Page 15 - Daily 2019_10_31
P. 15

TEST         BMW
                                                                    118i
                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

            Το εσωτερικό της νέας Σειράς 1 παραπέμπει  υπόβαθρο  σε  συστήματα  άνεσης  και  υποβοή-
           άμεσα στο αντίστοιχο της Σειράς 3 και διακρί- θησης της οδήγησης, ενώ αισθητικά εκφράζε-
           νεται  αρχικά  για  την  στιβαρότητά  του,                     ται από την όμορφη οθόνη αφής των
           την κορυφαία ποιότητα κατασκευ-                                       10,25  ιντσών  (προαιρετικά),
           ής του και τον όμορφο διάκο-                                              τον  ψηφιακό  πίνακα  οργά-

           σμο. Ο high tech αέρας της                                                   νων  στα  πρότυπα  όλων
           προκύπτει  από  το  πλού-                                                      των νέων μοντέλων της
           σιο  τεχνολογικό  της                                                            BMW και το Head-Up
                                                                                             Display  με  διαγώ-
             Ο πιεζοπεριστροφικός
                    διακόπτης του                                                             νιο 9,2 ιντσών. Ιδιαί-
             συστήματος infotain-                                                             τερα  θετική  είναι  η
               ment συμπληρώνει                                                               εργονομία και ο χει-
              την οθόνη αφής του
              και διαμορφώνει ένα                                                             ρισμός  του  συστή-
             πρακτικό στο χειρισμό                                                           ματος  infotainment
                        περιβάλλον.                                                         που γίνεται από το πι-

                                                                                           εζοπεριστροφικό  χει-
                                                                                         ριστήριο  στη  βάση  της
                                                                                       κονσόλας,  ενώ  για  άλλη
                                                                                   μια  φορά  η  θέση  οδήγησης
                                                                              έχει σπορτίφ λογική.
                                                                      Η εικόνα στο πεδίο των χώρων δικαιώνει
                                                                 αρχικά την απόφαση για μετακίνηση της κίνη-
                                                                 σης πίσω, αφού μέσω αυτής η καμπίνα πήρε

                                                                 περισσότερο αέρα (επιπλέον χώρος 50 χλστ.
                                                                 για τα γόνατα των πίσω, τομέας που «πονού-
                                                                 σε»  αρκετά  η  προηγούμενη  γενιά)  αλλά  και
                                                                 στο  χώρο  αποσκευών  που  είναι  κατά  20  λί-
                                                                 τρα μεγαλύτερος, φτάνοντας έτσι τα 380 συ-
                                                                 νολικά. Η αύξηση του ύψους του αμαξώματος
                                                                 επέφερε και μεγαλύτερο χώρο για τα κεφά-
                                                                 λια τους, άσχετα αν λόγω την εφαρμογής της

                                                                 πανοραμικής ηλιοροφής (για πρώτη φορά στη
                                                                 Σειρά 1) στο αυτοκίνητο της δοκιμής, κάτι τέ-
                                                                 τοιο δεν μπόρεσε να επαληθευτεί στις μετρή-
                                                                 σεις  μας.  Το  εσωτερικό  πλάτος  αν  και  είναι
                                                                 και  αυτό  ελάχιστα  αυξημένο,  παραμένει  μι-
                                                                 κρό  και  δεν  μπορεί  να  προσφέρει  άνεση  σε
                                                                 έναν  μεσαίο  επιβάτη.  Τέλος,  έχει  βελτιωθεί
           Οι χώροι για τους επιβάτες είναι μεγαλύτεροι προς
           όλες τις κατευθύνσεις, όμως τo high light είναι ο     και  η  διαδικασία  εισόδου-εξόδου  μέσω  των
           μεγάλος πλέον χώρος για τα πόδια τους και τα 20       μεγαλύτερων πίσω θυρών και της σχεδίασης
           επιπλέον λίτρα στο χώρο αποσκευών.                    του πίσω καθίσματος.




                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20