Page 3 - Daily 2019_10_31
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Νέο Yaris.
Νέο best seller;
Τo νέο Toyota Yaris αποκαλύφθηκε. Το
γνωρίσαμε από κοντά, μπήκαμε μέσα, το
ξεψαχνίσαμε. Θα συνεχίσει να είναι best seller;
ο 1999 το Toyota Yaris σχεδιασμένο από τον
Σωτήρη Κωβό ήρθε με στόχο να γίνει πολλά πα- οδηγικά ενδιαφέρον. Θα δείξουμε εμπιστοσύνη στο
Τραπάνω από ένας αντικαταστάτης του Starlet. μότο του προέδρου της Toyota (όχι πλέον βαρετά αυ-
Kαι έγινε! Συνδυάζοντας νεανικό σχεδιασμό, compact τοκίνητα) και προκαταβολικά θα του δώσουμε ακόμα
διαστάσεις και αντιστρόφως ανάλογη ευρυχωρία, το ένα πόντο.
Yaris έγινε με το καλημέρα πρωταγωνιστής των πω- Μετά έρχεται η ενσωμάτωση των σύγχρονων τεχνο-
λήσεων της κατηγορίας του, όπως δείχνουν και τα μέ- λογιών ασφάλειας και συνδεσιμότητας, καθώς και το
σα μερίδια στις ανά τον κόσμο αγορές, που διατέθηκε: λανσάρισμα των αερόσακων ανάμεσα στα μπροστι-
Από 4,2% το πρώτο, στο 5,1% και στο 7,3% στο υπάρ- νά καθίσματα ώστε να μην συγκρούονται μεταξύ τους
χον Yaris, που θα συνεχίσει να πωλείται μέχρι το εμπο- οδηγός και συνοδηγός σε κάποιο ατύχημα.
ρικό λανσάρισμα του νέου τον Σεπτέμβριο του 2020. Για τέλος αφήσαμε το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης,
Που θα βασιστεί το νέο για να συνεχίσει την εμπορι- που υπόσχεται 15% καλύτερη απόδοση με ταυτόχρο-
κή επιτυχία; νη 20% χαμηλότερη κατανάλωση. Σύμφωνα με την
Εν αρχή είναι όμορφο με trendy σχεδίαση, κάτι που Toyota το 80% της κίνησης του νέου υβριδικού Yaris
μετράει πολύ στην κατηγορία. Είναι σαφώς πιο μοντέρ- (θα αφορά το 80% των πωλήσεων σύμφωνα με την ια-
νο και πιο ξεχωριστό, αν και σε πολλούς το μπροστινό πωνική φίρμα) θα γίνεται με μηδενικές εκπομπές ρύ-
μέρος θυμίζει… Ford Fiesta. Ένας πόντος. πων. Το Toyota Yaris θα παραμείνει το μοναδικό πραγ-
Το νέο Yaris όχι μόνο διατήρησε τις κόμπακτ δια- ματικά υβριδικό μικρό μοντέλο της αγοράς. Μαζί με
στάσεις του, αλλά έγινε ακόμη πιο κόμπακτ: Με μή- την αξιοπιστία και το after sales της Toyota εύκολα βρί-
κος 3.940 χλστ είναι 5 χλστ. πιο κοντό από την τρέχου- σκουμε έναν ακόμη λόγο, που το Yaris θα συνεχίσει να
σα γενιά. Παράλληλα όμως αύξησε το μεταξόνιο και είναι best seller. n
το πλάτος του με την καμπίνα να παραμένει ευρύχω-
ρη και πρακτική. Ήθελε όμως και ένα μεγαλύτερο πορτ Εσείς τι λέτε; Το νέο Yaris θα συνεχίσει την εμπο-
μπαγκάζ, που παρέμεινε στα 286 λτ. Ας είναι, ακόμα ρική επιτυχία των προκατόχων του; Ειδικά στην Ελλά-
δα, που είναι για 7 σερί χρόνια το απόλυτο best seller
έναν πόντο τον κερδίζει. μοντέλο, θα συνεχίσει να έλκει το αγοραστικό κοινό;
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, την GA-B, με καλύ- Σκέφτεστε κάποιο λόγο, που θα μπορούσε να κάνει
τερη θέση οδήγησης και χαμηλότερο κέντρο βάρους, δύσκολη την εμπορική ζωή του νέου Yaris;
το νέο Yaris υπόσχεται να γίνει εκτός από πρακτικό και
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3