Page 14 - Daily 2019_10_25
P. 14

TEST        Nέο Toyota RAV4
                                                              Hybrid AWD-i
                                                  l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           2      Προσοχή στην (υβριδική)                         δικές  εκδόσεις  χρησιμοποιούν  ηλεκτροκινητή-

                                                                  ρα 54 ίππων για την κίνηση και των πίσω τροχών
                  λεπτομέρεια
                                                                  με την κατανομή να μπορεί να είναι από 100/0
               Οι τεχνικοί της Toyota έχουν δώσει ιδιαίτερη       έως 20/80 εμπρός/πίσω ανάλογα με τις οδηγικές
             έμφαση σε λεπτομέρειες όπως η μείωση του βά-         συνθήκες. Υπάρχει και λειτουργία Trail.
             ρους και του όγκου της νέας μπαταρίας του υβρι-
             δικού  συστήματος.  Πλέον,  αυτή  χωρά  εμπρός

             από τα πίσω καθίσματα, βοηθώντας στη συγκέ-
             ντρωση των μαζών πλησιέστερα στο κέντρο και
             βελτιώνοντας την κατανομή βάρους που πλέον
             είναι 51/49 εμπρός-πίσω. Οι τετρακίνητες υβρι-





           3      Χωρίς diesel κινητήρα                           4ης γενιάς υβριδικό σύστημα Dynamic Force. Η
                                                                  συμβατική έκδοση του νέου Toyota RAV4 χρησι-
                    Diesel έκδοση δεν υπάρχει στο νέο RAV4,       μοποιεί έναν επίσης νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα

                 το  οποίο  έρχεται  με  δυο  κινητήρια  σύνολα   άμεσου ψεκασμού απόδοσης 175 ίππων με κίνη-
             βενζίνης: Ένα υβριδικό και ένα συμβατικό. Σύμ-       ση στους εμπρός ή τους τέσσερις τροχούς με μη-
             φωνα με τις εκτιμήσεις της Toyota το 90% των         χανικό σύστημα τετρακίνησης και με 6τάχυτο μη-
             πωλήσεών θα  αφορούν  το  μοντέλο  με  το  νέο,      χανικό ή Direct Shift-CVT κιβώτιο.






           4      Με μαγικό καθρέφτη                              της εικόνας που βιντεοσκοπεί μια υψηλής ευ-
                                                                  κρίνειας κάμερα, που είναι τοποθετημένη στο
                    Το  νέο  Toyota  RAV4  λάνσαρε  πρώτο         πίσω άκρο της οροφής. Υψηλόσωμοι πίσω επι-
                 έναν  (έξτρα)  πρωτοποριακό  κεντρικό  κα-       βάτες και ογκώδη αντικείμενα δεν μπορούν να

             θρέφτη: Όταν όμως ο οδηγός το επιλέξει, από          μειώσουν πλέον το οπτικό πεδίο, ενώ την ίδια
             συμβατικός  ηλεκτροχρωματικός  καθρέφτης             εικόνα  με  τον  οδηγό  έχουν  και  οι  υπόλοιποι
             μετατρέπεται  σε  ψηφιακό  μόνιτορ  προβολής         επιβάτες του αυτοκινήτου.





           5      Δεύτερης γενιάς πακέτο «Toyota Safety Sense»


                    To Τoyota RAV4 λανσάρει τη, 2ης γενιάς, σουίτα συστημάτων ασφα-
                 λείας Toyota Safety Sense με αναπτυγμένα χαρακτηριστικά ημιαυτό-
             νομης οδήγησης και βελτιωμένη κάθε λειτουργία. Ενσωματώνει αυτόματο
             φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών, ενεργό cruise control, αυτόματη εναλλα-

             γή φώτων, αναγνώριση λωρίδας κυκλοφορίας με ενεργή διόρθωση, ανα-
             γνώριση σημάτων και πολλά ακόμα.





                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19