Page 3 - Daily 2019_10_25
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια

           Μήπως ήρθε η ώρα για


           Corolla GTI;






           Μήπως αυτή η γενιά

           Corolla αξίζει και με
           το παραπάνω μια GTI

           έκδοση στα 300 άλογα;
           Τι λέτε;





                  ς μην την λένε GTI. Ας την λένε GRMN όπως  τασκευαστές “βαρετών” μικρομεσαίων.
                  την κορυφαία έκδοση του Yaris. Όμως η νέα       Με τη σωστή ζάντα, και στο σωστό χρώμα (σκούρο
           ΑCorolla «φωνάζει» να αποκτήσει καυτή έκ- αλλά όχι μαύρο) η Corolla “φωνάζει” για μια έκδοση
           δοση, και η Toyota ξέρει και μπορεί να μας την δώ- καυτή, με πολύ γκάζι. Μια έκδοση GRMN, όπως αυ-
           σει. Εσείς όμως τι λέτε; Είναι ώρα για τη γρήγορη  τή του Yaris, ακόμη κι αν κάνει χρήση του ίδιου μοτέρ,
           Corolla;                                              θα ήταν αρκετή. Εντάξει, στο Yaris τα 215 άλογα του
            Όποιος έχει δει τη νέα Corolla στο δρόμο έχει κα- υπερτροφοδοτούμενου 1.800άρη φτουράνε πιο πολύ
           ταλάβει πως το αυτοκίνητο δεν έχει καμία σχέση με  λόγω μεγέθους και βάρους, ας είναι όμως και έτσι.

           κανένα άλλο μοντέλο που είτε είχε το όνομα, είτε τη    Γιατί η Toyota θα μπορούσε έστω για μία φορά να
           θέση στη γκάμα της Toyota. Η νέα Corolla χάτσμπακ  κάνει το μαγικό και αυτή την υβριδική τεχνολογία
           έχει  μόνο  το  ίδιο  όνομα  με  το  προηγούμενο  χά- που χρησιμοποιεί για να μειώσει ρύπους, κατανά-
           τσμπακ που έφυγε από την παραγωγή το 2006, αλλά  λωση και κόστος χρήσης, να τη “γυρίσει” στην από-
           κυκλοφορεί ακόμη και μάλιστα πολύ συχνά, στους  δοση, και μαζί με τον 1.8 του Yaris να δώσει καμιά
           ελληνικούς δρόμους.                                   100στή άλογα ακόμη και να πιάσει εύκολα, οικονο-

            Δεν έχει σχέση ούτε με το Auris που πήρε τη θέση  μικά, και πολύ ροπάτα, τα 300. n
           της Corolla τα προηγούμενα χρόνια, αφήνοντας το
           θρυλικό όνομα στην σεντάν έκδοση, που και με αυ-         Εσείς τι λέτε; Ένα μικρομεσαίο Toyota με έμ-
           τή, επίσης δεν έχει καμία σχέση.                        φαση στις επιδόσεις δεν είχαμε ποτέ. Από την

            Η νέα Corolla είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο από     Celica GT4 έχουμε να δούμε κάτι τέτοιο, και μία
           το μηδέν. Έχει ένα πολύ φαρδύ μετατρόχιο που την        Corolla με 200+ άλογα θα ήταν θαύμα. Εσείς
                                                                  όμως τι λέτε; Ένα 1.800άρι γιαπωνέζικο GTI με
           κάνει να δείχνει, ειδικά από πίσω, σα να βγήκε από    το σασί της Corolla, υβριδική τεχνολογία και πο-
           ράλι, και η σχεδίασή της, με τις μυώδεις γραμμές και            λύ γκάζι, πως σας ακούγεται;
           τις σκληρές ακμές, στενοχωρεί πολλούς άλλους κα-

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8