ίδια φόρμα ή τα δύο τελευταία Polo επί-
                                                                 σης, κι ας είναι πολύ πιο μεγάλο το τωρινό.

                                                                 Τι κερδίζεις και τι μπορεί να χά-

                                                                 σεις όμως;

                                                                  Το  πολύ  δυναμικό  ντιζάιν  μπορεί  να  πολώσει

                                                                 το κοινό και να μην έχει ευρεία αποδοχή. Δεύτε-
                                                                 ρος κίνδυνος είναι ότι τα πολύ ιδιαίτερα σχήματα
                                                                 τείνουν να γερνούν πιο εύκολα καθώς ο αρχικός
                                                                 εντυπωσιασμός  υποχωρεί  γρήγορα.  Από  αυτά
                                                                 δεν έχει θέμα το 208 καθώς ήδη η ταυτότητα αυ-
                                                                 τή έχει αποδείξει ότι έχει δημιουργήσει μια εντε-

           Το νέο 208, βάζει τις βάσεις για να θεωρηθεί          λώς νέα γενιά φίλων της Peugeot. Αντίστοιχα, οι
           ίσως το πιο ενδιαφέρον μικρό από πλευράς              υπέρμαχοι της γερμανικής λογικής ή της αισθη-
           εμφάνισης.                                            τικής του νέου Clio θα πουν ότι οι μικρές κινή-

           508 και μπορεί ανετότατα να γίνει και μικρό χά- σεις σε μια δοκιμασμένη εικόνα, εξασφαλίζουν
           τσμπακ με τις ίδιες «γρατζουνιές» εμπρός και πί- διαχρονικότητα  και  αντοχή  του  μοντέλου  στη
           σω να μπαίνουν στα φώτα και του 208. Κι έτσι  φθορά της εικόνας του. Κίνδυνος; Να μην αρέ-
           το  208,  πριν  έρθει  καν  στην  Ελλάδα,  βάζει  τις  σει 100% από την αρχή. Αλλά αυτό, όταν το σχή-
           βάσεις για να θεωρηθεί ίσως το πιο ενδιαφέρον  μα είναι στιβαρό, έχει δείξει ότι δε βλάπτει απα-

           μικρό από πλευράς εμφάνισης. Μπορεί αυτό να  ραίτητα, (βλέπε διαχρονικά τις γενιές του Golf). n
           έχει μειονέκτημα; Εξαρτάται πώς έχει εκτελεστεί

           η συνταγή.
            Ο  αντίλογος,  έρχεται  επίσης  από  ένα  εντε-
           λώς νέο μοντέλο, μικρό και γαλλικό μάλιστα, το
           Renault Clio. Οι εν λόγω Γάλλοι, οι οποίοι παλιό-
           τερα είχαν καεί με ρηξικέλευθα σχήματα (βλέπε
           Megane II), φαίνεται ότι με το νέο Clio ακολού-
           θησαν  μια  άλλη  λογική,  πιο  εξελικτική.  Το  νέο
           Clio μπορεί να έχει αλλάξει σε αναλογίες αλλά

           από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις τι βλέπεις.
           Κυρίως τα εμπρός φώτα, βασικοί εκφραστές της
           εμφάνισης έχουν μείνει σχεδόν ίδια.
            Δύο λογικές λοιπόν, για την ίδια κατηγορία και
           με την ίδια εθνική προέλευση, αν και αυτό είναι       Στη Renault, με το νέο Clio ακολούθησαν μια
           τυχαίο. Μάστορες στη λογική της εξέλιξης είναι        άλλη λογική, πιο εξελικτική και διαχρονική,
           βέβαια οι Γερμανοί της VW, με το Golf π.χ. από        αντίστοιχη της γερμανικής.




 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14