Page 14 - Daily 2019_10_23
P. 14

TEST         Mercedes-Benz GLC
                                                              200 4Μatic Coupe
                                                 l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ















           Κινητήρας – Επιδόσεις:                               στα χέρια σου, είναι μια απλή 200άρα. Στο σκέλος

           Με το ΕQ-Boost                                       της οικονομίας, το EQ Boost, όπως ονομάζεται η
                                                                κατά Mercedes mild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέπει
            O δίλιτρος που κινεί τη 200άρα GLC (αλλά και την  στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς όταν το επι-
           300) είναι καινούριος. Αποδίδει 197 ίππους (258  τρέπουν οι συνθήκες. Φυσικά υπάρχει και ανάκτη-
           ίπποι στην 300άρα) αλλά δε μένει εκεί. Όπως σας  ση ενέργειας από το φρενάρισμα αλλά αυτά δε θα
           έχουμε  ήδη  πει,  οι  mild-hybrid  εφαρμογές  είναι  τα αντιληφθείτε πολύ. Αυτό που μένει είναι η ήσυ-
           κρίσιμες για την αυτοκινητοβιομηχανία στην προ- χη λειτουργία του συνόλου, η γραμμικότητα στην

           σπάθεια που κάνει να ρίξει καταναλώσεις και να  απόδοση και η σχετικά συγκρατημένη κατανάλωση
           γλυτώσει πρόστιμα. Μπαίνει στο προσκήνιο λοιπόν  για ένα SUV στα 1.800 κιλά το οποίο πιάνει τα 100
           ένα δίκτυο 48 Βολτ με έξτρα δικό του ηλεκτρικό μο- χλμ./ωρα σε 8,5 δλ..
           τέρ. Δέκα kW είναι η συμβολή του. Σχεδόν 14 ίπποι
           δηλαδή. Η ροπή του ωστόσο είναι 150 Nm: αναμ- Eσωτερικό: «Πες μου μια λέξη,

           φίβολα μεγάλη βοήθεια. Και εντάξει, δεν υστερεί      αυτή τη μόνη λέξη…»
           σε ροπή ένας δίλιτρος βενζινοκινητήρας με τούρ-
           μπο, άμεσο ψεκασμό και πλήρως μεταβλητό χρονι-         H βασική αλλαγή στην καμπίνα είναι ότι διαθέ-
           σμό βαλβίδων. Η έξτρα αυτή ροπή έρχεται πρώτα        τει πλέον το MBUX σύστημα επικοινωνίας και ψυ-
           να «σιδερώσει» οποιεσδήποτε ανομοιομορφίες ή         χαγωγίας το οποίο, όπως ξέρουμε και από την A-
           κενά εμφανίζει στη λειτουργία του το θερμικό μο-     Class, σε ακούει και σου απαντάει ή προχωρά στην
           τέρ, ειδικά μέχρι να «μπει» το τούρμπο. Δεν υπάρ-    εκτέλεση της εντολής που του έδωσες π.χ. «Hey

           χει  υστέρηση  λοιπόν  και  κανένας  δισταγμός  μέ-  Mercedes, (απαραίτητη εισαγωγη για να αρχίσει η
                                                                συζήτηση), ανέβασε τη θερμοκρασία στον κλιμα-
           χρι τον κόφτη. Ειδικά με το πρόγραμμα οδήγησης       τισμό επειδή κρυώνω». Υπάρχουν όμως και δομι-
           στο Sport+, δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι, αυτή
                                                                κές αλλαγές. Η οθόνη στο κέντρο είναι νέα και πιο


























                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19